Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: even voorstellen en vraag over aanschaf porsche
boxSter.....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jul 2009 21:41 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
In ieder geval iemand die 'm snapt...
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
23 jul 2009 21:48 |
|
|
snelle jelle
|
dan maar een 911
|
23 jul 2009 23:43 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Ik zou gewoon voor een BOXSTER gaan , ook een (zeer) leuke auto hoor , gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
23 jul 2009 23:56 |
|
|
Marnix GSR
993tt +
VW Kever 1303 GSR (originele fabrieksrally), Lowlight Ghia,
ex-964 Jubi 826
|
Mooi man, zo'n box-er, maar dan wel in een 911. Ach, koop iets van het geld dat je ervoor beschikbaar hebt en geniet er gewoon van: jouw keuze en daarmee altijd een goede keuze!
_________________________________________ Twin Turbo: double the fun!
|
23 jul 2009 23:58 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
24 jul 2009 0:02 |
|
|
snelle jelle
|
porsche is een porsche
|
24 jul 2009 0:12 |
|
|
bully
|
en een mercedes een mercedes....maar een mercedes A is echt wat anders dan een S...
|
24 jul 2009 0:19 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Ik denk dat zarathustra daar echt wel wat aan heeft, aan al dat geneuzel over spelfouten. Ik heb er in dit topic nog wel een paar gezien, als het daar over gaat.
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
24 jul 2009 19:12 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, ik denk dat als je een Porsche wilt gaan kopen, het geen slecht advies is om je even te verdiepen in de mogelijkheden. En en passant te leren dat het Boxster is en dat een 996 Carrera GT niet bestaat. Verder krijgt hij ook genoeg goed advies.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2009 19:25 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Zarathustra spreekt niet zo veel...
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
24 jul 2009 20:34 |
|
|
snelle jelle
|
hebben alle adviezen je al verder geholpen?
|
25 jul 2009 0:15 |
|
|
zarathustra
|
ja hoor. Ik wist niet dat het zo erg gevonden werd. Ik moest er wel omlachen, die discussie die erna losbarstte. Ik heb besloten om te gaan voor de volgende auto: http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 06254.html
|
27 jul 2009 12:14 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zwart GT3 Uitvoering af fabriek 001 in Chassisnummer!
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 jul 2009 12:18 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Prachtige wagen zarathustra , en dan die zwart,magnifiek hoor , wat mij betreft goede keuze gr Diablo
|
27 jul 2009 13:06 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Staat al eventjes te koop bij Carlo, ik zie dat ie wel met de prijs gezakt is inmiddels. Lijkt me een hele mooie éérste Porsche Eén nadeel aan zo'n GT3 look (en ook de reden waarom ik een échte wou); mensen gaan altijd vragen "is het een echte GT3?" en dan moet je keer op keer vertellen dat het geen echte GT3 is maar alleen GT3 styling.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
27 jul 2009 13:12 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Heb toch altijd mijn twijfels bij types die menen meerdere uitroeptekens achter elkaar te plaatsen in een advertentie....
|
27 jul 2009 13:38 |
|
|
zarathustra
|
Eén nadeel aan zo'n GT3 look (en ook de reden waarom ik een échte wou); mensen gaan altijd vragen "is het een echte GT3?" en dan moet je keer op keer vertellen dat het geen echte GT3 is maar alleen GT3 styling.[/quote]
Ja, maar een originele is 2 keer zo duur.
|
27 jul 2009 14:59 |
|
|
bully
|
niet als je em zelf haald.... klik hier..met bpm komt ie op 45....
|
27 jul 2009 15:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Yep, maar waarom zou je een GT3 willen? Om de looks? Kan je net zo goed een dergelijke ombouw nemen. Om de auto/performance? tja, dan blijft dit een 'nepper'. Wellicht een mooie, maar blijft een wouldbeGT3. Als je daar zelf geen bezwaar tegen hebt, kan dit het zomaar voor je zijn. Let wel op - ooit verkopen zal ook weer moeilijker zijn...
|
27 jul 2009 15:15 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Voor 40K zou ik iets anders kiezen. Nu ga je voor een echte en dan heb je nog een neppert.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 jul 2009 15:24 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen... helaas geen echte GT3 maar ziet er desalniet temin goed uit. Kleur is ook goed Helaas geen echte GT3 maar how cares? Jij rijdt er toch in en als je zo'n spoilerpakket mooi vind zeker doen
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 jul 2009 17:25 |
|
|
snelle jelle
|
mooi dat de adviezen op het forum je een eind op weg hebben geholpen. Ziet er goed uit je porsche heel veel rijplezier . gr,Jelle
|
27 jul 2009 18:43 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
En ? Heb je 'm al opgehaald?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
30 jul 2009 20:01 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
weer wat gelerd: de 996 uit 1999 had al 320 pk. Ik dacht dat dat pas startte vanaf 996 mk II, dus vanaf 2001/2002..
|
30 jul 2009 22:52 |
|
|