Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Hoewaa Siggie is onze hotlink-asshole Mijn laatste biertje, daarna slapen en op naar Fryslan
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 sep 2009 23:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
hoe bedoel u
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 sep 2009 23:27 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sigi, kop op! dat overkomt de beste weleens! Goedenavond nog, allen! Biertje en chips!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
04 sep 2009 23:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Had niet eens gezien dat die foto veranderd was....stond bij mij ook nog steeds goed in het scherm, nu pas zie ik wat anders Snapte Radboud z'n opmerking dus ook totaal niet.....weet niet eens dat dit bestaat
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 sep 2009 23:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Voor jou Edwin...hopelijk een goed plaatje(iemand moet dat andere geval toch nog eens aan me uitleggen)
|
04 sep 2009 23:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
heb je daar weer een privé gesprek
|
05 sep 2009 0:05 |
|
|
esgigt
|
Sigi je bent een wereldwijf! Ja, Dat "rare" plaatje... dat is een truukje van website-bouwers om te voorkomen dat je hun (in dit geval) plaatjes gebruikt door ernaar door te linken. Je krijgt dan ipv het echte plaatje zo'n vervelend tekstje. #krak... krak# lekker die chippies....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
05 sep 2009 0:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dank Edwin, hoe is het mogelijk dat me dat nooit eerder is overkomen...jat altijd plaatjes, niet alleen voor op dit forum.
|
05 sep 2009 0:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Iets wat de linker meestal niet zo snel in de gaten heeft MogGuh !!!
|
05 sep 2009 0:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nee, ik was niet zo uitgeslapen nee, hartelijk dank Olaf
|
05 sep 2009 0:16 |
|
|
esgigt
|
Beste mensen, ik ga maar weer mijn mandje in...
Truste!
|
05 sep 2009 0:27 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Of een verschrikkelijk gore foto, dat heb ik hier een keer gehad. Ik kreeg meteen verontwaardigde PB's van mensen die dachten dat ik dat bewust had gepost. Man wat had ik het toen warm....
|
05 sep 2009 0:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou dan had ik nog mazzel, de echte foto was gewoon een weg vol met allemaal kratjes bier die van een vrachtwagen waren gevallen...ze vielen alleen niet zo hard als ik nu op het forum Truste of werk ze
|
05 sep 2009 0:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, De koffie is versgezet en voor degenen die vandaag afreizen naar het hoge noorden, heb ik nog een lunchpakketje klaargemaakt. je mag het natuurlijk ook eerder opeten. Fijne dag, en voor sommigen van jullie: tot later.
|
05 sep 2009 6:37 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen. heerlijk Ewout, suikerbrood. Veel plezier allen in Fryslan.
|
05 sep 2009 7:59 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
MOggel.... lekker ontbijtje zie ik al! Zo eerst even de auto lekker wassen... hond wegbrengen en dan opweg naar Fryslan
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 sep 2009 8:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen Bedankt voor het ontbijt, ik zal maar eens aanschuiven. Vanmorgen al wat klusjes gedaan, zo Tamar naar atletiek brengen, nog een stukje hardlopen, boodschappen en dan op naar Fryslan! Ik hoop dat het weer eens wat beter wordt, dit is echt drama hier. Prettige dag allemaal en voor sommige tot vanmiddag Oh ja, Sigrid, ik moest er hartelijk om lachen, dacht even dat je jezelf een titel had meegegeven
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
05 sep 2009 8:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
ach, het was inderdaad een betere titel dan sloerie
|
05 sep 2009 9:05 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ook wel eens weer lekker om zo aan te schuiven , Ewout het ziet er heerlijk uit weekend ze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
05 sep 2009 9:20 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik mis je speciale ontbijtje Dick! Straks de auto maar eens wassen en tegen drieën richting het Friese. Hier is het nog steeds slecht weer: regen en wind, dus de P zal wel niet schoon aankomen, helaas! Ik wens jullie een mooie dag!
|
05 sep 2009 9:41 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Veel plezier allemaal, ik ga lekker bijkomen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
05 sep 2009 9:51 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen Forummers, Een lekker ontbijtje, plus grande café au lait er bij en de ochtend is weer goed! Wens de elfstedenrijders die vandaag vertrekken een gave en gezellige rit toe! Begin er uitgerust aan, want het is best inspannend. Ik las dat de ME ook aanwezig is, want die dachten dat er 154 auto's met Hooligans richting Leeuwarden komen. De organisatie veel succes met het in de hand houden van de stroom van 154 auto's. Zeker bij moeilijke of langdurige vragen kan het soms een beetje druk worden.! Gisteren de discussie gemist over de luchtfilters. Heeft meer effect bij Turbomotoren. Werken beter indien de uitlaat ook aangepast is. succes!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
05 sep 2009 10:05 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, het weer is hier zeker niet verkeerd, gaat langzaam richting cabrioweer.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
05 sep 2009 10:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Klopt, een andere downpipe doet wonderen
|
05 sep 2009 10:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, iedereen de deur uit , geen drank op tafel ...smaken blijven verschillen. 'k Ga nog ff lezen en dan..
|
05 sep 2009 22:41 |
|
|