Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:45

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
911 sc / 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 964 / 911 sc
:? Ok ik heb er toch al verschillende gezien die rond die prijs liggen van EUR 12.500-16.000 maar als ik jullie goed begrijp zal daar nog het nodige aan versleuteld/gereviseerd moeten worden ??

03 aug 2009 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht Re: 964 / 911 sc
misschien kan je het het beste in het zelfde topic plaatsen maar laat maar een en link zien naar iets wat je te koop ziet dan volgen de meningen vanzelf.

gr robert

03 aug 2009 22:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 911 sc / 964
Aloha Robert thenx voor de tip gaarne jullie reacties op de volgende links :

http://www.2dehands.nl/61703666.html

http://link.marktplaats.nl/255359037

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vprbzp1nko2k

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vfhlpzgxky2k

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=byolurrgirk4

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lguypht4kbtg

03 aug 2009 22:33
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Re: 911 sc / 964
Maak eerst een voor jezelf eens een beslissing welk type je wil kopen. En ipv van hier wat links neer te gooien, gebruik ff zoekfunctie kijk ff naar lijstja Pascal. Indien je 964 ziet staan voor € 15/m zou ik er niet te veel van verwachten, maar uitzonderingen daar gelaten. AKK indien je de geschikt P ziet.

03 aug 2009 22:36
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Hallo Gizmo, dat is toch ook mede de bedoeling van dit forum om te komen tot een juiste beslissing ik ben begonnen met kijken naar 911sc's maar tijdens het surfen kom je dan ook die 964ters tegen maar als dat niet haalbaar is voor dat geld heb ik er geen problemen mee om de keuze voor een 911sc te maken het is en blijft een hobby toch

03 aug 2009 22:42
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
@antoine, ms makkelijker om je queste in 1 topic te houden, is makkelijker te lezen en houdt de boel overzichtelijk.......... iig succes met je zoektocht!

03 aug 2009 22:44
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
1e: ziet er mooi uit, maar voor die prijs moet er wel een addertje onder het gras zitten. er staat al, behoeft wat werk, en met 180.000km zit een revisie van de motor wel in het verschiet. ff mailen dus!

2e:ziet er mooi uit, is wel een amerika import, lelijke stootblokken enz dus. vraag is wanneer hij volledig onder handen is genomen. wederom ff mailen dus met de vraag wat er aan is gedaan en wanneer.

3e:niet veel over te zeggen dan wat over 1e al is gezegd. wederom zit je tegen revisies aan te hikken.

4e:zelfde auto als de 3e :scratch:

5e:betreft een 2.7, minder vermogen dan de 3.0 sc dus. wederom hetzelfde verhaal van motorrevisie

6e: totale km stand staat er niet bij, maar eventueel weer revisie(koprevisie is maar een onderdeel) jammere van deze is dat hij niet belastingvrij wordt, is dus onderhandelingsruimte lijkt mij

03 aug 2009 22:44
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
964 voor € 15/m is vaak niets, maar een speld in hooiberg kan altijd. Je kan beter vragen of men een van deze auto's kent. Indien je een mooie ziet AKK laten uitvoeren en onderhandelen.

03 aug 2009 22:45
Profiel WWW
997.2 4s pdk
tholen
alleen die bij carlo is een bezoekje waard,de rest zijn opknappers.

je koopt voor die centen geen goede 911.

gr anton964

03 aug 2009 22:46
Profiel
PorscheForum Rookie
Ja sorry jongens ondekte net ook pas dat ik elke keer een nieuwe topic aanmaakte sorry aanloop problemen

03 aug 2009 22:47
Profiel
PorscheForum Rookie
aloha Ralf,

heb de meeste al gemaild ook die cabrio beetje vaag begrip heeft wat werk nodig Plaatwerk motorisch maar tot op heden nog geen reacties terug gehad zullen wel genoeg verkopen denk ik

03 aug 2009 22:51
Profiel
ben je nederlander of belg...ivm zoeken... :?:of uit hawai...

03 aug 2009 22:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
anton964 schreef:
alleen die bij carlo is een bezoekje waard,de rest zijn opknappers.

Jij ziet dat vanaf de foto's? Goed dat ik het weet, ik ben zelf ook op zoek naar wat anders en zal je zo wat linkjes sturen, scheelt mij een hoop heen en weer gemail. :wink:

Die bij van Krey heeft trouwens dik 3 ton gelopen.....

03 aug 2009 22:53
Profiel
PorscheForum Rookie
bully schreef:
ben je nederlander of belg...ivm zoeken... :?:of uit hawai...

