Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Dank, dank, ik heb het gehoord hier Schenk wat lekkers in, als dat er tussen staat.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 jul 2009 0:32 |
|
|
bully
|
op je verjaardag...champagne.....proost en nog vele jaren...............
|
18 jul 2009 0:37 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik doe een rood wijntje Sigrid.... Proost! Op je gezondheid, meid!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
18 jul 2009 0:45 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, heb maar een boeren ontbijt klaar gezet, lekker stevig en gezond. Roerei maak ik op verzoek. Allen een prettig weekend gewenst.
|
18 jul 2009 7:22 |
|
|
P-911
964 C2
|
Goede morgen allemaal. Hier wordt van alles doorgegeven Kan iemand mij vertellen wat het weerbeeld in Eindhoven is op het moment?
|
18 jul 2009 9:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen...uitslapen ben ik de laatste tijd wat minder goed in. Marcel,volgens Jaap ben ik 60 geworden..nou dan zie ik er toch nog redelijk uit voor die leeftijd. Maar we zullen het er maar op houden dat we even oud zijn, dan weet jij genoeg Het weer in Eindhoven..zul je moeten opzoeken..geen idee..en te duf om op te zoeken
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 jul 2009 10:11 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 jul 2009 10:18 |
|
|
P-911
964 C2
|
Ja thanx, had ook al gezien. Maar ga straks naar een festival en hoor het liever van mensen die er in de buurt wonen hoe het weer erbij staat Hier is het ^%*^%weer
|
18 jul 2009 10:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Zit er nog een bakkie voor mij in Had wel zin om ff bij Hette aan te gaan, maar daar wordt je weer zo onrustig van Toch wel mooi zo'n nieuwere 911, je kent dat wel Neem ook nog maar een lekker broodje, he heerlijk. Het is hier behoorlijk regenachtig, jammer vond dat mooie weer wel wat Doe ze vandaag
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 jul 2009 10:27 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, lekker een weekend van 4 dagen, dat voelt goed. Sigrid, nog van harte gefeliciteerd!
Lekker ontbijtje; wel herfst buiten, dus ik vrees voor het weer rondom Eindhoven, Radbout.
Veel plezier dit weekend, en doe rustig aan in het verkeer (wat een verhaal van jos993).
Hij ook veel sterkte!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 jul 2009 10:33 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Extrema Outdoor het is droog maar zeer bewolkt en geen zon... Edit: het begint nou te regenen Edit: my shitty Nederlands
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
Laatst bijgewerkt door BTRIII op 18 jul 2009 10:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 jul 2009 10:45 |
|
|
P-911
964 C2
|
Yep klopt helemaal, seizoen is weer begonnen Thanx hoop niet te hard regen
|
18 jul 2009 10:48 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mooie line-up! Veel plezier, hier begint het op te klaren. Net in de regen hardgelopen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 jul 2009 10:55 |
|
|
P-911
964 C2
|
Ja zeker goede line-up DV vorige week ook Zijn er hier meer festivalgangers dan misschien beetje topicvervuiling
|
18 jul 2009 10:59 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mo... ehhh, middag allemaal!
