Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:08

Antwoord op onderwerp  [ 667 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende
je glimlach van vandaag... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: je glimlach van vandaag...
Dat doet me goed! Thanx!

24 jun 2009 11:38
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Mijn dochterlief dolenthousiast vandaag.

Ze is vanmiddag op een verjaardagsfeestje gevraagd.
Vanavond geeft ze haar eigen verjaardagsfeest.

Twee feesten op een dag, wordt net haar vader :mrgreen: .

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

24 jun 2009 11:53
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
@ Wimpie: herkenbaar :thumleft: Goed gedaan.

Even kinderen en Porsche verbinden:

Afbeelding

(als iemand ooit de hand kan leggen op deze reclame poster hou ik me héél erg aanbevolen!!!!)

24 jun 2009 12:43
Profiel
Moderator
PF # 136
Wimpie77 schreef:
Gisterochtend heb ik ............................................. Heerlijk! Wat een kind!

Priceless! :thumleft:

24 jun 2009 13:01
Profiel
Nu ben ik ook echt trots op mezelf...!

Ik moet vaak en veel werken en ben dus niet veel thuis...
Ik ben ook nog eens de strengste in huis dus als ik er dan ben ben ik ook nog vaak boos en aan het opvoeden!

Dus zulke reacties van kinderen zijn inderdaad priceless!

Voor mijn dochter van 5,5 week heb ik een babyphone gekocht... Want als je de een wat geeft dan ook de ander!

@Horn: mooie slogan voor zowel een P als een kind!

24 jun 2009 13:07
Profiel
Wimpie77 schreef:
... Ik moet vaak en veel werken en ben dus niet veel thuis ...

Ik herken dat. Ben nu wat vaker thuis dan de afgelopen 7 jaar doordat ik voor een deel thuis werk. Ik maak er in het weekend altijd een feest van! Lekker samen dingen doen.

Wimpie77 schreef:
verrek de crisis, verrek het rood staan, verrek de belasting, verrek the system ...

De spijker op z'n kop!

24 jun 2009 13:25
Moderator
PF #57
Wimpie77 schreef:
Voor mijn dochter van 5,5 week heb ik een babyphone gekocht...

Abo'tje of prepaid? :^:

24 jun 2009 13:45
Profiel
Abo natuurlijk... Ze zal me net nodig hebben en haar beltegoed is op... Dat kan natuurlijk niet!
Ze werkt er maar voor!

24 jun 2009 13:56
Profiel
Moderator
PF # 136
F.T.W. 8)

24 jun 2009 14:04
Profiel
Ik mag nog niet...

24 jun 2009 14:12
Profiel
Afbeelding......heb je de tijd om bij te komen.... :lol:

24 jun 2009 14:23
Profiel
Moderator
PF #57
Mijn glimlach van vandaag was die van een trotse vader. Na 's ochtends een rondje met de labrador gelopen te hebben terwijl mijn jongste zoon Tom gezellig meereed op zijn loopfiets (die hij nog steeds leuker vindt dan zijn gewone fiets met zijwieltjes) vroeg hij toen we thuiskwamen, waarom hij van die wieltjes op zijn fiets had en zijn grote broer Tijs niet. Dat legde ik hem uit en toen zei hij dat hij ook een fiets zonder van die 'babywieltjes' wilde. Papa de dopsleutelset opgesnord en wieltjes eraf. Fiets naar de stoep. Zoon (net 3 weken geleden 3 geworden) op fiets gezet, duw gegeven en voila... hij fietste dus zó weg, hup de hoek om. Pas bij het remmen viel hij. Uitgelegd hoe te remmen en verder heeft hij de hele middag met zijn broer en twee vriendinnetjes door de buurt gefietst. In mijn herinnering heeft mijn pa echt een dag achter me aan moeten rennen destijds :cheesy: Ik gelukkig niet.

Afbeelding

11 jul 2009 23:06
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
:thumleft: Leuke foto :!:
Hij had vanmorgen gelijk mee gekund :wink: Was niet zo ver, toch :?:

11 jul 2009 23:09
Profiel
964 C2
Geweldig, ik weet dat het bij Lucas ook zo snel ging..hij was er van overtuigd dat ik nog steeds achter hem aanrende en hem vast hield...toen hij eindelijk eens om keek en zag dat ik er niet meer was, schreeuwde hij heel hard....ik kan nog helemaal niet alleen fietsen..daarna trots de hele camping rond en iedereen vertellen dat hij zonder zijwieltjes reed.

11 jul 2009 23:22
Profiel
Super! Trots koppie van het jochie.