Ik hoef geen 3 x te raden hoe je aan je bijnaam gekomen bent 8) het is zomer

03 aug 2009 22:59
Profiel
dat is geen antwoord....wil je dat men met je mee kijkt dan is het makkelijker om te weten waar te zoeken voor jou budget :wink:

03 aug 2009 23:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Tuurlijk graag zelfs en ik woon gewoon in nederland

03 aug 2009 23:04
Profiel
en je budget zit daar rek in, want voor dat bedrag zal het lastig zijn...... :roll:

03 aug 2009 23:08
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Antoine schreef:
aloha Ralf,

heb de meeste al gemaild ook die cabrio beetje vaag begrip heeft wat werk nodig Plaatwerk motorisch maar tot op heden nog geen reacties terug gehad zullen wel genoeg verkopen denk ik

Meeste bedrijven redeneren dat wanneer iemand serieus geinteresseerd is dat diegene dan wel gewoon belt.... En in heel veel gevallen zit daar wel wat in, dan weet je als verkoper dat er serieus interesse is en dat je niet voor niks een batterij vragen beantwoordt en een serie extra foto's gaat mailen. :wink:

Toen ik mijn huidige 911 op het oog had heb ik de garage gebelt en ben daarna gewoon gaan kijken, ook als moest ik daarvoor helemaal naar Alkmaar (woon zelf onder de rook van Tilburg).

03 aug 2009 23:08
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
bully schreef:
en je budget zit daar rek in, want voor dat bedrag zal het lastig zijn...... :roll:

Ik vind het een mooi bedrag voor een tweede auto dus eigenlijk niet

03 aug 2009 23:16
Profiel
dan wens ik je veel succes.....aloha... :lol:

03 aug 2009 23:17
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Antoine schreef:
bully schreef:

Ik vind het een mooi bedrag voor een tweede auto dus eigenlijk niet

De kans is klein dat je voor dat geld een goede kunt kopen.... tuurlijk staan er best wel wat voor rond die koers te koop, maar dat zijn meestal niet de smetteloze en/of storingsvrije exemplaren. Laat dus áltijd een AKK doen zodat je niet voor onverwachte hoge onderhouds- of reparatiekosten komt te staan, want als je serieus moet laten versleutelen aan een 911 is ie in no-time een heel stuk duurder dan wat je nu in gedachten hebt. Daarom zitten de exemplaren met weinig kms en goede papieren allemaal boven de 20K (wat de 964 betreft in ieder geval).

03 aug 2009 23:21
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
allemaal bedankt voor de reacties en ik zal die andere topics ff weghalen wordt een beetje onoverzichtelijk en ik ga er gewoon naar een aantal kijken ik heb nu genoeg puntjes om bij de betreffende garages vragen te stellen om tot een redelijk oordeel te komen ik hou jullie op de hoogte ik zal wel weer met de nodige vragen terug komen

03 aug 2009 23:23
Profiel
PorscheForum Rookie
p.s. weet iemand hoe ik die andere topics weg kan halen ??

03 aug 2009 23:29
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
als een goed bedoeld advies: als 15-16k je budget is en daar zit geen rek in zou ik eigenlijk de 911 uit je hoofd zetten. Bully zei het met iets andere woorden, maar we bedoelen beide het zelfde(met de zelfde goede bedoelingen)
als je een 964 og 911 sc voor ongeveer 15k vind zal daar echt wel het een en ander aan zijn.
En als er iets duur is dan is het onderhoud aan een porsche(ook andere sportwagens daar niet van)
stel je vind je 964 of 911 sc voor jou budget, en je krijgt stukken, en je geld is op(iig wat jij er aan uit wil geven) dan is de lol er snel af.

mijn conclusie: ga een kijken naar een 968, een 928 een 944 etc. allemaal erg leuke en bijzonder snelle auto's waar je voor een fractie van de prijs ook heel veel plezier aan kan beleven.
Als je budget het dan eens wel toelaat kan je die 911 altijd nog aanschaffen. Begrijp dat je dit niet graag hoort want de 911 is natuurlijk Het model van porsche, maar een auto in de garage hebben staan die veel geld gekost heeft maar niet rijdt omdat er stukken aan zijn is denk ik een stuk frustrerender. Succes iig

03 aug 2009 23:33
Profiel Facebook 
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
Antoine schreef:
p.s. weet iemand hoe ik die andere topics weg kan halen ??

Heel Simpel !
Heel luid de naam van Horn of Olaf roepen !
zal je ff helpen
HORN OLAF :shock:

04 aug 2009 0:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende