Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 22:59

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zocht een Boxster! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
Bericht Re: Zocht een Boxster!
met dat witte ziet er idd wel strakker uit, maar ik ga er denk ik niet echt haast mee maken

24 jul 2009 21:27
Profiel
PorscheForum Rakker
ziet er geweldig uit mooie foto's.
:ba: :ba: welkom

24 jul 2009 23:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
ik zit nu te wachten op de papieren, mag er alleen maar naar kijken nu!

26 jul 2009 11:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Rogier71 schreef:
Mooie auto!
Ik hoef niet te weten wat je betaald hebt maar zonder twijfel paste deze niet in het oorspronkelijk budget van 20k, toch?
Wel even opletten met dat kenteken hier in NL :!:

Wij willen natuurlijk wel weten wat je betaald hebt. Er gaan zo veel discussies de ronde dat het allemaal zoveeeeeel goedkoper is in DL......
Ik denk dat tie netzoveel kwijt is als tie bijvoorbeeld deze had gekocht met garantie in in een mooiere uitvoering. :wink:
viewtopic.php?f=10&t=23967&p=617456

26 jul 2009 13:12
Profiel WWW
barolo schreef:
Wij willen natuurlijk wel weten wat je betaald hebt. Er gaan zo veel discussies de ronde dat het allemaal zoveeeeeel goedkoper is in DL......
Ik denk dat tie netzoveel kwijt is als tie bijvoorbeeld deze had gekocht met garantie in in een mooiere uitvoering. :wink:
viewtopic.php?f=10&t=23967&p=617456

die van mudje is scherp geprijst maar wel 2 jaar ouder, en in een mooiere uitvoering is smaken verschillen... :wink:

26 jul 2009 13:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
@barolo: ik wil best vertellen wat ik betaald heb. Ik ben met kosten, BPM etc minder dan 26K kwijt. Zonder garantie dat klopt. Als er wat mis blijkt te zijn, kan ik dus flink het schip in gaan. Maar ik vond/vind het wel de sport om het importeren zelf te doen en heb daar ook veel plezier aan beleefd. Verder heb ik de auto bij 97kkm nu de 100kkm beurt laten geven en daar kwam niets raars uit, dat is voor mij ook een soort garantie.

Op het gevaar af dat er een discussie komt over welke auto mooier is…Wat volgens mij een redelijk zinloze discussie is. Wat er exact mooier is aan de uitvoering van The Mud zijn auto weet ik niet. Ik vind die van hem heel mooi en ook respect dat hij er voor gegaan is, jammer dat hij hem al weer verkoopt. Overigens ben ik wel het type dat zijn eigen auto het mooist vind! Ik vind dat sealgrau heel mooi, en je ziet het ook wat minder en ook de 18-inch velgen erg dik staan. En is zoals bully opmerkt hij is uit 2002, en dat scheelt twee jaar.

Wat ik ook niet onbelangrijk vond is dat mijn exemplaar aantoonbaar maar twee eigenaren heeft gehad, ik ben de derde.
Ik ben echt tevreden over mijn aankoop en heb aan de zoektocht lol gehad en ik zie bij handelaren in NL Boxsters S uit 2002, niet onder de 29k staan en dat is dan de meeneemprijs, met garantie zijn ze flink duurder ca 32k.

26 jul 2009 14:27
Profiel
3.2S
010
Bedankt voor je openheid. Ik vind de ene niet mooier dan de andere en ik denk dat je het goed hebt aangepakt. Hoe jonger hoe beter. :wink:

26 jul 2009 14:33
Profiel WWW
Moderator
PF #57
barolo schreef:
Hoe jonger hoe beter. :wink:

Pas op. De laatste keer dat ík dat zei kreeg ik een klap van totmbo... :lol: heerlijk cabrioweekend overigens! Of heb je niet stiekem een blokje rond gereden met de duitse platen Toine? Dat zou wel jammer zijn...

26 jul 2009 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
eh tot gisteren waren de duitse platen "geldig" ik ben er maar vanuit gegaan dat ze echt geldig waren :ba:

26 jul 2009 23:35
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
zijn die platen niet alleen in duitsland geldig?, meen me pas zoiets voorbij hebben te zien komen.

Er moet iniedergeval verzekering op zitten, daarnaast heeft de BPM afdracht nog niet plaats gevonden, dus lastig als je douane tegen komt?

correct me if Iám wrong

In het verleden hing ik er aan de grens groene platen aan van de garage waar ik mijn auto in onderhoud had.

27 jul 2009 8:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
er is wat discussie of je al nederlander diein NL woont een Duits kenteken op je naam mag hebben. Volgens de Duitsers wel en ben je ook verzekerd, maar goed die 5 dagen zijn nu voorbij. Dus nu als een rotweiler de postbode in de gaten houden :mrgreen:

27 jul 2009 9:30
Profiel
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
:thumleft: :thumleft: :thumleft:
ik ben nerveus in jouw plaats (zijn wij mannen eigenlijk toch grote kinderen he?) :ba: :ba: :mrgreen: :mrgreen:
gr Diablo

27 jul 2009 9:34
Profiel
Moderator
PF #57
john's Porsches schreef:
zijn die platen niet alleen in duitsland geldig?,
Er moet iniedergeval verzekering op zitten, daarnaast heeft de BPM afdracht nog niet plaats gevonden, dus lastig als je douane tegen komt?

Ik heb het hier in het engels al een keer geschreven.
Als je exportplaten aanschaft op het Verkehrsamt in Duitsland kan je kiezen tussen diverse geldigheidsduren. Ik heb gekozen voor de 5-daagse. Voor iets van 85 euro had ik een exportkenteken, de bijbehorende papieren, een WA verzekering voor 5 dagen, twee mooie exportplaten plus een groene kaart waar o.a. een lijst met landen op stond waar ik met deze platen op de auto mocht rijden gedurende die 5 dagen. Nederland stond daar bij. RDW meneer vertelde mij bij de keuring dat ik helemaal niet met die platen mocht rijden en bij de RDW een zgn. ééndagskenteken had moeten aanvragen. Toen ik hem de groene kaart van de exportplaten liet lezen keek hij verbaasd en zei toen 'hé, kennelijk mag dat dus wel. Nooit geweten...' :roll:

Let op - het is geen allrisk verzekering!

27 jul 2009 9:53
Profiel
Omg. Amsterdam
Geen all-risk??? Dus dat betekend heel RUSTIG je nieuwe auto naar huis brengen :mrgreen: :mrgreen: en dat in een nieuwe Porsche? :cheers: :mrgreen: hahahaha

27 jul 2009 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
klopt ik had ook netjes een groene kaart erbij. Bij mij was het 120 euro, maar misschien dat de garage er wat marge op zette, er was tenslotte ook een van hun mannen echt een uur weg om het te regelen.

Uiteraard rustig gereden 8)

27 jul 2009 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
de papieren zijn binnen! :ba: nummerbordjes zitten er ook al op, heerlijk!

29 jul 2009 17:03
Profiel
Omg. Amsterdam
:cheers: van harte met de weder geboorte :mrgreen: en nu lekker :drive:

29 jul 2009 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 2002
Monster
vandaag had ik voor het eerst eens echt tijd om lekker te gaan :drive:

heerlijk! :ba: :ba: :ba: :ba:

het valt me ook op dat mensen in mijn omgeving er erg goed op reageren, das ook mooi :D meegenomen

01 aug 2009 20:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2