|
deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Auteur |
Bericht |
bully
|
 Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
|
01 sep 2009 17:18 |
|
 |
drknauf
|
poodledoodle klikkerdeklik 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 sep 2009 2:19 |
|
 |
bully
|
|
03 sep 2009 22:40 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
06 sep 2009 15:53 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
10 sep 2009 10:36 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Beste hot dog reclame ooit!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
10 sep 2009 10:57 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
Not quite a hotdog but never the less still amusing Peperami... ITS A BIT OF AN ANIMAL!!!! 
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
10 sep 2009 13:17 |
|
 |
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
 |  |  |  | Citaat: Bron: afp/belga LONDEN - Ex-VS-president George Bush, gouverneur van Californië Arnold Schwarzenegger en oud-VS-minister van Defensie Donald Rumsfeld zijn degenen die met het meest sprekende gemak de Engelse taal aantasten. Dat blijkt uit het woensdag gepubliceerde resultaat van een online-peiling uitgaande van de Britse Plain English Campaign (Campagne voor Verstaanbaar Engels). Het Amerikaanse trio bezondigde zich het meest aan wat in het Engels gobbledegook of gobbledygook heet, wat zoveel betekent als 'durewoordkramerij' of 'stadhuistaal'. Ook de Fransman Eric Cantona scoorde hoog: de gewezen voetballer bij ManU - en ster in de Ken Loach-film 'Looking for Eric' - eindigt zowaar achtste.
Meer dan 4.000 respondenten kozen voor een sterk staaltje Engels van George W. Bush, een man aan wiens krakkemikkige en/of de logica tartende uitspraken hele boeken gewijd zijn. Hij haalt ook de negende plaats in dezelfde poll. Absolute top of the bill is zijn anti-Amerikaanse zelfkritiek 'Onze vijanden zijn innovatief en vindingrijk. Zij blijven maar nieuwe manieren vinden om ons land en ons volk kwaad te berokkenen, net als wij'.
Schwarzennegger kwam net dat tikkeltje Shakespeariaans talent te kort om het goud te claimen met de op zijn minst paradoxale frase uit het jaar 2003: 'Ik vind dat een homohuwelijk iets moet zijn tussen een man en een vrouw'.
De rest van de top 10 ziet er als volgt uit:
3. Donald Rumsfeld, februari 2002: 'Rapporten die uitwijzen dat er iets niet gebeurd is vind ik altijd interessant, want zoals we weten zijn er bekende zekerheden: zijn er dingen waarvan we weten dat we ze weten. We weten ook dat er bekende onzekerheden zijn, namelijk dingen waarvan we weten dat we ze niet weten. Maar er zijn ook onbekende onzekerheden: de zaken waarvan we niet weten dat we ze niet weten.' Een jaar na die uitspraak werd Rumsfeld ontslagen.
4. Autosportcommentator Murray Walker: 'De auto aan de leiding is absoluut uniek, behalve dan voor de auto op plaats twee, die identiek is'.
5. Voetbalcommentator John Motson: 'Voor degenen onder jullie die in zwart-wit kijken, de Spurs spelen in het geel'
6. Britse premier Gordon Brown, toen die zijn begrotingsplannen bekendmaakte in juli: 'De totale uitgaven zullen blijven stijgen en zullen tegen 2013-2014 met 0 procent gestegen zijn.'
7. Ex-VS-president Bill Clinton, toen hij in 1998 getuigde in de zaak Monica Lewinsky: 'Het hangt af van wat het woord 'is' is. Als 'is' betekent dat iets 'is maar er nooit geweest is' is dat één zaak, als het betekent 'er is geen', dan was dit een juiste stelling.'
8. Ex-voetballer Eric Cantona in 1995, op een persconferentie nadat hij een supporter in het gezicht had getrapt: 'Als zeemeeuwen een trawler volgen, dan is dat omdat zij ervan uitgaan dat er sardientjes in de zee worden gegooid'.
9. George W. Bush, in juli 2001: 'Ik weet wat ik geloof. Ik zal altijd blijven uitkomen voor wat ik geloof en wat ik geloof - ik geloof dat wat ik geloof juist is.'
