Auteur |
Bericht |
drknauf
|
interlaken was geweldig
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 aug 2009 13:58 |
|
|
bully
|
Re: interlaken was geweldig
beetje kerel trekt toch sokken aan met zulke schoenen.... ....
|
16 aug 2009 14:04 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Inderdaad een prachtig evenement en ik heb nog nooit zo veel en zulke mooie Porsches bij elkaar gezien. En allemaal brandschoon en blinkend gepoetst, een mooie mix van oud en nieuw. Schitterende locatie tussen de bergen en alles perfect georganiseerd. Mike de hele dag fotograferen, staand, zittend en zelfs liggend. "Effe een shotje" zei ie dan. Ik heb veel gelachen en het erg naar m'n zin gehad, Mike bedankt!
_________________________________________ Boxer power.
|
16 aug 2009 17:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als je de datum voor volgend jaar weet, mits die weer in Interlaken is, hoor ik het graag. Heel wat kilometers gezwommen tussen Brienz en Interlaken...wil altijd nog eens daar heen, dit is een uitstekende combi! Prachtig die foto's met de bergen op de achtergrond
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 aug 2009 18:16 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Vrijdag heen en zaterdag weer terug? Niet nog een dagje extra gebleven? Ziet er erg aantrekkelijk uit, lijkt me ook een mooi ritje... De foto van een liggende Mikey in camo met zijn cam is echt super
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
16 aug 2009 18:40 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Hartstikke leuk zo'n been met plaatje.......... maar wat zit er boven? mooie kiekjes heren...
|
16 aug 2009 19:44 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Mooi verslag mikey!
|
16 aug 2009 21:06 |
|
|
horn
PF #57
|
ik vind die eerste een erg mooie 964 - mooie kleur auto, mooie kleur velgen! Mooi tripje!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2009 21:11 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Leuk verslag en mooie aktie foto van Mikey. Ik ben er vorig jaar tijdens voetbal euro2008 geweest en de enige plek waar wat te beleven viel was de Hooters bar.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 aug 2009 21:22 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Prachtige foto's!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 aug 2009 21:48 |
|
|
drknauf
|
we hebben idd veel gelachen (1800 km permagrim ) was beregezellig , jij ook bedankt gozert over 2 maandjes weer
|
16 aug 2009 23:19 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mooie auto's. Dat zal een leuke trip geweest zijn Heeft Eric die tatoeage genomen als aandenken nadat hij z'n auto verkocht had of had ie 'm al?
|
16 aug 2009 23:23 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ziet er goed uit! Heb zelf een half jaar gewerkt in Spiez / Thunnersee ong. 15 km van Interlaken! De zwiterse omgeving is echt super mooi, nog mooier dan oostenrijk en het zelf daar reuze naar mijn zin gehad.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 aug 2009 9:32 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Goed verhaal mannen en mooie foto's (vooral Mike in camouflage vind ik zeer vernieuwend). Top dat je nog in de Porsche wereld actief bent Eric.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
17 aug 2009 9:34 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Porgshuh die hards... leuk hoor mannen
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
17 aug 2009 9:50 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Zit al een paar jaar te denken om er eens heen te gaan, maar ben nog niet overtuigd...
Wat is er dan zo speciaal aan deze meeting ? Bijv. als je vergelijkt met de Oldtimer GP op de Ring. Wat ik hier zie op de foto's stond ginder toch ook en ik denk zelfs meer...
Wel de reis op zich lijkt me iets en dan verlengen met een paar dagen Zwitserland, bergpasjes erbij...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
17 aug 2009 10:10 |
|
|
drknauf
|
ik kan geen appels met peren vergelijken sorry, ze smaken allebei lekker
|
17 aug 2009 11:39 |
|
|
drknauf
|
er waren er 1550 KLIKKERDEKLIK
|
17 aug 2009 11:58 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Beter beeld nu Ok, count me in volgend jaar !
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
17 aug 2009 22:56 |
|
|
a3anvm
|
hey drknauf
ik heb jullie daar gezien! het was idd een geweldig evenement. mijn broertje en ik hebben het super naar ons zin gehad!
groetjes,
a3anvm
|
01 sep 2009 14:13 |
|
|
Vincent_Roos
Tja, wel geen Porsche maar als 1e auto zeker niet slecht, een Opel Astra cabrioOss
|
Ziet er tof uit inderdaad, en ja.. Zwitserland is een prachtich schoon land Er is daar echt alles goed onderhouden! Ik ben er namenlijk afgelopen vakantie geweest (in Wengen, Interlaken en Montreux) Heb hier heerlijk genoten en natuurlijk in Interlaken bij Hooters geweest
_________________________________________ Intresse in een foto-reportage van uw auto? Laat het mij weten.
|
01 sep 2009 14:27 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Doen ze nog steeds de slagbomen over de weg die dwars over het vliegveld loopt als er een vliegtuig moet landen/opstijgen? Vroeger nl. wel. http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 7&t=h&z=16Over 2 weken zit ik er weer. Beetje via Meiringen de Süsten en Grimsel op en af raggen.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
01 sep 2009 17:49 |
|
|
drknauf
|
ja was leuk he daarzo wij hebben het ook erg naar ons zin gehad dat weekend ik werd daar vaker herkend , ik heb daar weer heel veel bekenden gezien, veel uit oostenrijk was vd gasten maar 2,5 rijden. waar zijn jullie pics dan
|
01 sep 2009 21:23 |
|
|
Marnix GSR
993tt +
VW Kever 1303 GSR (originele fabrieksrally), Lowlight Ghia,
ex-964 Jubi 826
|
Lijkt me ook wel wat voor de agenda 2010!!!
_________________________________________ Twin Turbo: double the fun!
|
01 sep 2009 21:35 |
|
|
drknauf
|
wijgaanzowiezo
|
01 sep 2009 22:11 |