Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Plat bier Ik weet het, ben vervelend vanavond.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jul 2009 0:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
....ben al seer zociaal geweesd vor hem
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jul 2009 0:38 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Dat was 1987 Marcel!! Ik ga nog best wel eens naar concerten, ondanks mijn leeftijd maar deze mocht er echt wezen. U2 was één van de weinige bekende bands die ik nog nooit had gezien. Heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar het was gewoon een gave avond uit. (maar niet zo goed als Nine Inch Nails 2 weken geleden) Prettige bijkomstigheid: Had zondag kaarten voor 30 euro kunnen scoren voor Karin en mij. Bij binnenkomst bleken deze plaatsen bezet te zijn door podiumverlichting( ) De kaarten werden omgeruild voor VIP-kaarten van 160 euro!! Bizar goed zicht op het podium. (onder Maxima en Alexander...)
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 jul 2009 0:45 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Gaaf, Radboud! Tja, het zijn zo langzamerhand wel professionals. Staat garant voor een goede show... Ontbijten, dan maar?
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
21 jul 2009 7:30 |
|
|
cabrio wim
|
Moguh allen, en ik schuif aan Tom, bedankt. Verder heb ik niks te vertellen of te roddelen, en werk ze.
|
21 jul 2009 7:40 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen forummers, lekker weer eens aan te kunnen schuiven aan het beroemde PF ontbijt
|
21 jul 2009 7:42 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen, We missen Paere he? Die zit lekker in de zon in Italie. Voor een goed ontbijt wordt in ieder geval nog steeds gezorgd Franse invloed, zo te zien... Werk ze allemaal vandaag!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 jul 2009 7:57 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorge, Gezellig hoor, zo'n ontbijtje met z'n allen. Zonnetje schijnt weer lekker dus ik laat me graag bedienen op het terras. @Radboud - tof dat die kaarten werden omgeruild voor zulke mooie plekken Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
21 jul 2009 7:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, wat is de vakantietijd toch heerlijk. Zelfs in de kroeg krijg je nog rust
|
22 jul 2009 0:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
...nog maar 4 biertjuhszzzzzz
|
22 jul 2009 0:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..had je de koelkast ook maar bij moeten vullen,dat staat zelfs op het briefje.Maar, het is voor jou alleen,dus daar kan je toch nog wel een half uurtje mee door. Trouwens, wat doe je hier eigenlijk...krijg ik weer niet mijn welverdiende rust
|
22 jul 2009 0:18 |
|
|
Olaf
|
Inderdaad .. Hup ... 't bier bij vullen ... die Willem moet nog 'n hoop leren
|
22 jul 2009 0:22 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Pf,toch nog leven hier Geef mij maar 1 van die biertjes dan! Was vorige week in Ned.met totmbo en de hond Niet met de P,maar met de Alfa 147 1.9JTD van onze zoon! Rijdt ook erg lekker en zeer zuinig!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 jul 2009 0:23 |
|
|
Olaf
|
|
22 jul 2009 0:25 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Lig je lekker dan, Olaf?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
22 jul 2009 0:28 |
|
|
arenarood
|
Even domme vraag,waarom is bier zo lekker?
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 jul 2009 0:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
sorry, was ff naar een andere kroeg. Hierbij wat aanvulling voor jullie koelkast. kan ieder er zijn eigen etiketje op plakken...zelfde smaak, ander merk...als het toch over smaken gaat @ olaf....wat moet Willem nog leren....mij met rust te laten??
|
22 jul 2009 0:41 |
|
|
arenarood
|
Nog een domme vraag: WAAROM DAN
|
22 jul 2009 0:43 |
|
|
Olaf
|
.... waren we komen BBQén Bedankt he' ... nu weet heel PFénd NL dat ik tegenwoordig 'n bril draag
|
22 jul 2009 0:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
.en tegen je kids zeg je dan altijd....DAAROM! Wil je niet zo schreeuwen 's avonds laat, wordt iedereen weer wakker en wordt het weer zo druk hier
|
22 jul 2009 0:45 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kelere wie schreeuwt erzo ,lag al te pitten
|
22 jul 2009 0:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Vroeg me al per pb af waar je bleef, maar je bent druk met je arm uitsteken naar de lopende band he Ries, ben je d'r ook weer eens, ach, jij kunt er altijd bij!
|
22 jul 2009 0:49 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ja slaap laat de laatste tijd
|
22 jul 2009 0:51 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kom je uit de kast Marcel of heb ik wat gemist ? met je lekker ding !!!
|
22 jul 2009 0:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik heb je al uitgelegd dat ik erfelijk belast ben...ook met minder positieve zaken..dan gaan we niet op in..maar die taaltic is een heerlijke belasting. Had gister zelfs moeite met het bedenken van iets verkeerd opschrijven. Verheug me al op al m'n boeken die klaar liggen voor de vakantie..en die zijn dan ook nog in het Engels.
|
22 jul 2009 0:54 |
|
|