Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:44

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
technische fiche porsche 911 2.0 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
West-Vlaanderen (België)
Bericht technische fiche porsche 911 2.0
Hallo,

Een kennis wil een 911 2.0 invoeren vanuit Amerika.
Voor de invoering van deze porsche, wordt een technische fiche gevraagd van dit voertuig.

Citaat:
2. Daarna vraagt u bij de constructeur of zijn mandataris van het merk om een volledige technische fiche van de wagen te ontvangen ...

Heeft iemand deze toevallig liggen (nadat u bijvoorbeeld zelf een 2.0 hebt ingevoerd) of toch maar even contact opnemen met d'ieteren (belgië)?

mvg
Jack-in-the-box

30 jul 2009 22:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: technische fiche porsche 911 2.0
In Nederland kun je bij Pon een CVO opvragen. Hierin verklaart Pon dat de auto met VIN [nummer] behoort tot de serie waarvoor ooit typegoedkeuring is verkregen. Je hebt dus niets aan het certificaat van een ander!

30 jul 2009 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
West-Vlaanderen (België)
txs ik zegge het door :wink:

31 jul 2009 5:44
Profiel
d'Ieteren is niet altijd even behulpzaam, ik had een probleem met een 944S die ik uit NL mee verhuisde naar BE.

Maar er zat een vervang motor blok in zonder type nummers , kreeg ik niet in BE gekeurd..
d'Ieteren wou me niet helpen, zeiden me dat ik een dure type keuring door hun moest laten doen en nog wat gezever.

Uiteindelijk via Porsche classic center in Stuttgart droevig verhaal gedaan, en na enkele stalk telefoontjes hebben ze me dan een contact bij Porsche import belgie gekregen (via telefoon in belgie raakte ik nergens), een zekere Mertens als ik me goed herinner

Die heeft me dan heel goed verder geholpen...

anyway, het is niet altijd eenvoudig in Belgie, om iets te importeren en gekeurd te krijgen... enige volharding is wel nodig.

19 aug 2009 14:24
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]