Ik ben op zoek naar dakdragers voor een 993 coupe. Origineel nauwlijks meer te krijgen. Vraag me af of er veel verschil zit een een standaard Thule set en de originele Porsche set. Weet iemand hier meer van? Of heeft iemand ervaring met dragers van Thule 951 ? Bedankt.
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
04 okt 2014 2:22
LVS993
Re: Dakdrager 993
Ik heb er eentje liggen, alleen nooit gemonteerd op de 993. Als je een tripje naar Antwerpen overweegt, altijd welkom! Luc
04 okt 2014 6:13
djin
Heb zelf een oplossing met twee setjes Thule samengesteld. Dit komt omdat de daklijn dermate afloopt dat je verschillende hoogtes wil gebruiken om de dakkoffer (in mijn geval) mooi horizontaal te houden.
Die op de eerder gegeven link, lijken mij de 'hoge' die ik voor achter gebruik.
04 okt 2014 15:06
P-Track
Haarlem
Inderdaad heb je een setje gewone en "hoge poten" nodig type 952 voor achter en een setje 951 voor de voorkant.
Ik heb nog een nieuw half setje 952 ( dus de hoge ) over. PB maar als je interesse hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum