Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 17:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 99  Volgende
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
De man die altijd alles in het kwadraat ook al een keer had meegemaakt?

04 jun 2009 16:30
Profiel
Moderator
PF #57
Hállo, de hunt is al opgelost. Moet alleen nog opgehaald worden :cheesy:

04 jun 2009 16:31
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
horn schreef:
Ligt het zoekobject ten zuiden van Nederland en is hij kok/tuningonderdelenverkoper? :roll:
Ik moet zeggen toch mijn petje af voor hem want er zijn er wel meer geweest die nooit meer op het forum zouden komen maar die kwamen dan toch wel weer terug.Hij is echt weggebleven,of zit ie weer op het Opel Corsa forum? :mrgreen:

04 jun 2009 17:39
Profiel
de politiekorpsen in de steden bezuinigen op de motoren....Afbeelding

04 jun 2009 17:44
Profiel
964 C2
:lol: :lol: (waar google al niet goed voor is)

04 jun 2009 17:49
Profiel
Groningen
Met name die in Groningen zo te zien. :wink:

04 jun 2009 17:50
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
2000 gtv schreef:
...of zit ie weer op het Opel Corsa forum? :mrgreen:

Nee hoor. In Dinslaken nog gezien... met dezelfde 968. En dezelfde vriendin. :wink:

04 jun 2009 17:54
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
poolse iirc? mooie tijden...

04 jun 2009 17:55
Profiel
Moderator
PF #57
Harley schreef:
met dezelfde 968. En dezelfde vriendin. :wink:

Het eerste had ik begrepen. Ik had begrepen met een andere vriendin. Maar ik heb het maar van horen zeggen.

04 jun 2009 18:36
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Voor de niet-pessimisten is er een site opgericht: www.stopdecrisis.nl

Minister Bos (Financiën) zal (...) vandaag in Den Haag het startsein geven voor de website www.stopdecrisis.nl. Het gaat om een initiatief van de investeerder Henk Keilman en oud-minister prof. dr. Vermeend, dat wordt ondersteund door De Telegraaf.

Volgens de initiatiefnemers heeft de negatieve berichtgeving over de huidige crisis en recessie "een realistische en constructieve tegenpool nodig!" Keilman en Vermeend hebben de handen ineengeslagen om een platform te lanceren waarop feiten, suggesties, opinies, historie, oplossingen, nieuwsvergaring en discussie bij elkaar komen.

Overigens nog wat feitjes over de crisis: CPB raamt 2009 officieel nog op -3,75%, intern is dat -5% (OESO schat -6% en Vermeend ondersteunt die gedachte). Werkloosheid gaat nog oplopen van 400.000 naar 675.000. Dit maar even om te voorkomen dat ik weer het verwijt krijg dat ik niet zie wat er gebeurt...

Hoe dan ook: ik vind het een goed initiatief. Als mensen nl. weer positief naar de toekomst kijken, ophouden met oppotten en gewoon weer gaan consumeren (zonder de extreme leenrisico's die we vooral in de VS kenden), dan kunnen we gewoon weer de weg omhoog vinden. We gaan wel structureel 0,5% groei inleveren (maar daar staat tegenover dat we in de komende jaren de -6% in gaan lopen), omdat 0,5% van de groei was gebaseerd op overdreven kredietverlening.

11 jun 2009 9:15
Profiel
horn schreef:
... Ik had begrepen met een andere vriendin ...

Ik heb 'wel wat' contact met the lover en hij heeft nog steeds dezelfde vriendin.

11 jun 2009 9:29
PorscheForum Rakker
Devils son schreef:
Voor de niet-pessimisten is er een site opgericht: http://www.stopdecrisis.nl

Minister Bos (Financiën) zal (...) vandaag in Den Haag het startsein geven voor de website http://www.stopdecrisis.nl. Het gaat om een initiatief van de investeerder Henk Keilman en oud-minister prof. dr. Vermeend, dat wordt ondersteund door De Telegraaf.

Volgens de initiatiefnemers heeft de negatieve berichtgeving over de huidige crisis en recessie "een realistische en constructieve tegenpool nodig!" Keilman en Vermeend hebben de handen ineengeslagen om een platform te lanceren waarop feiten, suggesties, opinies, historie, oplossingen, nieuwsvergaring en discussie bij elkaar komen.

Overigens nog wat feitjes over de crisis: CPB raamt 2009 officieel nog op -3,75%, intern is dat -5% (OESO schat -6% en Vermeend ondersteunt die gedachte). Werkloosheid gaat nog oplopen van 400.000 naar 675.000. Dit maar even om te voorkomen dat ik weer het verwijt krijg dat ik niet zie wat er gebeurt...

Hoe dan ook: ik vind het een goed initiatief. Als mensen nl. weer positief naar de toekomst kijken, ophouden met oppotten en gewoon weer gaan consumeren (zonder de extreme leenrisico's die we vooral in de VS kenden), dan kunnen we gewoon weer de weg omhoog vinden. We gaan wel structureel 0,5% groei inleveren (maar daar staat tegenover dat we in de komende jaren de -6% in gaan lopen), omdat 0,5% van de groei was gebaseerd op overdreven kredietverlening.

Voor een advocaat verkondig je toch best wel veel onzin.

Er moet meer gebeuren dan alleen positief denken! Wanneer gaan mensen meer geld uitgeven? ...... wanneer alles wat goedkoper wordt. De BTW moet fors omlaag van
19 naar bv. 10 % en de belastingen moeten fors omlaag en de BPM moet worden afgeschaft.. Hierdoor houden mensen meer over en zal meer gespendeerd en geconsumeerd worden. Auto's worden goedkoper en kan je dan voor minder geld, zuinige en milieuvriendelijke auto's kopen.
Het levert zeer zeker minder op voor de schatkist in eerste instantie maar op de lange termijn vult het vanzelf de schatkist. Maar ja politci kunnen niet nadenken en zeker niet op de lange termijn.

Ik vind dat het huidige kabinet nauwelijks wat doet aan de crisis. Ja alleen banken overeind houden met geld van de belastingbetaler. Meer niet en dat is toch wel kwalijk.

11 jun 2009 18:08
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Ik geloof dat dit hier wel thuis hoort:

iemand een 964 je kopen ?

je krijgt er een huis bij :salut:
http://huizen.marktplaats.nl/huizen-te-koop/257651810-gratis-porsche-911-bij-aankoop-vrijstaande-villa.html

11 jun 2009 18:22
Profiel WWW Facebook 
Omg. Amsterdam
Het moet niet gekker worden..... straks geven ze de huizen nog gratis weg :mrgreen:

Dan heb ik geinvesteerd voor nix :evil: :evil:

11 jun 2009 18:34
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
:@: RicardoP :arrow: Stond al onder Koopjes :wink:

11 jun 2009 18:35
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Mach 2 schreef:
Er moet meer gebeuren dan alleen positief denken! Wanneer gaan mensen meer geld uitgeven? ...... wanneer alles wat goedkoper wordt. De BTW moet fors omlaag van
19 naar bv. 10 % en de belastingen moeten fors omlaag en de BPM moet worden afgeschaft.. [-snip-]
...maar op de lange termijn vult het vanzelf de schatkist. Maar ja politci kunnen niet nadenken en zeker niet op de lange termijn.

Alleen de voorgestelde BTW verlaging kost al rond de 20 miljard per jaar. Hoe ga je dat "vanzelf" weer terugverdienen? In het gunstigste scenario zorgt de stimulans dat de bestedingen terruggaan naar het niveau voor de crisis (niet waarschijnlijk aangezien de crisis niet bij de NL grenzen ophoudt..), maar ook dan blijft er een tekort van 20 miljard per jaar bestaan. Oftewel, we zouden zelfs tot ruim 2x zoveel moeten gaan besteden (rente over die initiële tekorten moet ook worden terugverdiend). Forget it.

Laatst bijgewerkt door Jort op 11 jun 2009 19:48, in totaal 2 keer bewerkt.

11 jun 2009 19:29
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Op zich denk ik dat ik in een avond 20 mrd bezuinigingen vind voor Wouter B. Maar goed: dat gaat niet gebeuren.

