Auteur |
Bericht |
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Speedflip
Dient natuurlijk alleen om je kenteken sneeuw- of moddervrij te maken... http://www.speedflip.nl/
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
24 aug 2009 22:12 |
|
|
drknauf
|
Re: Speedflip
flitsende gadget
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 aug 2009 22:13 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Maar dan moet je nog steeds zelf op blijven letten
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 aug 2009 22:15 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Moet voor een electronica wizzkid peuleschil zijn om signaal van ..........om te zetten
|
24 aug 2009 22:21 |
|
|
Jorn
Friesland
|
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
24 aug 2009 23:10 |
|
|
drknauf
|
sapperdeflip
|
24 aug 2009 23:13 |
|
|
horn
PF #57
|
veel leuker om dat ding te monteren op de auto van die vreselijke buurman en als hij dan 's ochtends wegrijdt even zijn achternummerbord omklappen. krijgt-ie een leuke boete...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 aug 2009 23:24 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Helaas zwaar verboden om op je wagen te hebben... Horn, ga gewoon verhuizen! "Zoek je wraak, delf dan twee graven."
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
25 aug 2009 0:02 |
|
|
horn
PF #57
|
was hypothetisch...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 aug 2009 7:32 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zou ook zo een "flipper" willen monteren , heb geen benul wat de straffen hier in Belgie (zullen) zijn bij het betrapt worden . Dus ..... beter niet doen , gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
25 aug 2009 7:39 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Als ik boetes krijg is het op plaatsen waar mobiel gecontroleerd wordt en ik ze niet vantevoren zie staan. In dit soort gevallen heb je dus niets aan de speedflip. Redelijk overbodig speeltje in mijn ogen
|
25 aug 2009 17:25 |
|
|
horn
PF #57
|
je kan beter een nummerbord van een andere auto schroeven en dat op je auto zetten.
|
25 aug 2009 19:30 |
|
|
Ewout
|
|
25 aug 2009 19:46 |
|
|
drknauf
|
zolang ze die glimmende velgen niet op de foto zien zou het kunnen werken
|
25 aug 2009 19:56 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Als je in de VS woont wel....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 aug 2009 20:25 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ben ik niet met je eens.... Als ik een keer lekker los wil midden in de nacht op een lege snelweg dan klap ik 'm gewoon om en klap 'm pas weer omhoog als ik een legale snelheid rij of als ik politie zie. Dus je moet effe "nét andersom" denken
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 aug 2009 20:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
En wat doe je als je staande gehouden wordt? Dan komt je kenteken niet overeen met die in je papieren...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 aug 2009 20:29 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Heeeeeel lang geleden (dus inmiddels verjaard ) heb ik zoiets zelf op mijn motor geknutseld. In de ene stand was het nummer XX-XX-74 en in de andere stand XX-XX-14 De achterliggende gedachte was dat de agent bij aanhouding zou denken: huh, heb ik 't daarnet verkeerd gezien toen ik achter hem aan reed? Het was niet gemakkelijk om deze constructie onzichtbaar te bouwen op een motor. Toen ik een ritje maakte met het prototype, passeerde ik een burgerauto met agenten erin. Omdat ik tevoren gecheckt had wat de strafmaat was (maximaal 2 jaar gevangenis of 10.000 gulden boete of zoiets) ben ik gauw volgas doorgereden omdat ik niet zeker wist of de plaat goed hing. Enkele dagen later een bon in de bus voor te hard rijden. De constructie maar weer snel gedemonteerd .......
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
25 aug 2009 21:02 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Snap ik niet? Zit toch gewoon mijn eigen kentekenplaat op?? Ik zou er dan geen plaat achter doen, maar schroef gewoon de originele plaat op het kantelbare gedeelte... Naar beneden klappen tijdens "speeden" en omhoog klappen als je normaal rijdt.
|
27 aug 2009 9:24 |
|
|
horn
PF #57
|
ging over het plaatsen van een andere - willekeurige - nummerplaat op je auto, mijn opmerking.
|
27 aug 2009 9:44 |
|
|
Ewout
|
Ik ben zo'n brave modelburger dat een dergelijke snode gedachte niet eens in mij opgekomen was. Je hebt daar overigens wel een punt.
|
27 aug 2009 13:35 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Het leven is zo saai als je alles volgens de regels en wetten moet doen... Je mag al zo weinig in dit land
|
27 aug 2009 22:58 |
|
|
horn
PF #57
|
bijvoorbeeld... op je 13e rond de wereld zeilen...
|
27 aug 2009 23:12 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
30 aug 2009 10:23 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Je mag hem van de wet natuurlijk niet gebruiken om flistpalen te ontlopen ! Je mag ook niets meer tegenwoordig JM
|
30 aug 2009 13:08 |
|
|