10. Boris Johnson, burgemeester van Londen in het satirisch programma 'Have I Got News for You' in 2003: 'Ik kan niet falen in het minder oneens zijn met jou
|  |  |  |  |
|
10 sep 2009 14:50 |
|
 |
Lydia
|
Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijnenkels in de blubber zakt."Ga mijn laarzen halen", zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is komt hij de twee bloedmooiedochters van de boer tegen."He, wat doe jij nou hier", vragen de meiden."Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed," zegt hij."Daar geloven we niks van," zeggen de meiden."Oh nee? Wacht maar dan vraag ik het hem," zegt de knecht.En hij roept keihard naar de boer op het land :"Moest ik er nou 1 pakken of 2 ?" De boer schreeuwt terug : "Allebei natuurlijk!"
|
10 sep 2009 17:57 |
|
 |
strak
|
Een klein knaapje zat in de bus naast een man die een boek aan het lezen was.
Plots zag het jongetje dat de man de boord van zijn hemd achterstevoren droeg. Hij vroeg de man waarom hij zijn boord zo droeg.
Zegt de man, die eigenlijk een priester was: 'Ik ben een Vader'.
Waarop de jongen: 'Maar mijn vader draagt zijn boord niet zoals u.'
De pastoor kijkt op van zijn boek en zegt: 'Maar ik ben de Vader van velen'.
Nu weer het jongetje: 'Mijn vader heeft 4 zoons, 4 dochters en 2 kleinkinderen en toch draagt hij zijn boord niet als u!'
De priester wordt een beetje ongeduldig en zegt: 'Maar ik ben vader van honderden' en leest dan verder in zijn boek.
De kleine jongen zit een tijdje stilletjes na te denken en zegt dan fluisterend:
'Misschien kunt u beter uw broek achterstevoren dragen in plaats van uw boord!'
|
11 sep 2009 17:14 |
|
 |
strak
|
Een man heeft juist zijn nieuwe boek uit
met de titel : ''Je kunt de baas in huis zijn''.
Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw:
'Je moet weten, dat vanaf nu,
IK de baas in huis ben en dat mijn woord wet is.
Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden
en als ik dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer en zullen we sex hebben, enkel op de manier die ik wil.
Daarna ga je me een bad laten vollopen
en zul je mijn rug en haar wassen.
Na het bad droog jij me af
en masseert mijn voeten en handen.
Morgenvroeg mag jij eens raden
wie er me gaat aankleden
en wie er mijn haar gaat kammen.'
Waarop de vrouw kalm antwoordt: '
mijn eerste gok :
'de begrafenisondernemer.''
|
11 sep 2009 17:14 |
|
 |
Kees elberse
|
Er staat een net geklede oudere man bij een bushalte, komt er een jonge gozert bij staan met ringen door zijn lip, neus en oren, onder de tatoes, de zijkanten van zijn hoofd kaalgeschoren en middenop zijn kop een grote hanekam in de kleuren rood, geel en blauw geverfd. Staat de keurige man hem te bekijken waarop de jongen zegd: Hee ouwe, heb jij vroeger nooit eens iets geks gedaan? waarop de man zegd: O jawel hoor, ik heb eens in een dronke bui in een kroeg een papegaai geneukt die daar aanwezig was....en nou vroeg ik me af of jij misschien mijn zoon ben.
|
11 sep 2009 20:39 |
|
 |
bully
|
|
14 sep 2009 16:00 |
|
 |
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
De eerste keer met een condoom kan ik me nog goed herinneren. Ik was 15.
Ik ben een doos gaan kopen in de apotheek.
De (overigens zeer jonge en mooie) apothekeres kon onmiddellijk zien, dat het voor mij de eerste keer was. Ze gaf mij een doos en vroeg mij of ik wist hoe ik dit moest gebruiken. Ik heb haar eerlijk gezegd : «In feite, neen. Het is voor mij de eerste keer.» Ze nam een condoom uit de verpakking en rolde het af op haar duim.
Daarbij zei ze dat ik mij steeds moest vergewissen dat het goed bevestigd was. Ik was serieus aan 't blozen ! Zij heeft rondgekeken om te zien of er geen klant aanwezig was, en zei tegen mij : «Wacht eventjes». Waarna ze de deur op slot deed. Ze nam mij bij de hand en leidde mij naar de winkelkamer.
Daar heeft zij haar blouse losgeknoopt en uitgetrokken. Daarna heeft zij haar BH verwijderd. «Wind ik je op ?» vroeg ze. Ik knikte. Toen zei ze dat het tijd was om het condoom aan te doen.
Terwijl ik dat deed, heeft ze haar jurk en haar broekje uitgedaan en ging op de tafel liggen. «Kom op, zei ze, wij hebben niet veel tijd !» Dus ben ik snel op haar gekropen. Het was zo lekker, dat ik bijna onmiddellijk klaar kwam. Ze keek naar mij, een beetje teleurgesteld.
«Ik hoop dat je condoom goed vast zat», zei ze. «Zeker», zei ik vol zelfvertrouwen. En ik liet haar mijn duim zien. Waarop zij bewusteloos viel en ik ben gaan lopen...
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
16 sep 2009 22:05 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
 |  |  |  | gast schreef: De harde waarheid .
Mijn moeder die in een bejaardentehuis verblijft, ga ik laten overplaatsen naar de gevangenis. Ben ik gek? Mijn moeder zit op een kamertje zo groot als een cel. Zij krijgt 2x per dag een kopje koffie drinken, limonade is te duur; moet voor drie maal eten naar de zaal sukkelen, en eten wat de pot schaft. Dokter en medicatie zijn extra te betalen. Als het mooi weer is mag ze eenmaal per 14 dagen mee gaan wandelen (rolstoel) als er genoeg personeel is!! Indien er geen vrijwilligers waren die zich inzetten voor het goede doel zag het er nog beroerder uit. Haar wassen moet ze door familie laten doen, of er flink voor bijbetalen, max. 1x per week even in een bad, mits genoeg personeel. Kledij moet ze zelf kopen. Ik kan de lijst nog langer maken!! Daarvoor betaalt moeder meer dan 1000 euro per maand. Onze gevangenen krijgen 3 maal eten op de cel - op voorhand keuzemenu, en mogen alle dagen wandelen en sporten. Zij moeten hun was niet doen en krijgen hun kledij is gratis. Methadon en andere medicatie worden gratis verstrekt . De dokter komt gratis langs op aanvraag. Hun koffie of warm water (thermos) worden 2 maal per dag gevuld. Ze hebben tv op de cel, en hoeven hiervoor niet te betalen. Indien ze nog kunnen of willen werken kunnen ze nog tot 250 euro per maand verdienen. Er is in de gevangenis meer personeel dan gevangenen. En dat kost de gevangenen 00,00 euro. Zij moeten streng bewaakt worden of ze gaan lopen! Moeder kan niet meer lopen. Op gebied van netheid kan ik in het gevang van de grond eten terwijl bij moeder de stofvlokken al weken in de hoekjes blijven liggen. Dit is geen verwijt aan personeel .Je kunt geen groot gebouw proper houden met een paar mensen. Je kunt geen 47 hulpbehoevende dag en nacht verzorgen met een paar verpleegsters. Wat hebben onze oudjes misdaan dat hun kinderen moeten bijpassen?? Is er ook prijscontrole in de tehuizen??? Kan iemand mij een beperking opnoemen die een gevangene heeft ten opzichte van onze bejaarde, behalve opendeurdagen en dat allemaal gratis. En dit moeten wij allemaal goed vinden, ga maar stemmen voor een nieuwe regering wat levert dit allemaal op ????????????? Brave mensen worden gestraft om de misdadigers te belonen - waar zijn ze toch mee bezig!!!!!! STA OP! LAAT UW STEM GELDEN ! STOP UW OUDERS IN DE CEL ! ( Goedkoper en beter verzorgd ! en U betaald niets !!) . |  |  |  |  |
komt wilders ook op het P forum  Bakellende 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
18 sep 2009 6:41 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Niet duidelijk of de koets ook ABS, ESP en/of 4WD heeft....  Overigens... geen K6-setje voor die scootertjes leverbaar? 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
18 sep 2009 13:31 |
|
 |
wiredgenius
|
Een man besluit zijn vrouw te koop te zetten in de krant. Binnen een uur belt er een geintereseerd man; "u heeft uw vrouw te koop staan?" Klopt zegt de man, "wat vraagt u ervoor?" Wat geeft u ervoor zegt de man? NIETS! VERKOCHT! ========================================== Al over het strand wandelend zie ik ineens in de verte een olielamp in het zand liggen Zo nieuwsgierig als ik ben, besluit ik toch maar eens over de lamp te wrijven... Je weet het nooit! Plotseling staat er een grote geest voor mijn neus en zegt me dat ik 1 wens mag doen... Na lang nadenken weet ik het  ; ik wilde altijd al eens naar Amerika, alleen durf ik niet te vliegen Zou jij een weg voor me kunnen aanleggen vanaf dit strand naar Amerika, zodat ik er met de auto naartoe kan rijden? Pffffff, zegt de geest, dat is wel heel veel werk. Een andere wens graag... Na lang nadenken weet ik het  ; Ik zou graag een vrouw willen ontmoeten die niet zeurt ............ Die weg he (zegt de geest), wil je daar ook verlichting langs 
|
18 sep 2009 14:02 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
KIJK UIT MET WAT JE ZEGT a.k.a. AND THEN THE FIGHT STARTED...
