Beste Forummers,
Helaas heb ik besluit moeten nemen mijn Porsche 993 4S te verkopen.
Vanwege een verhuizing naar een huis zonder garage, en een zwangere vriendin heb ik dit besluit genomen.
Ik heb de P. in oktober 2008 bij autobedrijf van den Akker in Best gekocht, en deze daarna direct bij Porsche
Centrum Eindhoven neergezet voor al het onderhoud. (auto is daar jarenlang in onderhoud geweest)
Er is toen zowel technisch als optisch van alles vervangen, zoals bijv. een nieuwe vooruit, koplampen, accu,
banden, remmen, draagarmen, pakkingen, Becker Indianapolis Pro, Porsche binnenhoes, originele armsteunen etc etc.
Daarnaast heb ik de velgen, en de voorbumper ivm steenslag laten spuiten, en de auto een exterieur en interieur
Swiss vax behandeling laten geven.
Al met al heb ik er ruim 10.000 euro in geïnvesteerd, omdat ik er vanuit ging deze nog jaren te houden.
Alle rekeningen zijn natuurlijk ter inzage, net als de rest van de complete historie.
De auto is verder geheel schadevrij, en compleet, dus met originele sleutels, boekjes, historie etc.
Hieronder de volledige specificaties, en foto's in mijn album.
Merk/Type: Porsche 911 993 Carrera 4S
Kleur: Polarzilver
Bouwjaar: 07-1996
Kilometerstand: 156.000 km
Opties:
- Origineel verlaagd onderstel (M030)
- 4 wiel aandrijving
- handgeschakeld (6 versnellingen)
- sperdifferentieel
- 75 liter tank
- turbo look wielen
- 3e remlicht
- achterruitenwisser
- climate control
- klang pakket
- elektrisch schuifdak
- volleder (Raff) interieur (ook dashboard)
- elektrisch verstelbare stoelen
- stoelverwarming
- air conditioning
- xenon verlichting met koplampsproeiers (Litronic)
- motor sound pakket
- originele midden armleuning (links & rechts)
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- klasse 3 alarm
- Europipe uitlaat
- Becker Indianapolis Pro iPod/Bluetooth/Navigatie radio (originele radio meegeleverd)
- recente Swissvax behandeling
- originele Porsche binnenhoes meegeleverd
Vraagprijs: 51.500,00 euro
Mochten jullie verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Groeten, Hugo
Tel: 06 18095358
Mail:
hugo@sensipharm.nl