Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 10:41

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Mijn Boxster met 126,9dB!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
N-H
Bericht Mijn Boxster met 126,9dB!!
Afgelopen zondag (2/8) was er een evenement op Zandvoort DPP vs Automaxx, ik stond met de P op het Paddock.
Er waren allerlei contest wo best of show, under the hood, best of interior, best of exterior. Er was ook een DB exhaust challenge;

Er waren meerdere monsters zonder dempers, hele aangepaste uitlaatlijnen complete 4inch systemen vanaf de turbo recht naar achteren toe.

Er waren een aantal uitschieters dat was een Nissan Skyline R33 GTR met vlammen, en klappen uit de uitlaat goed voor 127,2db
Een nieuwe (Prachtige) Audi RS4 met aangepaste spruitstukken en gehele uitlaatlijn, goed voor 125db
Ook een mooie Toyota Supra met een grote single turbo goed voor iets van 600Pk, en 124,8db

Ik was met mijn buurman naar het evenement, die zei op een gegeven moment Rick, ik ben wel benieuwd wat dat ding van jou doet.
Ik antwoordde; Johan, jij hebt die dingen daar gezien die van mij komt waarschijnlijk niet boven de 110db oid :uh:

Maar stiekem was ik natuurlijk toch benieuwd! Zo gezegd zo gedaan, eerst het blokje op temperatuur gebracht vervolgens had ik twee pogingen.
Bij de eerste poging bleef de display op 125,3 steken en bij de tweede 126,9!! Goed dus voor een tweede plaats :cheers:

Je had ze allemaal moeten zien kijken, dat is toch een Boxstertje, dat kan toch niet :lol:

RUF POWER :salut:

Dit had ik dus niet verwacht, PORSCHE POWERRR
:drive: :ba:

Laatst bijgewerkt door RG996 op 03 aug 2009 11:33, in totaal 1 keer bewerkt.

03 aug 2009 11:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: Mijn Boxster met 126,9dB!!
Ik heb er even bij staan kijken en toevallig net toen jij daar stond; kon ik gelijk je velgen even gadeslaan. ik was overigens voor de races op Zandvoort en niet voor al die petjes met hun plastic. Er werd ook echt door al het vaste Zandvoort volk steen en been geklaagd over dat volk met die spoilers; ze hielden zich werkelijk aan geen enkele regel.
Ik vond het dan wel weer grappig maar kon al die wansmaak ook niet echt lang aanzien en ben maar weer vlot naar de pits teruggegaan.

There are no old Porsches, only new owners.

03 aug 2009 11:32
Profiel
PorscheForum Rakker
N-H
Dat klopt WM550spyder,

Wat een geluid uit die GT3's he, op het moment dat ze op het rechte stuk gas gaven 8)

03 aug 2009 11:36
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Die GT3's blijven toch het mooist en goede prestatie dit weekend van Team Bilderberg. Wij reden dit weekend i.pv. met 2 Mustangs, met 1 Mustang en 1 Aston Martin (Bernhard had een gebroken voet en reed zodoende in een AM automaat). Geluid van de Aston is ook wel errug lekker.

There are no old Porsches, only new owners.

03 aug 2009 11:38
Profiel
Die Johnies met pet maakte er inderdaad een zooite van, ook rondom het circuit. Ik was verbaasd over de hoeveelheid petjes. Ze zijn allemaal uit hun hol gekropen. En ik maar denken dat ze allemaal in Spanje zou zijn om daar de boel te irriteren. :flush:
Maar ja het Automaxx geneuzel had natuurlijk een heel hoog Johnie gehalte. :roll:

03 aug 2009 14:31
Profiel
PorscheForum Rakker
N-H
http://www.youtube.com/watch?v=6wMrXv1lvYs

Afbeelding

Het betreft een 2,7 uit 2001

04 aug 2009 8:44
Profiel
Omg. Amsterdam
:thumleft: :thumleft: :thumleft: Ik denk zelf dat ik ook binnenkort echt eens ga speuren voor een uitlaatje.. 'hoor' steeds meer van die dingen hier op het forum en ze klinken gewoon goed! Niet van de Honda Civic met rioolpijp formaat :mrgreen:

Maar eerst heb ik nog een xenon project :wink: :cheers:

04 aug 2009 17:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]