_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
08 aug 2009 16:08
BTRIII
964 M700
Re: uitzending Top Gear
Top Gear NOW!!! on BBC2
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
15 nov 2009 23:03
Patrick
15 nov 2009 23:13
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Volgens mij heeft Top Gear zojuist begrepen wat de lol van een tunnelchallenge is
Inderdaad een van de meest waanzinnige wegen van Europa. Wel 1500 km rijden van hier maar dan heb je ook ruim 90 km plezier. Kan alleen uit ervaring zeggen dat je grote kans loopt zonder auto terug te komen, en zal moeten zorgen dat je veiligheid geborgd is. Struikroverij is daar nog een echt beroep
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
17 nov 2009 11:52
BTRIII
964 M700
Dont forget Top Gear 22:00
ook interesant is James Mayes Toy Stories Now on BBC2
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
22 nov 2009 21:05
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
thx
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
22 nov 2009 21:33
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
BTRIII schreef:
Dont forget Top Gear 22:00
ook interesant is James Mayes Toy Stories Now on BBC2
Best grappig gedaan
22 nov 2009 21:59
barolo
3.2S
010
Voor diegene die Top gear gemist heeft.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 23 nov 2009 12:30, in totaal 1 keer bewerkt.
23 nov 2009 12:09
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 Targa
Amstelveen
Sinds tijden niet zo gelachen Geoff rules!
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
23 nov 2009 12:12
Patrick
@ Barolo
Je maakt me blij met niets. Die uitzending was van vorige week die heb ik wel gezien. Was wel een leuke uitzending.
Citaat:
The Porsche Boxster Spider. A car with tent.
23 nov 2009 17:18
Rodger that!
Veghel
Voor de luie forummers, net als ik de rest van de uitzending
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
23 nov 2009 17:43
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Patrick schreef:
@ Barolo
Je maakt me blij met niets. Die uitzending was van vorige week die heb ik wel gezien. Was wel een leuke uitzending.
Citaat:
The Porsche Boxster Spider. A car with tent.
Die uitzending van vorige week is wel 3 x herhaald op de BBC, eerst op BBC 2 daarna nog op BBC3 Zal met een beetje mazzel voor je deze week niet anders zijn, check bbc website voor uitzend schema. Kijkt toch beter dan jijbuis
Het duurt een paar dagen eer het erop staat. Ik zal die van zondag eens in de gaten houden en die er dan ook opzetten. Ik had hem nog niet gezien en vond het wel de moeite. Ennuh het laatste land waar je met je P naar toe zou moeten gaan is Roemenie......
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
23 nov 2009 19:57
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Nog leuker zijn de filmpjes 'the making of'. Dan blijkt dat tijdens die opnames niet harder dan zo'n 60 wordt gereden en de drifts door ervaren drifters worden gemaakt. Maar goed, het geeft wel weer aan hoe verschrikkelijk goed Top Gear geproduceerd en gemonteerd wordt. Het eindresultaat is en blijft Top
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
23 nov 2009 22:34
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Verdorie, wou nu eens op mijn gemak naar top gear kijken. Filmpjes zijn al weg Ik versta dat niet, miljoenen mensen kunnen het opslaan tijdens uitzending op dvd, harde schijf of video en op youtube is het verboden. Toch niet logisch ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum