Re: Aanschaf nieuwere 911!, moet je altijd verstandig zijn?
Zoals al wel inmiddels bekend hier, heb ik de 'oude' auto van Amandus overgenomen...
Daardoor moet ik helaas afscheid nemen van mijn oude liefde....
Nou heb ik haar inmiddels al in de deal betrokken met Porsche Centrum Gelderland, maar ik zou het zo leuk vinden als ze bij een autoliefhebber terechtkomt en niet iemand die de auto net kan aanschaffen en daarna gaat beknibbelen op onderhoud en vertroetelen...ze is namelijk nog zo goed als in nieuwstaat....
In overleg met Horn plaats ik hier even wat kenmerkjes, mocht er hier iemand op het forum naast zijn/haar Porsche een auto zoeken waar ook bv de 2 herders achterin kunnen, meerdere kids meekunnen en waar je lekker je gang kan gaan in de Ikea en Gamma.....
HEt is geen verkoopadvertentie, nogmaals, ik win er niks mee als de auto hier verkocht wordt, maar ik wil(net als Amandus) dat het beestje bij een nieuwe goede baas terechtkomt....
komt ie:
Audi S4 Avant Proline Quattro Edition (B7 model met de 4.2 V8)
De auto is van 01-2006, en is een origineel NL geleverde auto.(Door Auto Hoogenboom Audi Rotterdam, daarna eigenlijk alleen maar in onderhoud geweest bij Audi Maas Uithoorn, waar ook de historie na te gaan is)
Heeft 84.500 km achter de kiezen en is altijd goed behandeld geweest qua motor (netjes inrijden), en ook regelmatig bijgehouden van binnen en buitenkant, verbruikt vrijwel geen olie(wat weleens een punt is bij de V8'en in de S4, heb in 3,5 jaar 2 keer een half litertje moeten bijvullen en ja, ik check het regelmatig)
Ik ben de eerste en enige eigenaar geweest en er is nog nooit echte schade aan de auto geweest.
Wel is de motorkap opnieuw gespoten nadat een onverlaat een 30 cm lange streep met een sleutel op mijn motorkap gekrast had tijdens mijn vakantie.
Xenon verlichting is vorige maand nog onder coulance vervangen vanwege een produktiefout van de starter/regelapparatuur.
Auto is rijkelijk uitgerust:
-Volleder Recaro interieur voor en achter kuipstoelen(in plaats van leder-alcantara standaard) en lederen deurpanelen (zwart)
-DVD Navigatie met DVD ROM en MP mogelijkheid, 2 SD kaarten die MP3 afspelen
-Voor en achter park distance control
-Carbon inleg ipv standaard aluminium
-6 Schakelbak
-zonnewering achterste zijportieren
-zwarte hemelbekleding
-Bagagenetten in Kofferruimte en achter voorstoelen
-Volwaardig aluminium reservewiel (audi S4 avus 235-40-18)
-Uitschakelbare bijrijdersairbag
-Neerklapbare achterbank
-Skiluik/zak
-Dagrijverlichting en follow me-home functie
-Bi xenon
-RVS S4 instapdorpels en dakrails
-Meerprijs audi audio systeem, wat inhoudt: versterker en subwoofer in kofferbak van becker en harman kardon en 10 speakers
-Verbruik afhankelijk van rechtervoet tussen de 1 op 7,5 en 1 op 9
-Extra warmtewerende voorruit met grijze band
-Regensensor en automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
En verder eigenlijk alles wat je zo'n beetje op een A4/S4 kon krijgen behalve een trekhaak, zonnedak, leder dashboard,tiptronic en dubbelglas. Er zullen vast nog meer opties op zitten die ik nu even vergeet...
De auto is principe al ingeruild, maar voor de snelle beslissers mag deze bij de dealer weg voor 41.500 euro incl een afleverbeurt en garantie bij PCG.
Indien er geen animo is wordt deze auto 1 op 1 ingeruild met een Audi dealer en dan heb ik geen idee wat er dan voor gevraagd wordt.
Ik heb zelf dus geen baat bij verkoop van de auto aan iemand van het forum, maar zou het toch wel heel leuk vinden als zij bij een liefhebber terechtkomt die ook weer goed voor haar zorgt. De auto is vooral van de binnenkant eigenlijk nog helemaal in nieuwstaat en de buitenkant erg netjes voor een 3,5 jaar oude auto.
Bij deze even wat foto's , ik zal later nog proberen wat meer te posten. PB of mail me indien je serieus interesse hebt..