Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Heerlijk rustig....
Even relaxen voor dat de anderen komen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 aug 2009 22:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Herrie in de toko Edwin, ik schuif aan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 aug 2009 22:46 |
|
|
esgigt
|
Gezellig, Siggie...
Wel warm hier...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 aug 2009 23:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
AIRCO
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 aug 2009 23:44 |
|
|
esgigt
|
Ik krijg het wel erg warm als jij er bent... Waar is de herrie nu, Siggie?
Laatst bijgewerkt door esgigt op 19 aug 2009 23:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 aug 2009 23:47 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Vandaag drie keer gedouched en omgekleed, nu op de bank met een ventilator op 20 cm afstand. Volgens de digitale thermometer is het hier binnen 28,5 graden klein nulletje C. Echt weer om met dozen te lopen sjouwen en latex op muren te smeren dus.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 aug 2009 23:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
|
19 aug 2009 23:53 |
|
|
esgigt
|
|
19 aug 2009 23:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
o ja en ook nog wat verfrissing hier vandaan , het is een luxe en een millieuvervuiler, maar dat is een P ook
|
19 aug 2009 23:55 |
|
|
esgigt
|
Ach, ja... met alle leuke dingen is wel wat tegenwoordig. Vroeger werd je er alleen dik van of was het illegaal, nu kan het ook vervuilen.
|
19 aug 2009 23:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
krijg je het ook warm van hoor met dit weer, legaal of niet
|
20 aug 2009 0:02 |
|
|
Tom80
|
I'll take your word for it.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
20 aug 2009 0:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..of dat zo betrouwbaar is...
|
20 aug 2009 0:14 |
|
|
Tom80
|
Hmmmm, ik vond het vrij stellig overkomen.
|
20 aug 2009 0:19 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hulde aan het vrij NL je mag alles maar zolang het niet vervuilt daarom stook ik het liefst zo veel mogelijk olie BPM en al die onzin zolang ze maar van je kunnen plukken... Maar overigens goede nacht allemaal... ga zo lekker naar mijn bedje toe, als ik kan slapen. Morgen is mijn laatste 'vrij-gezelledag' en heb nog een hoop te doen... auto wassen/poetsen/zuigen, laatste boodschappen, ouders op visite en ceremonie-meester/res (ja we hebben er 2), autos aftanken (5 stuks, ook werk autos voor als ik weg ben).... en nog een hoop meer pfffff drukke dag met 35 graden
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
20 aug 2009 0:22 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier dan weer het ontbijt en voor alle afslankers werk en maukze het word weer een mooie dag
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
20 aug 2009 6:21 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ook goedemorgen, binnen is het nog 24,6 graden, buiten bijna 20............wordt een warme dag vandaag. Paere, dank weer voor het verfrissend ontbijt. Werk en vakantievier ze vandaag.
|
20 aug 2009 6:43 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen! Hier binnen en buiten exact dezelfde temperatuur, 23,6. Ik vind het heerlijk, slaap ook prima nu ik er aan gewend ben. Geniet van het mooie weer vandaag en vanavond hoeven we waarschijnlijk niet te sproeien!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
20 aug 2009 7:47 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier is het inmiddels ook al erg warm aan het worden. Er staat nauwelijks wind. Vanuit zee komen nú al schapenwolken. Dimitri: sterkte maar vooral veel plezier met alle laatste voorbereidingen voor morgen! Dick, dank je voor het ontbijt. Ik heb eindelijk mijn personal trainer gevonden die me stimuleert mijn grapefruitsap te drinken 's morgens : Ik wens jullie een mooie, warme en zonnige dag!
|
20 aug 2009 8:23 |
|
|
Wimpie77
|
Doe mij dan de vrouwelijke variant maar!
Zie al een hoop buien richting Amsterdam komen...
Vanavond naar AJAX.
Werk ze!
_________________________________________ * * *
|
20 aug 2009 8:56 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, VAKANTIE !!!!! Eindelijk, lekker rustig opgestaan, van de lekkere dingen gesnoept die hier als ontbijt stonden. En ja een personal trainer zou goed zijn, ben 3,5 kg kwijt over de laatste 4 maanden en om verder te komen kan ik toch beter de trainer van Lydia nemen dan die van Wimpie77, want anders raak ik alleen maar afgeleid Nou, even lekker surfen hier, krantje lezen, kijken hoe het weer wordt en dan kijken wat ik ga doen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 aug 2009 9:40 |
|
|
Wimpie77
|
Ik gok op waterballet! Of schoonzwemmen! Of diepstraatduiken!
_________________________________________ * * *
|
20 aug 2009 9:58 |
|
|
Tom80
|
Moge! Ik heb alweer voor de tweede keer gedouched vandaag, zit nu weer even moed te verzamelen om verder te gaan. De temperatuur is binnen gezakt tot 27,4 C. Werk ze allemaal!
|
20 aug 2009 9:59 |
|
|
esgigt
|
Goeiemorgen allemaal! Hier is het inmiddels heet /vochtig ellende dus. Tom, maak je geen zorgen... het wordt binnen straks heter en kan je trui uit. Lydia, fijn dat jij je persoonlijke trainer gevonden hebt.
|
20 aug 2009 10:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
tot nu toe hier een paar flinke druppels en een paar flitsen, meer niet. Hoop dat niemand erg veel overlast heeft. Kan dus vanavond niet voor herrie zorgen Edwin. Wel een bordje hete bliksem....
|
20 aug 2009 22:50 |
|
|