Auteur |
Bericht |
toine68
Porsche Boxster S 2002Monster
|
Re: Zocht een Boxster!
met dat witte ziet er idd wel strakker uit, maar ik ga er denk ik niet echt haast mee maken
_________________________________________ actie leidt niet per se tot geluk, maar zonder actie geen geluk (ergens gelezen :-) )
|
24 jul 2009 21:27 |
|
|
snelle jelle
|
ziet er geweldig uit mooie foto's. welkom
|
24 jul 2009 23:57 |
|
|
toine68
|
ik zit nu te wachten op de papieren, mag er alleen maar naar kijken nu!
_________________________________________ actie leidt niet per se tot geluk, maar zonder actie geen geluk (ergens gelezen :-) )
|
26 jul 2009 11:45 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wij willen natuurlijk wel weten wat je betaald hebt. Er gaan zo veel discussies de ronde dat het allemaal zoveeeeeel goedkoper is in DL...... Ik denk dat tie netzoveel kwijt is als tie bijvoorbeeld deze had gekocht met garantie in in een mooiere uitvoering. viewtopic.php?f=10&t=23967&p=617456
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 jul 2009 13:12 |
|
|
bully
|
die van mudje is scherp geprijst maar wel 2 jaar ouder, en in een mooiere uitvoering is smaken verschillen...
|
26 jul 2009 13:29 |
|
|
toine68
|
@barolo: ik wil best vertellen wat ik betaald heb. Ik ben met kosten, BPM etc minder dan 26K kwijt. Zonder garantie dat klopt. Als er wat mis blijkt te zijn, kan ik dus flink het schip in gaan. Maar ik vond/vind het wel de sport om het importeren zelf te doen en heb daar ook veel plezier aan beleefd. Verder heb ik de auto bij 97kkm nu de 100kkm beurt laten geven en daar kwam niets raars uit, dat is voor mij ook een soort garantie.
Op het gevaar af dat er een discussie komt over welke auto mooier is…Wat volgens mij een redelijk zinloze discussie is. Wat er exact mooier is aan de uitvoering van The Mud zijn auto weet ik niet. Ik vind die van hem heel mooi en ook respect dat hij er voor gegaan is, jammer dat hij hem al weer verkoopt. Overigens ben ik wel het type dat zijn eigen auto het mooist vind! Ik vind dat sealgrau heel mooi, en je ziet het ook wat minder en ook de 18-inch velgen erg dik staan. En is zoals bully opmerkt hij is uit 2002, en dat scheelt twee jaar.
Wat ik ook niet onbelangrijk vond is dat mijn exemplaar aantoonbaar maar twee eigenaren heeft gehad, ik ben de derde. Ik ben echt tevreden over mijn aankoop en heb aan de zoektocht lol gehad en ik zie bij handelaren in NL Boxsters S uit 2002, niet onder de 29k staan en dat is dan de meeneemprijs, met garantie zijn ze flink duurder ca 32k.
|
26 jul 2009 14:27 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Bedankt voor je openheid. Ik vind de ene niet mooier dan de andere en ik denk dat je het goed hebt aangepakt. Hoe jonger hoe beter.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 jul 2009 14:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Pas op. De laatste keer dat ík dat zei kreeg ik een klap van totmbo... heerlijk cabrioweekend overigens! Of heb je niet stiekem een blokje rond gereden met de duitse platen Toine? Dat zou wel jammer zijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jul 2009 17:23 |
|
|
toine68
|
eh tot gisteren waren de duitse platen "geldig" ik ben er maar vanuit gegaan dat ze echt geldig waren
|
26 jul 2009 23:35 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
zijn die platen niet alleen in duitsland geldig?, meen me pas zoiets voorbij hebben te zien komen.
Er moet iniedergeval verzekering op zitten, daarnaast heeft de BPM afdracht nog niet plaats gevonden, dus lastig als je douane tegen komt?
correct me if Iám wrong
In het verleden hing ik er aan de grens groene platen aan van de garage waar ik mijn auto in onderhoud had.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
27 jul 2009 8:54 |
|
|
toine68
|
er is wat discussie of je al nederlander diein NL woont een Duits kenteken op je naam mag hebben. Volgens de Duitsers wel en ben je ook verzekerd, maar goed die 5 dagen zijn nu voorbij. Dus nu als een rotweiler de postbode in de gaten houden
|
27 jul 2009 9:30 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
27 jul 2009 9:34 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik heb het hier in het engels al een keer geschreven. Als je exportplaten aanschaft op het Verkehrsamt in Duitsland kan je kiezen tussen diverse geldigheidsduren. Ik heb gekozen voor de 5-daagse. Voor iets van 85 euro had ik een exportkenteken, de bijbehorende papieren, een WA verzekering voor 5 dagen, twee mooie exportplaten plus een groene kaart waar o.a. een lijst met landen op stond waar ik met deze platen op de auto mocht rijden gedurende die 5 dagen. Nederland stond daar bij. RDW meneer vertelde mij bij de keuring dat ik helemaal niet met die platen mocht rijden en bij de RDW een zgn. ééndagskenteken had moeten aanvragen. Toen ik hem de groene kaart van de exportplaten liet lezen keek hij verbaasd en zei toen 'hé, kennelijk mag dat dus wel. Nooit geweten...' Let op - het is geen allrisk verzekering!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jul 2009 9:53 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Geen all-risk??? Dus dat betekend heel RUSTIG je nieuwe auto naar huis brengen en dat in een nieuwe Porsche? hahahaha
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 jul 2009 17:27 |
|
|
toine68
|
klopt ik had ook netjes een groene kaart erbij. Bij mij was het 120 euro, maar misschien dat de garage er wat marge op zette, er was tenslotte ook een van hun mannen echt een uur weg om het te regelen. Uiteraard rustig gereden
|
27 jul 2009 20:34 |
|
|
toine68
|
de papieren zijn binnen! nummerbordjes zitten er ook al op, heerlijk!
|
29 jul 2009 17:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
van harte met de weder geboorte en nu lekker
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 jul 2009 17:25 |
|
|
toine68
|
vandaag had ik voor het eerst eens echt tijd om lekker te gaan heerlijk! het valt me ook op dat mensen in mijn omgeving er erg goed op reageren, das ook mooi meegenomen
|
01 aug 2009 20:48 |
|
|