Mijn Boxster met 126,9dB!!
Afgelopen zondag (2/8) was er een evenement op Zandvoort DPP vs Automaxx, ik stond met de P op het Paddock.
Er waren allerlei contest wo best of show, under the hood, best of interior, best of exterior. Er was ook een DB exhaust challenge;
Er waren meerdere monsters zonder dempers, hele aangepaste uitlaatlijnen complete 4inch systemen vanaf de turbo recht naar achteren toe.
Er waren een aantal uitschieters dat was een Nissan Skyline R33 GTR met vlammen, en klappen uit de uitlaat goed voor 127,2db
Een nieuwe (Prachtige) Audi RS4 met aangepaste spruitstukken en gehele uitlaatlijn, goed voor 125db
Ook een mooie Toyota Supra met een grote single turbo goed voor iets van 600Pk, en 124,8db
Ik was met mijn buurman naar het evenement, die zei op een gegeven moment Rick, ik ben wel benieuwd wat dat ding van jou doet.
Ik antwoordde; Johan, jij hebt die dingen daar gezien die van mij komt waarschijnlijk niet boven de 110db oid
Maar stiekem was ik natuurlijk toch benieuwd! Zo gezegd zo gedaan, eerst het blokje op temperatuur gebracht vervolgens had ik twee pogingen.
Bij de eerste poging bleef de display op 125,3 steken en bij de tweede 126,9!! Goed dus voor een tweede plaats
Je had ze allemaal moeten zien kijken, dat is toch een Boxstertje, dat kan toch niet
RUF POWER
Dit had ik dus niet verwacht, PORSCHE POWERRR