Deze ouwe löl gaat vanavond naar de Eagles in het Gelredome (met Paul Carrack in het voorprogramma!). Al een paar dagen voorpret...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
18 jul 2009 12:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... heb je weer d(i)e leenauto mee dan
|
18 jul 2009 17:04 |
|
|
Tom80
|
Net terug. Het was ge-wel-dig. Uitstekende zaal, goed publiek (80% was 40+, trouwens), prima geluid. De support act, Paul Carrack, is zelf een legende en had wat mij betreft ook het hoofdprogramma mogen zijn. Wat heeft die man een hits op zijn naam, en wat een geweldige stem nog steeds. Hij zong zijn eigen hits, nummers die hij voor Squeeze heeft geschreven, voor Mike & the Mechanics en How long van Ace, het eerste nummer wat hij ooit schreef. Een understated show, hij bracht lekker sec de nummers met een geweldig gemak. De avond kon voor mij al niet meer stuk, ik vond het jammer dat hij er na drie kwartier al mee moest stoppen. Tja, de Eagles... het blijven de ultieme professionals, een goed voorbeeld van meer dan de som der delen. Ieder van de drie virtuozen (Glenn Frey, Don Henley en Joe Walsh) had duidelijk zijn stempel gedrukt op wat nummers en dat kwam goed tot uitdrukking. De eerste helft van de show was strak en ingehouden maar zowel publiek als band werden steeds enthousiaster, waarbij het keerpunt een beetje lag na de geintjes van Frey ("We've been coming here since 1973, when the Dead Sea was merely sick") en clown Walsh ("Glad to be here. Glad to be able to remember having been here before")- toen ging de boel echt los. Uiteindelijk werd het twee uur continu rocken met twee toegiften. Een aantal nummers van de nieuwe CD maar gelukkig veel oud spul, wat in de zaal ook duidelijk gewaardeerd werd. Heerlijk. Ik moet toegeven dat ik het nieuwe album nog niet had beluisterd, dat zal ik nu zeker gaan doen. Zo te horen is het geen verzameling met de kwaliteit van Hotel California, The long run, One of these nights en dergelijke maar het klinkt zeker lekker (iets meer 'wall of sound' dan vroeger, helaas). Twee dingen opgemerkt: ik ken alle teksten uit mijn hoofd en ik wil absoluut nog een keer een open Mustang huren en 's morgens vroeg starten in Monterey, om in één dag over Highway 1 naar LA te rijden. Kap omlaag en The Eagles op de stereo, met alleen een stop in Big Sur. Heerlijk. Even nagenieten... http://www.youtube.com/watch?v=LCDRZD2Yue8http://www.youtube.com/watch?v=QRm7xWrp ... re=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=ea0CDieb4yM (zelfde trompetintro trouwens, vanavond) http://www.youtube.com/watch?v=A8MJaH6W ... re=related(op het scherm kwam tijdens Life in the fast lane nog een rode 993 langs) Lekkere ouwelullenmuziek!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jul 2009 1:09 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Tja Eagles, goede muziek, en live ook een klasse apart.
Erg mooie intro trouwens bij Hotel California zelf nog niet eerder van mogen genieten.
|
19 jul 2009 1:41 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen. @Marcel, waar zijn de eieren. Smaakt in ieder geval goed.
|
19 jul 2009 10:13 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, het weer is hier tot nu toe veel lekkerder dan voorspeld; mooi. Lekker ontbijtje en lekkere koffie~! Eitje had ik gisteren al op.
@Tom80; kan me je enthousiastme goed voorstellen. Geweldig om mee te maken zulke goede optredens van zulke memorabele bands!
Aantal jaren terug op Arrow Rock in één weekend DeepPurple, Journey, Status Quo en de restanten van Pink Floyd gehoord. Man, man wat een weekend. Allemaal rockers die al tientallen jaren in het vak zitten, en nog steeds top zijn,heerlijk!
Prettige dag allemaal!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
19 jul 2009 10:31 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
19 jul 2009 10:41 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Bedankt voor je bezorgdheid, Marcel. Ik heb wat tegenslagen meegemaakt die met Porsche te maken hebben en waar ik hier niet zoveel over kwijt wil. Mijn plezier in ons merk was een beetje over, maar dat is gelukkig weer helemaal terug.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
19 jul 2009 10:50 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Gelukkig je bent er weer Wim,vervelend allemaal,maar was bang dat het met je gezondheid te maken had.Kom op probeer weer te genieten Kom ook weer regelmatig langs op het PF,je zult zien dat dat ook genezend werkt
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
19 jul 2009 12:09 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het gaat helemaal goedkomen, Taatjen. Ik zie wel dat ik veel gemist hebt. Rijd jij inmiddels Boxster? Mooi hoor.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
19 jul 2009 12:12 |
|
|
Tom80
|
Mog... ehhh, nou ja- ik ben 's morgens opgestaan. Qua ontbijt nog even minimalistisch bezig, en nog even nagenieten van gisteren met een CDtje. Ik wil nog wel een keer...
|
19 jul 2009 12:28 |
|
|