Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Tja ... ik kan ook NIET ontbijten en meteen aan het werk gaan
|
15 aug 2009 10:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..scheelt weer 10 minuten langer slapen al is ontbijten voor je gaat werken gezonderdes al niet te min...goededag
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 aug 2009 10:30 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allemaal... Gisteren dagje drieviet met gezin en een vriendinnetje. Daarna logeerpartijtje... en vandaag..... duf! Inmiddels ook gehoord dat er 2 nieuwe nokkenassen in de 968 moeten wordt dus een duur grapje, maar erger is dat ik haar nog langer kwijt ben. Vervelend is ook dat de vervangende wagen nu een probleem met de koppeling heeft #gilt# en dat met een aantal afspraken na het weekend. #zucht# Jullie begrijpen het: jolijt alom!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 aug 2009 10:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
ja Edwin, wat moeten we daar nou op zeggen.....sterkte
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 aug 2009 10:33 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
In het weekend én in mijn vakantie gaat dat alleen met een heeeeel goede reden of onder dwang met een vuurwapen. Ik sliep pas rond 2.30 vanmorgen, moet het toch een beetje recht trekken...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
15 aug 2009 10:52 |
|
|
esgigt
|
@Sigrid: valt wel mee #slik# , maak je maar zorgen voor als'ie weer klaar is, dan vreet hij die P van jou levend op
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 aug 2009 10:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Die strijd gaan we een keer aan Edwin..maar dan wel in Duitsland het ligt niet altijd aan de P, de bestuurder doet ook veel
|
15 aug 2009 11:03 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge! Weekend! Lekker! ontbijtje een tijdje achter de kiezen, dadelijk is even van het weer genieten! Werk ze voor de mensen met onregelmatige diensten en geniet ze voor de mensen die gewoon weekend hebben!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 aug 2009 11:07 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morguh... net wakker en even bij komen van de verjaardag die veelste laat was! Zou de auto gaan schoonmaken maar nu even niet.... eerst even een bakkie.. Het weer voor aankomende week ziet er WARM uit... richting eind van de week 30 graden
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 aug 2009 11:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..gaat je wat kosten in drankomzet
|
15 aug 2009 11:16 |
|
|
esgigt
|
Goh, Sigrid... lijkt me gezellig zo'n shoot-out tussen de Porsches.
EDIT: maar waarom niet een keer op Zandvoort of Assen?
|
15 aug 2009 11:53 |
|
|
esgigt
|
De drankomzet waarover Sigrid het vanmorgen had is hier NUL, afgezien van het wijntje dat ik daarnet zelf consumeerde. Ik draai mijn mandje maar eens in.
|
16 aug 2009 0:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Op zo'n mooie dag als gister zitten er nou eenmaal meer mensen buiten e.d. en niet in deze kroeg Edwin. En ik heb het beeldscherm maar weer ff aangezet want de slaap wil niet komen. Voor ontbijt is het nog wat vroeg, droogt allemaal zo uit...ga nog ff lezen.
|
16 aug 2009 2:08 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
goedemorgen forummers, vandaag nix klaar gezet, we gaan buiten de deur ontbijten http://www.scholtissenhof.nl/
|
16 aug 2009 8:42 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Toch maar voor jullie gezorgd nog maar eens dan Ook de koffie en thee zijn heet.
Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 16 aug 2009 9:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 aug 2009 8:43 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Het is een stralende dag. Heerlijk zonnig, blauwe hemel. De meisjes hebben het prima gedaan in de finale: 1 keer 1e plaats en 3 x tweede. Ze gan vandaag met een groepje vrienden tennissen, dus ik ga zo maar eens kijken of er nog zand ligt aan het strand! Dank voor het ontbijt. Heerlijk die thee. En het afvallen gaat inderdaad goed! Ik wens jullie een stralende zondag toe!
|
16 aug 2009 8:45 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat een prachtig weer weer, geniet er allen van. Straks de Porsche nemen, en lekker gaan toeren door het Belgische pajotteland.
|
16 aug 2009 9:34 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen allemaal!
Gistermorgen vroeg weer terug gekomen uit Italie. Ben weer snel gewend hier met de hele dag verplichtingen en een leuke BBQ als afsluiter. Vandaag nog maar een dagje genieten en morgen weer aan de slag!
Geniet er van allemaal!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
16 aug 2009 9:39 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen het beloofd een mooie dag te worden dus gaan we vandaag maar eens varen met de larson bedankt voor het dieetontbijt weekend en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
16 aug 2009 9:44 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge allemaal, het is toch een heerlijke zomer en er staat een ontbijtje zoals ik ze graag zie! Weer lekker genieten vandaag!
Wat ook lekker is; mijn vakantie moet nog komen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
16 aug 2009 9:49 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, gisteren heb ik heerlijk getoerd en voor vandaag zal het er niet veel anders uitzien.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
16 aug 2009 9:51 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allen!
Even lekker op de bank met een ontbijtje, dan een auto wegbrengen en vanavond een barbecue. Ik hoop dat we dit weer houden vandaag...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 aug 2009 10:09 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, ik ben al weer even aan het werk. Was zo vrij om twee porties te nemen van dit ontbijt, anders val ik af. @Lydia: ik lees dat alles goed gaat met de pantat? fijne zondag!
|
16 aug 2009 10:34 |
|
|
esgigt
|
Goedemorgen allemaal...
Prettige dag en Mauk ze!
|
16 aug 2009 10:47 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Goeiemorgen iedereen. Nog een weekje en tijd om vele bekenden terug te zien tijdens de Jubi-rit.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 aug 2009 11:06 |
|
|