Even een (waarschijnlijk zeer kortdurend) topicje over een "Porscheforum-beginners" onderwerp:
Aangezien ik in Duitsland woon en hier onlangs een nieuwe 997 gekocht heb (foto's volgen spoedig), kreeg ik vanzelfsprekend een duitstalige gebruikershandleiding geleverd. De dealer zou nog even navragen of er en NL-talige te verkrijgen was. Vandaag helaas negatief antwoord.
Wat mij echter verbaast is dat het PCM (tekst en spraak) wél in het nederlands is, maar de gebruikershandleiding niet...
Via de zoekfunctie van PF en Google kwam ik niet ver. Vandaar dat ik op deze wijze even wil dubbel-checken.
Welke gebruikershandleiding (taal) hebben andere 997-rijders die hun auto oorspronkelijk in NL gekocht hebben?
Laatst bijgewerkt door Kars op 07 aug 2009 15:30, in totaal 1 keer bewerkt.
06 aug 2009 18:22
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Re: Bestaat er een NL-talige handleiding voor de 997?
Gewoon Nederlandse handleiding(en).
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
06 aug 2009 18:35
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Kosten ca. EUR 10 ex btw/stuk. Heb evt onderdeelnummers wel (997 mk I).
06 aug 2009 20:20
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Kars schreef:
De dealer zou nog even navragen of er en NL-talige te verkrijgen was. Vandaag helaas negatief antwoord.
Wat een feest toch, informatie verstrekking, ook binnen de organisatie van dit topmerk van Duitse degelijkheid en dat dan ook nog in D.land
Heb bij mijn 997 dus ook D. boekjes. De verkoper vroeg me of ik (ook) Nederlandse wilde en kreeg kortgeleden dit bericht van de dealer dat er o.a. voor me klaar ligt: 'Betriebsanleitung ( 2X ) und Wartungsheft in Niederländisch'.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
06 aug 2009 20:29
horn
PF #57
Kars schreef:
De dealer zou nog even navragen of er en NL-talige te verkrijgen was. Vandaag helaas negatief antwoord.
Misschien bedoelde hij met het negatieve antwoord dat hij het toch níet ging navragen... Morgen even Pon Porsche Leusden bellen en op laten sturen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 aug 2009 22:34
Kars
997 Targa 4S
Hamburg
Dank! Zal even met Pon Porsche Leusden bellen.
mod by horn - stiekem je post veranderen hè wél een goed plan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], OnnoLaarman
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum