Tripje Duitsland... en met lege handjes trg....
Beste,
Hier een verslagje over mijn avontuurtje....
Ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte 3.2
..... Fuchs, zwart, acceptabele km's, enz....
Na een tijdje het internet af te lopen, en nogal veel rond te vragen, hadk besloten om toch eens in Duitsland te gaan zoeken...
Dit vooral omdat ze daar wat meer keuze staan hebben...
Tijdens het werken door (Gense feesten) heb ik beetje rondgesnuffeld op
http://www.mobile.de, en had er dan toch 1tje gevonden!
Paar keer gebeld... alles geregeld, en we zijn dan tenslotte vertrokken met een camper en een paar vrienden, richting Hamburg!
Daar aangekomen direct eens gaan kijken.... hij stond daar toch mooi te blinken....
Alles zag er vrij goed uit, al had ik wel gezien dat hij een botsing had gehad aan de neus.... Maar daar kon ik nog mee leven!
De volgende dag zouden we samen naar een officiële Porsche garage rijden om een check-up te doen!
En ja hoor, de volgende dag stond hij daar... wachtend op mij...
Alleen was de verkoper van gedacht veranderd, hij ging teveel tijd verliezen (Hamburg was een uurtje rijden).... ik mocht dus alleen gaan!
Geen probleem voor mij! Een vriend van mij en ik sprongen er in, en weg waren we!
Hier aan het tankstation:
in de auto:
Aangekomen in Hamburg (mooi op tijd)...
Na het afgeven van de sleutel hadden we wat tijd om rond te kijken...
Zoveel tijd hadden we niet, ze kwamen mij al iets te snel halen...
De eerste zin die de verantwoordelijke mij zij was "this car is a piece of shit"
Lekkende motor, veel roest, veel stukken die scheef zaten van de botsing.
toen hadk het toch efkes moeilijk
Ik moest nix betalen, uit medelijden denkik
Wat blijkt dat een 3.2 G50 in een goede staat, minimum rond de 27K , de mijne was maar 20K
Daarna nog een uurtje trg gereden... en de sleutels mooi trg gegeven!
Uiteindelijk zijn we dan nog Hamburg gaan bezoeken!
Maar binnen een 3 weekjes vertrek in toch nog eens... hopelijk hebk dan meer geluk....
groetjes axe