Mazzelaar. Ik heb bijna 2 weken achter de oudste aan moeten rennen. De jongste fietste ook zo weg. Kwam met kapotte knieën en handen thuis en riep: zie, ik kan het wel! :wink:

11 jul 2009 23:25
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Mijn lach vandaag was de "sexuele voorlichting van zoonlief van 9 die toch wel erg "vage vragen "stelde de laatste tijd waarop vrouwpersoon een boekje heeft aangeschaft welke ik heb voor gelezen vanavond .Hilarische dat snuitje toen het over piem... en spleet..... ging .Die enorm trotse grijns bij het woord sex vergeet ik nooit meer :o

11 jul 2009 23:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC (A-series)
Assendelft
Prachtige foto Horn, spreekt boekdelen !

Net als je vader ren ik nog steeds achter de jongste aan, maar binnenkort hoop ik ook een dergelijke foto te maken (misschien een kereltje met een paar schrammen maar net zo trots als die van jou).

Peter

11 jul 2009 23:32
Profiel
Moderator
PF #57
De oudste (Tijs, nu 4) reed ook zo weg. Had in de schuur zo'n kleine alu vouwstepje gevonden en reed daar vanaf zijn tweede op rond. Op een gegeven moment zelfs op volle vaart het fietstunneltje in, waar halverwege een stalen verbindingsdrempeltje ligt. Stuiterde hij zo overheen. 8)
Ik denk dat hij van dat steppen een goed evenwichtsgevoel heeft gekregen want hij stapte bij drieeneenhalf ook zo op (zelfde fiets :wink: ) en reed zo weg. Wij hadden van vrienden gehoord dat zo'n klein loopfietsje hetzelfde effect zou hebben voor het evenwichtsgevoel en hebben Tom voor zijn 2e verjaardag zo'n fietsje gegeven. Echt leuk om te zien hoe hard hij daarop rijdt (alleen de pest voor de neuzen van zijn schoenen :cry: ) en na een jaar heeft hij het loopfietsje dus succesvol omgeruild voor een tweewieler mét trappers...

Afbeelding

11 jul 2009 23:41
Profiel
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
hier een gelijk verhaal, jaren op de loopfiets (supermotorrrr noemen wij zo'n ding) en zo door op een gewone fiets (dus zonder zijwieltjes). Probleem is alleen dat het remmen op de loopfiets inderdaad met de neus van de schoenen ging en dat dat nu met de trappers moet...... komen nog wel eens wat voeten klem :wink: :mrgreen:

12 jul 2009 12:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
horn schreef:
Uitgelegd hoe te remmen

Dat herinner ik me ook nog bij mijn dochter, toen nog drie jaar. Ik legde uit hoe te remmen en demonstreerde dit door met mijn handen de pedalen naar achter te bewegen. Mijn dochter fietste weg, sprong van de fiets en deed met haar handen de trappers in de remrichting :lol: Fantastisch

12 jul 2009 13:02
Profiel WWW
Moderator
PF #57
goed voorbeeld doet goed volgen... :mrgreen:

12 jul 2009 13:10
Profiel
horn schreef:
Mijn glimlach van vandaag was die van een trotse vader. Na 's ochtends een rondje met de labrador gelopen te hebben terwijl mijn jongste zoon Tom gezellig meereed op zijn loopfiets (die hij nog steeds leuker vindt dan zijn gewone fiets met zijwieltjes) vroeg hij toen we thuiskwamen, waarom hij van die wieltjes op zijn fiets had en zijn grote broer Tijs niet. Dat legde ik hem uit en toen zei hij dat hij ook een fiets zonder van die 'babywieltjes' wilde. Papa de dopsleutelset opgesnord en wieltjes eraf. Fiets naar de stoep. Zoon (net 3 weken geleden 3 geworden) op fiets gezet, duw gegeven en voila... hij fietste dus zó weg, hup de hoek om. Pas bij het remmen viel hij. Uitgelegd hoe te remmen en verder heeft hij de hele middag met zijn broer en twee vriendinnetjes door de buurt gefietst. In mijn herinnering heeft mijn pa echt een dag achter me aan moeten rennen destijds :cheesy: Ik gelukkig niet.

Afbeelding

Wauw! Dat is toch redelijk vroeg dat hij zonder zijwieltjes kan! Wij zijn nog bezig met het loopfietsje en zijn 3de paar schoenen in een half jaar...

13 jul 2009 11:23
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Zoals horn al schreef:
goed voorbeeld doet goed volgen... :mrgreen:

Tja, wat wil je met een vader die óf niet thuis is (CP) óf daar net van terug is en dan niet eens zijn evenwicht kan bewaren tijdens het lopen. :^:

13 jul 2009 13:26
Profiel
Veghel
Kreeg ik deze vandaag van een tante(80) : Rodgertje"The Stig"thatje :drive: :mrgreen:

Afbeelding

Playstation :shock: was dat :lol:

30 jul 2009 17:13
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik zie je voor het eerst met haar :mrgreen:

Egbert

30 jul 2009 17:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 667 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende