Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 17:37

Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
de Panamera introductie etc. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht Re: wie gaat naar de Panamera intro Porsche Zuid?
Net terug van de intro, het was enorm druk ~750 man, vechten om een drankje of om een blik op de auto's te kunnen werpen, maar de Panamera is in het echt indrukwekkend :thumleft:

11 sep 2009 21:43
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Voor mij geldt...wat je aanraakt daar wordt je mee besmet...dus niet aanraken en doorlopen :wink: Ook Jan de B(oude man).

12 sep 2009 14:59
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
't was goed toeven in het Arsenaal, Panamera is in het echt toch een stuk mooier dan ik dacht. Maar de 2010 GT3 MK2 die er ook stond vond ik toch net ff mooier... 8)

12 sep 2009 16:11
Profiel WWW
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Ik ben er vanmiddag geweest, het was erg druk tijdens de opening.

Mooie auto maar kan er nog niet echt een goed beeld van krijgen. Ga volgend weekend nog een keer op mijn gemak kijken.

Veel bekenden gezien maar niemand van het Forum.

12 sep 2009 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Ook net terug van het Arsenaal wel bekenden gezien maar niemand van het het Forum herkend. Wel een mooie auto die Panamera, maar ik ben benieuwd of ik dat over een tijdje ook nog vind.
Op de heen weg reden we al achter eentje (waarsch. proefrit)......toch wel een indrukwekkende achterkant.
Ook nog maar weer eens in de GT3 gezeten :wink: Was een ideale lokatie met het mooie weer, leuk boekje meegekregen.

12 sep 2009 18:56
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
nog bekenden tussen alle kakkers? http://www.amsterdaminc.tv/2009/09/11/p ... -showroom/

13 sep 2009 0:15
Profiel
964 C2
Geen idee, weet wel dat het bij het Arsenaal aanzienlijk rustiger was...binnen 1 P en misschien 15 kijkers, buiten nog 3 nieuwe en wat andere modellen, maar ook rustig..dus genoeg kunnen zien om een mening te vormen :wink: Mooi dashboard.

13 sep 2009 9:17
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
wolf schreef:

Dit was in ZO, niet in Naarden...
Ben niet geweest en als ik dat filmpje zie weet ik ook waarom. Mannen die op zaterdag vrijwillig in pak lopen...bah!

13 sep 2009 9:31
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Vrijdagavond even tussen de vliegtuigen de Panamera mogen bewonderen. Moet zeggen dat het een indrukwekkende machine is, maar mijn inziens meer iets is voor de oudere zakenman (ieder z'n mening natuurlijk).
Feestje was wel leuk even zo tussen de vliegtuigen. Nog even bijgepraat met diverse Forumgenoten. Knaufster zal allicht betere foto's hebben gemaakt dan ik gezien het enorme apparaat dat 'ie bij zich had :mrgreen: ...
Buitenoverigens ook veel leuk speelgoed!

13 sep 2009 10:24
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Jorn schreef:
Olaf schreef:
Net m'n kaartje voor (zowel Oirschot als) Rotterdam (Airport) aan Thijs meegegeven :wink:

Volgens mij is het kaartje niet overdraagbaar....

Ze zijn gewoon binnen geraakt :wink: ... nu nog even op hun foto's wachten ...

13 sep 2009 11:15
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Rad911 schreef:
Mannen die op zaterdag vrijwillig in pak lopen...bah!

Naarden was gewoon spijkerbroek met t-shirt of wat dan ook er op..en het entreekaartje wilden ze alleen maar even hebben zodat ze konden nagaan hoeveel mensen er geweest waren. Je kon zo in en uit lopen.

13 sep 2009 11:34
Profiel
964 C2
Afbeelding

13 sep 2009 11:39
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Wat later dan gedacht (14.40, Peter, we hebben je net gemist denk ik), toch even blik op blik geworpen en de huiden op elkaar gelegd. Hij is idd niet echt fotogeniek: in het echt veel mooier. Met name de achterkant deed me toch niet aan de Mondeo denken (op foto nauwelijks te onderscheiden), maar blijf het jammer vinden dat de 928 niet als voorbeeld gediend heeft.

Vergeleken met de concurrentie toch een duidelijk ander concept. Met name van binnen geeft de hoge tunnel een hoog sportwagengevoel en achterin, met de lage sportstoelen, heeft men ook zijn best gedaan. Ben ook zeer te spreken over de gewone knopjes en geen menujoymuis.
Laadvloer in de achtersteven is wat inefficient hoog vind ik, verder niks speciaals.

De achterspoiler is mooi weggewerkt, maar uitgeklapt ziet het er toch wat blokkerachtig uit, niet echt strak helaas.

Enfin, ik ga hem ook kopen, als de kop eraf is, zeg maar over een jaar of tien.......

