Auteur |
Bericht |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
j@zus, wat een gezeik over die verzekering zeg...!
Je bent een enorm rund als je op zo'n training schade rijdt.
Of nee, toch niet. Ik zou het heel erg knap vinden als je tijdens deze training kans ziet om schade te rijden
Enige wat je kan raken is een pylonnetje!
Stelletje trutjes....
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
01 feb 2005 13:37 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
En plots kwam de eikel terug in hem boven
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 feb 2005 14:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Kom op Jeroen, niet zo kortzichtig
Het gaat niet over de verzekering of de "slechts" €37,50 , maar de houding door Prodrive. Een overeenkomst wordt niet nagekomen. De reactie daar op is geen excuses en overleg, maar het eenzijdig wijzigen van de voorwaarden en het ontkennen van de overeenkomst
Als je om naleving van de overeenkomst vraagt zeggen ze dat je "niet moet zeuren", want je hebt je tenslotte eigenlijk ingeschreven via de site voor een gewone rijvaardigheidstraining op 12 februari dit is op uitdrukkelijk verzoek van Prodrive gebeurd (zie eerste bericht in dit topic):!:
Ook schrijven ze "We zijn ons bewust van het feit dat door verkeerde menselijke inschatting onzerzijds de kosten niet zo uitvallen als verwacht."
..... dus
Voor een incident zou ik ook nog wel begrip hebben, maar met de gang van zaken vorig jaar nog in het achterhoofd zeker niet.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 feb 2005 14:46 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik hoor het wel of ik wel of niet naar Lelystad moet... Als dat niet doorgaat, dan gaan we gewoon gezellig even wat drinken ergens, want paul moet van huis (geheel terzijde, met hoeveel mensen rij jij Paul evt? )
|
01 feb 2005 15:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... wedje dat jij als eerste van het terrein wordt afgestuurd
't hele verhaal heeft inderdaad een beetje een rare wending gekregen .... ik hoop voor jullie dat P-drive zich niet (op het laatste) terugtrekt en dat jullie heel veel plezier hebben met het omrijden van de pionnetjes
Olaf -diegewoonverzekerdiszolangermaargeenwedstrijds(ofsnelheids)elementindetrainingzit-
|
01 feb 2005 16:04 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Prodrive weer in de bocht....
Vorig jaar via Priktochten 2004 aanmeldingen bijgehouden. Werd door Prodrive geannuleerd omdat een andere groep die op dezelfde dag zou rijden had afgezegd. Alleen voor ons konden ze de baan niet afhuren, zo werd gecommuniceerd....
Anne 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
01 feb 2005 17:45 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Wat een staatsmongolen bij Prodrive zeg!
Dat ze geen punten scoren is inmiddels genoegzaam bekend. Toch ben ik van mening dat we er een leuke dag van moeten maken en wat rubber op die baan moeten gaan smeren. Tis weer veel te lang geleden dat er een evenement was en de slalom duurt ook nog zo lang....
en Pascal: dit soort foto's wil ik!!!! En natuurlijk ook digitale video-opnames van al die schades (platgereden instructeurs.....)
|
01 feb 2005 21:54 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Gaan
Lekker gaan, jammer da mister Horn afzegd maarbegrijp zijn reactie volledig, was ff aan het twijfelen maar de curss vind ik wel belangrijk. En als zelfs Erwin er van geleerd heeft wil ik het zeker volgen. Misschien kan mijn rij tempo dan omhoog
|
01 feb 2005 22:26 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: Gaan
Erwin heeft een iets andere cursus gedaan dan jullie gaan doen...
|
01 feb 2005 22:30 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Als je eigen verzekering het nou dekt? Wat zal het jou dan boeien of ProDrive wel of geen aanvullende verzekering heeft?
Weer een typisch voorbeeld van stompzinnige PF-mieren@ukerij...
Altijd grote praatjes, maar als het er op aan komt kunnen we eigenlijk niks anders dan muggenziften. Jullie zitten al weer te jengelen voor dat je gebeten bent...