Bijzonder amusant: deze week blijk ik ineens 2 private bankers te hebben. Zowel de bank waar ik mijn rekening heb als mijn hypotheekbank meenden mij daarvan in kennis te moeten stellen. Is zo'n kredietcrisis toch nog ergens goed voor :mrgreen:

11 jun 2009 19:39
Profiel
Groningen
Ja, maar je wilde daarvan ook alweer een groot deel uitgeven aan een vliegdekschip toch? :mrgreen:

11 jun 2009 19:41
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Zeker. Twijfel nog wat over de naam maar voor de rest ben ik er wel uit. Zo'n ding kost een miljard of wat maar daarna is het ook nobody messes with the Dutchies!
Afbeelding

11 jun 2009 19:58
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dat zoiets als Kerstman Sinterklaas. Ze bestaan alle 2 niet :mrgreen: Traditie is toch om die bootjes naar politici te vernoemen. Werknaam so far is de Boer Koekoek!

11 jun 2009 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Olaf schreef:
:@: RicardoP :arrow: Stond al onder Koopjes :wink:

:oops: :oops:

11 jun 2009 20:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Mach 2 schreef:
de belastingen moeten fors omlaag en de BPM moet worden afgeschaft.. .

Ja gezellig, alle autobedrijven met een veel te dure voorraad gebruikte wagens, waarover wel BPM is betaald, failliet laten gaan. Daar help je de economie echt mee......of ga je alle BPM hiervan ook teruggeven ?
Ik denk dat Bos door volgend jaar ( minder bedrijfswinst =veel minder vennootschapsbelasting) De BPM en BTW hard nodig heeft.

11 jun 2009 22:34
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Mach 2 schreef:

Voor een advocaat verkondig je toch best wel veel onzin.

Had ik nou niet heel recent gelezen dat jij uit een ander vaatje ging tappen? Kennelijk is dat heel moeilijk voor je...

Citaat:
Er moet meer gebeuren dan alleen positief denken!

Misschien moet je leren lezen. Nergens staat dat ik vind dat er alleen maar positief moet worden gedacht.

Citaat:
Wanneer gaan mensen meer geld uitgeven? ...... wanneer alles wat goedkoper wordt. De BTW moet fors omlaag van
19 naar bv. 10 % en de belastingen moeten fors omlaag en de BPM moet worden afgeschaft.. Hierdoor houden mensen meer over en zal meer gespendeerd en geconsumeerd worden. Auto's worden goedkoper en kan je dan voor minder geld, zuinige en milieuvriendelijke auto's kopen.
Het levert zeer zeker minder op voor de schatkist in eerste instantie maar op de lange termijn vult het vanzelf de schatkist. Maar ja politci kunnen niet nadenken en zeker niet op de lange termijn.

Ik merk wel dat jij nooit economie hebt gestudeerd en op de middelbare school het ook zsm hebt laten vallen... In deze tijden helpen belastingverlagingen niet, daar mensen geld aan het oppotten zijn. Dus gaat het merendeel van dat geld linea recta naar het spaarbankboekje.

En dan nog durven te stellen dat ik onzin uit kraam?

Citaat:
Ik vind dat het huidige kabinet nauwelijks wat doet aan de crisis. Ja alleen banken overeind houden met geld van de belastingbetaler. Meer niet en dat is toch wel kwalijk.

Die banken overeind houden moest wel. Verder mogen ze van mij ook meer doen, maar dan hoop ik niet dat ze jou als adviseur nemen. Sterker nog: ik hoop dat binnen de EU er eens een keer één lijn getrokken gaat worden, maar dat lijkt mij ijdele hoop. Dat is de tragedie van de EU. Heel veel onzin wordt centraal geregeld en daar waar de EU meerwaarde zou hebben komt slechts mondjesmaat van de grond. Maar goed, dat terzijde.

12 jun 2009 13:50
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Als ik moet kiezen tussen banken overeind houden en nieuwe speeltjes voor Mach 1,5 kopen dan kies ik voor het eerste. Pint toch wat makkelijker weg zeg maar

12 jun 2009 16:15
Profiel
Ikke niet!!! Lekker JFS en vliegdekschip! Machtig mooi!

Wat heb je nou aan een bank?

15 jun 2009 10:46
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 99  Volgende