Auteur |
Bericht |
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
best of:.......................Abba
|
03 feb 2005 9:52 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
Oh ja, en naar Businiss News Radio, perfecte info over snelheidscontroles!!!!!
|
03 feb 2005 10:25 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
nou, van de lijstjes die ik heb gezien, zit er voor mij niet veel bij. Moderne muziek, ach sommige klinken leuk maar over het algemeen niet mijn stijl.
mijn lijstje
Aerosmith (niet alles)
Guns 'N' Roses
The Eagles
Journey
Beef
Cher
Live
Simply Red
UB40
maar voornamelijk
Bob Marley
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
03 feb 2005 12:08 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
lijstje van Eric
Jaco Pastorius
Stanley Clarke
Level 42 (vind ik ook niet verkeerd)
Aerosmith en meer van dat soort muziek
Speelt overigens zelf basgitaar, vandaar de bovenste twee.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
03 feb 2005 12:28 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
Muziek on de auto?
Muziek in een Porsche opzetten, is als vloeken in de kerk
Nee joh, gewoon genieten van de 6-pitter boxer sound.
In alle toerenbereiken een supergenot om naar te luisteren....
Kan echt niets tegenop
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
03 feb 2005 14:02 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: Muziek on de auto?
Yep,
Een avondje met Pamela Anderson op stap...... dan ga je toch ook niet zitten klaverjassen
Maar als we ff alleen zitten, dan muziek die hoedanook goed in elkaar zit, maakt me niet uit van welke stroming of generatie, als het muzikaal maar klasse is.
Oja in de Porsche idd Bose, klinkt onwijs lekker maar thuis op de 901's van Bose met een Yamaha versterkertje voluit, moet "zus" wel ff weg zijn.
Mijn favo's
Gino Vanelli : "live in Montreal" eigenlijk al zijn werk
Rammstein :"Mutter"
Dire Straits :"on every street"
Simple Minds : alles
Simply Red : alles
Enigma : " Mcmxc"
Earth Wind and Fire : alles (beetje oud maar heerlijke snoeiharde soul)
Doors : alles
Nirvana: alles
Van Halen: alles (voor de jonkies, man das pas wereld muziek)
Kraftwerk: "autobahn"
Ome Henk : ook lachen
etc. etc. etc.
Hee Eric4c en jij????, want jij had dacht ik ook een paar behoorlijke kolommetjes in je huiskamer toch
|
03 feb 2005 14:55 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik zie daar ergens Kraftwerk staan. Grote fan van. Vorig jaar nog naar hun optreden in de AB in Brussel geweest. Die gasten zijn gewoon de pioniers van de hedendaagse muziek.
Favorietje : Radioactivity van Kraftwerk.
|
03 feb 2005 15:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Topicnaam maar even subtiel aangepast.
Yep, een lust voor oog & oor ..... nooit eerder de kanaalscheiding en diverse instrumenten bij Queen zou mooi en duidelijk gehoord. Volume overigens nog nooit helemaal open gehad, maar tot aan de maximaal houdbare grens heerlijk zuiver.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 feb 2005 15:07 |
|
|
John
Cayenne
|
Hebbie ook de kaartjes voor het Queen concert, of is dat , zonder de enige echte Freddie??
BTW Queen, dit is mijn favo van hun
|
03 feb 2005 16:17 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
zijn er blijkbaar nog meerdere die de stevige deuntjes best wel te pruimen vinden ...
Kijk deze jongen maar es "gaan" ...
http://www.964.be/dance.wmv (rechtsklikken ... doel opslaan als ...)
|
04 feb 2005 8:32 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
04 feb 2005 8:58 |
|
|
rufie
|
Haha, heb die mail ook gekregen deze week. Dit is het vrijdaggevoel. Dat van de maandag is ook wel grappig.
|
04 feb 2005 10:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Heb (nog) geen kaartjes ..... op dit moment.