M'n dochtertje van 4 heeft nog meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar
Stelletje suffe r#kkers
|
01 feb 2005 22:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Bovendien (b)lijkt mijn verzerkering het vooralsnog niet te dekken.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 feb 2005 22:43 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
01 feb 2005 22:50 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
je bent wel een beetje aan het generaliseren......................eikel
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
01 feb 2005 23:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Volgens mij is het je in dit topic nu een keer of 3 uitgelegd waar het om gaat. Als je het niet wil begrijpen, houdt het op.
Als je het niet kan begrijpen, ben je zelf een suffe r*kker...
Het principe is simpel: als je een fout maakt zeg je sorry. Zo niet, heb je een plaat voor je kop. Ik heb inmiddels gauw een stuk of 7 a 8 slipcursussen gedaan en het leek me gewoon leuk met een stel porschemensen zo'n dag te doen. Echter niet bij een bedrijf waarvoor ik op dit moment geen enkele sympathie kan opbrengen. Mijn keus, en het zou je een stuk meer sieren als je dat gewoon zou respecteren. In plaats van altijd maar de forumeikel uit te hangen. Soms moet ook een forumeikel de mening van een ander respecteren. MHO
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 feb 2005 0:42 |
|
|
usual
968 ooit 968t
|
jullie hebben zeker allemaal abs straks?
|
02 feb 2005 0:55 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Nu ook al
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 feb 2005 0:57 |
|
|
usual
968 ooit 968t
|
LOL, ik dacht nog: wat een kromme zin
|
02 feb 2005 0:58 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Maak je geen zorgen, ik heb je relaas heel goed gelezen en het is helemaal duidelijk... Jammer dat het bij jou niet duidelijk wordt
Als ze hadden gezegd: "voor porsches gelden toch andere regels, jullie kunnen nu nog maar een halve dag rijden voor die prijs"
dan had ik je groot gelijk gegeven...
Echter ben je in dit geval gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.
Maar als je liever over futiliteiten gaat zitten bakkeleien ipv dat je lekker een daagje gaat sturen. Be my guest, maar dan verdien je een extra vette forum-eikel-reactie (en die heb je dus gekregen)
|
02 feb 2005 1:15 |
|
|
horn
PF #57
|
Ga nu ipv een dagje in Lelystad sturen twee weken later een dagje in Duitsland sturen. You win some, you loose some...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 feb 2005 1:19 |
|
|
993_4S
993_4S
|
Ik kan me juist wel wat voorstellen bij een annulering als een bedrijf zo met zijn klanten omgaat. Niet professioneel en een soort van 'slikken of stikken'. Iedereen kan en mag fouten maken; echter je onderscheidt je pas met de manier waarop je die fouten herstelt!
Ik ben net bezig om voor mijn 24 grootste klanten van 2004 een incentive dag te organiseren en wilde ook een dergelijke slip- en uitwijkcursus gaan doen. Pro-drive zal, na deze berichten hier, in ieder geval niet de gastheer van die dag worden, zoveel is me nu wel duidelijk geworden.
De anderen wens ik veel plezier op 13 februari.
|
02 feb 2005 8:10 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Pro DRIVE... 't zegt 't al hè
als je wilt rijden kan je daar terecht
als je lettertjes wilt ne#ken, dan kan dat hier, op het internet
|
02 feb 2005 13:21 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: PRO-drive
Hij is leuk
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
02 feb 2005 15:26 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Maar daarvoor heb je dan wel de allergoedkoopste verzekering!
|
02 feb 2005 19:26 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Heb ook de bevestiging gekregen van Pro-drive.
Hoop dat de instructeurs professioneler zijn dan de mensen van de administratie Wat een gedoe zeg....................ja,nee,toch wel,eueueuhhhhh nee,.................
En Pascal,veel foto's en filmmateriaal SVP.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
03 feb 2005 16:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... zijn dat niet toevallig dezelfde
|
03 feb 2005 18:29 |
|
|