My wife sat down next to me on the settee as I was flipping channels. She asked, “What’s on the TV?” I said, “Dust.”
And then the fight started....
Saturday morning I got up early, quietly dressed, made my lunch, and slipped quietly into the garage. I hooked up the boat to the van, then proceeded to back out into a torrential downpour. The wind was blowing 50 mph, so I pulled back into the garage, turned on the radio, and discovered that the weather would be bad all day.
I went back into the house, quietly undressed, and slipped back into bed. I cuddled up to my wife’s back, now with a different anticipation, and whispered, “The weather out there is terrible..”
My loving wife of one year replied, “Can you believe my stupid husband is out fishing in that?”
And then the fight started...
I rear-ended a car this morning. So there we were alongside the road, and slowly the other driver got out of his car. You know how sometimes you just get soooo stressed and little things just seem funny? Yeah, well, I couldn’t believe it. He was a DWARF!!!
He stormed over to my car and looked at me, then shouted, “I AM NOT HAPPY!!!”
So I looked down at him and said, “Well, then, which one are you?”
After retiring, I went to apply for Social Security. The woman behind the counter asked for my driver’s lice nse to verify my age. I looked in my pockets and realized I had left my wallet at home. I told the woman that I was very sorry, but I would have to go home and come back later.
The woman said, “Unbutton your shirt.” So I opened my shirt, revealing my curly silver hair. She said, “That silver hair on your chest is proof enough for me.” Then she processed the Social Security application.
When I got home, I excitedly told my wife about the experience at the Social Security office.
She said, “You should have dropped your pants. You might have gotten disability too."
My wife and I were sitting at a table at my school reunion. I kept staring at a drunken woman swigging her drink as she sat alone at a nearby table.
My wife asked, “Do you know her?”
“Yes,” I sighed. “She’s my old girlfriend. I understand she took to drinking right after we split up those many years ago, and I hear she hasn’t been sober since.”
My wife said, “My God! Who would think a person could go on celebrating that long?”
I took my wife to a restaurant. For some reason, the waiter took my order first.. “I’ll have the steak medium-rare, please..” He asked, “Aren’t you worried about the mad cow?” “Nah. She can order for herself.”
A woman is standing nude, looking in the bedroom mirror. She is not happy with what she sees. She s ays to her husband, “I feel horrible. I look old, fat, and ugly. I really need you to pay me a compliment.”
The husband replies, “Your eyesight’s damn near perfect.”
|
18 sep 2009 17:06 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
|
18 sep 2009 17:18 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
19 sep 2009 8:30 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Een jonge vrouw komt bij de dokter en zeg,m'n schaamhaar groeit niet. De dokter onderzoekt haar,maar kan niets vinden en zegt dat ook. Hij vraagt de jonge vrouw wat voor beroep ze heeft en deze antwoordt,prostituee. Oh,zegt de dokter nu snap ik het,ik heb ook nooit gras zien groeien op een autobahn 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 sep 2009 18:35 |
|
 |
arenarood
|
Ajax krijgt binnenkort weer een nieuwe grasmat. Dit keer van schaamhaar. Groeit in het donker en elke jippie kan erop spelen 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 sep 2009 18:59 |
|
 |
arenarood
|
Nog een dan: Waarom heeft een dom blondje geen schaamhaar? Ze plakt haar inlegkruisjes altijd verkeerd.
|
20 sep 2009 19:01 |
|
 |
Wimpie77
|
Heerlijke grappen om te lezen met een kater!
_________________________________________ * * *
|
21 sep 2009 12:46 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Officiële mededeling :  De Nederlandse Regering heeft vandaag medegedeeld, dat het Rijkswapen wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat. Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigd de volgende generatie, voorkomt een hoop gehannes en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt!
|
22 sep 2009 9:41 |
|
|