Het is uiteraard nooit hetzelfde zonder Freddie, maar als het klikt tussen Paul Rodgers en the originals kan het zeker erg mooi worden. George Michael bracht het eerder ook heel anders dan Freddie, maar desondanks ook een genot om naar te luisteren.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
04 feb 2005 11:03 |
|
|
Sjonnie
|
trouwens, de bieteltjes mogen van mij ook nog altijd!
ja ja, ik weet het, komma komma,,,,
|
04 feb 2005 11:06 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
paar lui die ook lekker gaan
http://www.m0squito.com/houser.asf
oude tape van dirkie :
http://users.pandora.be/stino_elgrande/ENGAAN.avi
en een drummende japanner op een keyboard, eerst wat simpel maar aan het eind speelt hij echt bizar goed!
http://www.prodikeys.com/products/prodikeys_DM/watch/5_Drums_Low.wmv
Laatst bijgewerkt door jeff_911 op 04 feb 2005 14:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 feb 2005 13:35 |
|
|
rufie
|
Die drummer in laatste filmpje, hahaha. "This is rock & roll"....
|
04 feb 2005 14:33 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Hmmm...
Mijn lijstje is toch wat alternatief als ik de voorgaande allemaal zo lees...
Bij mij zit absoluut Herbert Grönemeyer standaard in de cd-speler ('ö', 'live', 'unplugged', 'Bleibt alles Anders', 'Mensch') en daarnaast heb ik -op dit moment- de volgende cd's in m'n auto:
* soundtrack van 'The Commitments'
* soundtrack van 'Days of Thunder'
* soundtrack van 'Topgun'
* 'Reload' van Tom Jones
* 'Abacab' van Genesis
* 'It's a Kind of Magic' van Queen (eigenlijk dus de soundtrack van 'Highlander'....).
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
05 feb 2005 0:59 |
|
|
horn
PF #57
|
De vraag is wiens lijstje alternatief is...
Staat hier ook in de kast en soms in de Porsche. Die herbert gronemeyer is mij onbekend...
Ik denk dat ik dit weekend maar weer eens al mijn cd's doorga om het excel lijstje uptodate te maken en maar weer eens de goede cd's in de goede doosjes te doen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 feb 2005 3:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Als je Herbert Gronemeyer hoort Harald, krijg je waarschijnlijk een "Aha-Erlebniss" , zoals onze buren het zo mooi kunnen zeggen!
(mod by horn - ik geeft het op. Zal vanaf nu alle quotes van Jurgen wel handmatig herstellen )
|
05 feb 2005 9:19 |
|
|
John
Cayenne
|
Harald,
Das voor het eerst, jij de man die de klassieres zo goed kent, nooit "Das Boot" gezien, had ie een hoofdrol in.
Beetje de Bram Vermeulen (helaas te vroeg heen gegaan ) van Duitsland.
|
05 feb 2005 9:47 |
|
|
horn
PF #57
|
"Das Boot" wel gezien.
Ben maar even gaan luisteren maar het zegt me inderdaad niets. En duitstalige moderne muziek... neuh, sla ik even over...
Oja, mijn favoriete Queen song.
Toepasselijke filmquote: "What song do you want us to play? I don't care, just play it loooooouuuuuuuud!"
Welke film?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 feb 2005 10:14 |
|
|
John
Cayenne
|
Toepasselijk voor jouw dat "Queen nummertje", maar hier is Herbert G zijn bekendste nummer, en das een klassieker volgens mij.
Herbert heeft ook nog is behoorlijk wat boekies geschreven, beetje verplichte (Duitstalige ) kost op school tegenwoordig.
Oja Prijsvraag??? help me ff, ik (google) kom er niet uit
|
05 feb 2005 10:59 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
John, ik dacht toch echt dat "halt mich" ''t nummer was wat iedereen wel zou (her)kennen ..ik vind de normale versie trouwens mooier dan de unplugged, geweldige plaat!!
|
05 feb 2005 12:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Adrian Cronauer
Laatst bijgewerkt door horn op 05 feb 2005 12:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 feb 2005 12:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Good morning Hooooooooorrrnnnn
|
05 feb 2005 12:21 |
|
|