Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
zeker weten Wim.
|
19 jul 2009 13:08 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Welkom terug Wim, ik hoop dat je weer een betje kan gaan genieten van je wagen na alle tegenslag.
@Tom: was het goed gisteravond? Ik reed 's middags langs het Gelredome en zag de borden hangen. Ik wist helemaal niet dat The Eagles naar NL kwamen, had er graag bij willen zijn.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 jul 2009 13:19 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Zie mijn recensie een paar berichten omhoog... ik wist het ook niet, tot mijn broer belde of ik interesse had in een kaartje (had-ie gekregen en hij kon zelf niet). Te weinig publiciteit.
Best kans dat je trouwens nog ergens een kaartje had kunnen bemachtigen gisterenmiddag. Het zat aardig vol maar voor ik wegging waren er nog kaarten beschikbaar.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jul 2009 13:33 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
overheen gekeken... Morgen naar U2, heb ik ook wel zin in Het moet weer een letterlijk heftig podium zijn. De parkeergarage onder de Arena is afgelopen week extra gestut door de BAM omdat de tussenvloeren het gewicht van het podium niet aan leken te kunnen. Het veld verzakte.... http://www.youtube.com/watch?v=rRxA9N15 ... ature=fvwp
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 jul 2009 19:08 |
|
|
Tom80
|
U2, over legendarisch gesproken... ik ben benieuwd hoe het wordt.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jul 2009 19:23 |
|
|
P-911
964 C2
|
U2 super goede band. Vooral toen ze net begonnen.Altijd goede shows. Veel plezier
|
19 jul 2009 20:20 |
|
|
Tom80
|
Ik moet toegeven dat ze in het begin (toen ze Iers-politiek geëngageerd waren) ook het beste vond. Heb ook geen albums meer gekocht na Live under a blood red sky, eerlijk gezegd. Maar ze horen absoluut bij de groten der aarde.
|
19 jul 2009 20:53 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb de laatste jaren ook geen albums meer gekocht, maar dat heeft andere redenen U2 staat gewoon garant voor een goed concert. Voor muzikale verrassingen ga ik liever naar bandjes in kleinere zalen.
|
19 jul 2009 21:00 |
|
|
Tom80
|
Mee eens, je weet gewoon dat ze erg goed zijn en dat je geen slecht geluid of beroerde show voorgeschoteld krijgt.
|
19 jul 2009 21:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Maukers, Gelukkig is Wim (depundert) weer terug, we miste je al Net nog ff wegmisbruikers gezien met natuurlijk weer Porsche's GT3 's Maar die vrouw die door het lint ging spande toch wel de kroon, en toen kwam haar man/vriend van 2,20 m en wou de politieagent nog even bedreigen, moet toch niet gekker worden Vanmiddag kwam mijn broer langs met de A Ford uit 1930 van wijlen mijn vader, nog even een rondje gereden maar dat is toch wel heel erruuuug terug in de tijd. Nog een rustige avond Maukers
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jul 2009 22:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik vraag me altijd af hoe het is om nu in het verkeer mee te doen met zo'n wagen uit 1930. Wat is de maximale snelheid die je met zo'n wagen kan rijden zonder dat het allemaal slecht aan gaat voelen? Hoe reageren mede-weggebruikers op je? Ik kreeg in mijn fiat 500 en Trabant nooit echt de handen op elkaar als ik daar met kruissnelheid mee over de wegen toerde... Dat moet met zo'n wagen helemaal niet mee vallen? Ik ga een biertje inschenken om het weekend af te sluiten... Proost
|
19 jul 2009 22:09 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wij bezitten de A Ford al sinds 1981, maar dat sturen op een slechte weg is eigenlijk niet te doen. Een rechte bak met 3 versnellingen en het beste rijd hij op binnenwegen met een snelheid van c.a. 60 km. Hij heeft een 3 Liter 4 cilinder en kan 80 km halen. Ja veel bekijks natuurlijk en gelukkig heeft mijn vader heel wat jaren van de auto genoten, tot op hoge leeftijd reed hij er nog mee. Geef mij ook maar een pintje Radboud
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jul 2009 22:20 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Proost
|
19 jul 2009 22:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb zaterdag j.l. nog in de witte gezeten van Hette
|
19 jul 2009 23:01 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Da's een mooie GT3 hans
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jul 2009 23:14 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
@ Dick: Waar blijft mijn ontbijtje... Goedemorgen allemaal.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
20 jul 2009 7:32 |
|
|
Tom80
|
Zo dan? Sorry, beetje laat maar dan wordt het een brunch.
|
20 jul 2009 9:06 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Bedankt voor het lekkere ontbijtje Tom, staat die er in het echt ook, dan pak ik even de fiets Zo, lekker ontspannen aan de week beginnen na een relaxweekendje in Nijmegen. Gisteren met m'n lief de hele dag in de sauna rondgehangen, hamambehandeling erbij, ik ben helemaal tot rust gekomen. Zonnetje schijnt hier weer lekker, fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 jul 2009 9:29 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hopelijk een prettig weekend gehad. Ga verder weer snel aan het werk, moet nog wat gedaan worden voor de vakantie ingaat.
|
20 jul 2009 9:41 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
En een goede morgen allemaal.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
20 jul 2009 9:51 |
|
|
Wimpie77
|
Blij dat het weer maandag is!
Weekend beetje bank gehangen met de regen en op zondagmiddag/avond doorgezakt bij vrienden met rose...
Net "lekker" gesport. Vin sporten geen moer aan, maar als je dan weer klaar bent is het toch wel ok!
Nu fijn werken!
_________________________________________ * * *
|
20 jul 2009 11:13 |
|
|
Tom80
|
Sporten is als headbangen, alleen lekker als je ermee ophoudt?
|
20 jul 2009 11:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jij bent ook veel te gehaaid he
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 jul 2009 23:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goedenavond!
Net terug uit de Arena. Ik ben niet echt van de stadions maar ik kan maar één ding zeggen: het optreden van U2 was erg gaaf. Veel afwisseling, mooie opbouw van de nummers en heel veel oldies. Was wel blij met mijn doppen, want het was weer een aardig stukje metselwerk. Nog een biertje en dan plat!
|
21 jul 2009 0:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen zeggen we meestal rond dit tijdstip
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jul 2009 0:24 |
|
|