Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
hé sigi ik ben er hoor het feest kan beginnen, doe mij maar een palmpje
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
05 sep 2009 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, nu we elkaar dan eindelijk kennen zal ik je op deze avond eens bedienen hopende dat het goed gaat met de foto
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 sep 2009 22:49 |
|
|
paere
|
dank je sigrid en de foto staat er gekleurd op
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
05 sep 2009 22:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Morgen niet te vroeg he met het ontbijt...grote meute is toch weg...dus uitslapen, terwijl ze daar vroeg op moeten
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 sep 2009 22:55 |
|
|
paere
|
ik denk dat ik morgens maar eens uitslaap voor de verandering tot een uur of 7
|
05 sep 2009 22:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik hoop het tot 8 uur vol te houden Dan ff wat doen en daarna van de luxe gebruik maken om te kunnen kiezen of ik er nog ff in duik. Willem gaat DL onveilig maken, Lucas kan zich uitstekend vermaken.....een echte zondag
|
05 sep 2009 23:03 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Wat 'n tijden ... als ik niet oppas - raak ik zelf pas tegen die tijd m'n kussen
|
05 sep 2009 23:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja maar jij leidt ook zo'n vreemd leven als het om tijden gaat...geheel onnavolgbaar. Dus op een nachtje zonder mod kan ik ook al niet rekenen, moet dus m'n gedrag weer gaan aanpassen...ga jij maar ff een echte kroeg in. ....op wie pas je eigenlijk en wat doe je als je niet oppast
|
05 sep 2009 23:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Die staat al een aantal keer op dit forum, heb ik al meerdere malen gebruikt... Goedemorgen - degenen die naar Friesland gaan: have fun. De rest: ook. Espressootje uit de Nespresso en de dag kan beginnen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 sep 2009 6:06 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En waarom blijft die foto van jou dan wel "goed". Goedemorgen trouwens, Dick slaapt echt uit en voor Olaf truste!
|
06 sep 2009 7:46 |
|
|
horn
PF #57
|
omdat ik waarschijnlijk van een andere site link. als je op google afbeeldingen zoekt op beer crash of grolsch accident ofzo, vind je die foto echt 100x. vandaar. oja, én omdat ik moderator ben natuurlijk
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 sep 2009 8:43 |
|
|
paere
|
goeie smorgens maukers heeft moderator zijn ook voordelen dan? ik ben inderdaad heerlijk uitgeslapen maar ja hier dan toch nog het ontbijtje ik zie dat de jura nog aanstaat iedereen een geweldig mooie dag toegewenst
|
06 sep 2009 8:47 |
|
|
horn
PF #57
|
ik dacht altijd 'gratis lidmaatschap' maar dat heeft iedereen...
|
06 sep 2009 9:24 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, heerlijk ontbijtje hier zeg. Met het weer is het wat minder, ik hoop dat het nog snel opknapt vandaag.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 sep 2009 9:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge allemaal,
Rustig opgestaan vanmorgen, de elfstedenploeg is al druk aan de gang, denk ik. Hier is het best lekker weer, dus mogelijk wat klusjes in de tuin en vanmiddag een blokje toeren!
veel plezier vandaag!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 sep 2009 9:49 |
|
|
paere
|
|
06 sep 2009 9:57 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Goede morgen het weer is prima de boot ligt klaar nu is het wachten op de gasten word weer een gezellige dag door de grachten van Amsterdam
voor iedereen een mooie dag gewenst met leuke tochten
Ltrrr
Robert
_________________________________________ remmen is angst
|
06 sep 2009 10:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
06 sep 2009 10:38 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Zoon kwam om c.a. 4.30 uur thuis, avondje stappen Wou vanochtend met de hond lopen en zag bloed in de spoelbak liggen Zal straks kijken of al zijn tanden er nog in zitten Ga straks naar Rotterdam, havendagen op uitnodiging. Kannie met de 911, paar meerijders helaas Zo nu eerst maar mijn bakkie met wat lekkers erbij Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 sep 2009 10:50 |
|
|
horn
PF #57
|
groeten aan Lee Towers!
|
06 sep 2009 10:52 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
moge allemaal, voor die gene die in friesland zitten vandaag
have fun out there
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
06 sep 2009 10:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Eindelijk iemand die jullie in de maling neemt
|
06 sep 2009 11:06 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge... nog net. Zowaar een keer kunnen uitslapen, zowel het verkeer als de buren hielden zich gedeisd. Zometeen maar weer eens aan de slag.
Prettige dag allemaal!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
06 sep 2009 11:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Vast niet Mars, maar openbaar is het ook vast niet altijd. Mooie velgjes...je ziet ze er al onder zitten he Maar niet al die andere ideeen van hem overnemen hoor.
|
06 sep 2009 13:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja..en is nu druk met de P..remlicht zou het niet doen, maar doet het toch Dus nog steeds rust
|
06 sep 2009 14:33 |
|
|