13 sep 2009 12:05
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Rad911 schreef:
Mannen die op zaterdag vrijwillig in pak lopen...bah!
Het was bij PCA op donderdagavond. Ben geweest. Het was zo druk dat we op het dak van de GAMMA moesten parkeren en met een busje naar het PCA-pand werden gebracht :shock: Spijkerbroeken/t-shirts in de minderheid inderdaad. Ennuh, op zaterdag geen pak maar een rode broek :mrgreen:

13 sep 2009 12:50
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Vrijdag avond op 16hoven geweest.
Conclusie het is gewoon een hele mooie dikke auto maar het is geen 911.
Heb die twee plekken achterin niet nodig dan gewoon een 911,
heb je zel nodig loop de de S, 7, enz maar voorbij en stap in een panamera.
Misschien als de kop er over een jaar of 2 á 3 vanaf is dat ik nog eens ga kijken.

13 sep 2009 15:01
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
wolf schreef:

Dus de Cayenne is een "lompe SUV".... zegt althans de vrouwelijke commentator (die zichzelf hoogstwaarschijnlijk in een Kia Picanto moet verplaatsen) :roll:

13 sep 2009 16:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
HEY HEY HEY!! Denk erom - Ik rij ook in een Picanto hoor!!! En ik ben erg benieuwd naar de Panamera. We hebben het dit weekend niet gered om te komen kijken omdat we Cheyenne van 6 jaar oud bij ons hadden en die is niet zo weg van drukte...

Onderweg naar friesland wel een enorme tractatie gehad:
Op de afsluitdijk een hele rits Porsche's (stuk of 10) gezien waaronder een rode 928 en een roodwitte 2.7 RS! Een stuk verderop achter de afsluitdijk wéér een aantal, waaronder een 964 Turbo, 996 Targa en 997 Targa, en bij het weg restaurant een donkerrode 944 en een gloednieuwe Porsche Cayman met ledlichtjes aan! WOW!
Deed het bloed sneller stromen, we zouden zelfs nog een endje mee rijden maar we hadden de afslag gemist en moesten dus door naar Franeker...waar we dus een gele 993 tegen kwamen die waarschijnlijk verkeerd was gereden :)

13 sep 2009 21:17
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
FROST schreef:
en een roodwitte 2.7 RS!

Origineel of replica :?: :cheesy:

13 sep 2009 22:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Olaf schreef:
... nu nog even op hun foto's wachten ...

:salut:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Rob Geus :cheesy:
Afbeelding

(niet mijn foto's overigens, ik ben zelf niet gegaan)

13 sep 2009 22:32
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
ThijsOverdeVest schreef:
niet mijn foto's overigens

Ook niet die van mij: dan hadden die dames er beter opgestaan. :wink:

14 sep 2009 9:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht Re: de Panamera introductie etc.
Ik was gisteren bij de clubrit van 60 jaar PON - van nieuwe Porsche centrum Amsterdam - naar nieuwe Porsche centrum Groningen.
Er zijn al +/-139 Panamaras verkocht, ongereden!

En ik heb er nu ook één.............. gewonnen.
Panamera Turbo limited edition, staat in de vitrine.

14 sep 2009 13:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Afgelopen zaterdag even in Groningen geweest. Tegelijkertijd werd ook het nieuwe pand geopend. Men had de Panamera S, 4S en Turbo staan plus nog een aantal andere modellen. Helaas geen nieuwe GT3, Turbo, Turbo Cabrio. Zelf had ik wel even iets van een praatje / toespraak (mede voor de opening van het nieuwe pand) of iets dergelijke verwacht maar dat bleef uit. Na krap 2 uur hadden we het wel weer gezien. Bassen nog tegengekomen, verder geen bekenden gezien. Relatief weinig ruimte, ik had wel een veel groter pand verwacht. Met een beetje drukken kan je hier 20 auto's kwijt.

De sushi was lekker en de Panamera, die ik al in Stuttgart en bij de Nurburgring had gezien, was een plaatje. Erg veel ruimte, een lekkere zitpositie en veel luxe.

14 sep 2009 13:23
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Division schreef:
Zelf had ik wel even iets van een praatje / toespraak (mede voor de opening van het nieuwe pand) of iets dergelijke verwacht maar dat bleef uit. Na krap 2 uur hadden we het wel weer gezien. Bassen nog tegengekomen, verder geen bekenden gezien. Relatief weinig ruimte, ik had wel een veel groter pand verwacht. Met een beetje drukken kan je hier 20 auto's kwijt.

De praatjes waren gereserveerd voor afgelopen vrijdagavond tijdens de officiële opening, met daarbij de hoge pieten uit Stuttgart etc. Zaterdag en zondag waren juist meer 'open dagen'.

Gisteren in Amsterdam én Groningen geweest: Amsterdam heel erg groot, Groningen is "knus"

14 sep 2009 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
FROST schreef:
Onderweg naar friesland wel een enorme tractatie gehad:
Op de afsluitdijk een hele rits Porsche's (stuk of 10) gezien waaronder een rode 928 en een roodwitte 2.7 RS! Een stuk verderop achter de afsluitdijk wéér een aantal, waaronder een 964 Turbo, 996 Targa en 997 Targa, en bij het weg restaurant een donkerrode 944 en een gloednieuwe Porsche Cayman met ledlichtjes aan! WOW!
Deed het bloed sneller stromen, we zouden zelfs nog een endje mee rijden maar we hadden de afslag gemist en moesten dus door naar Franeker...waar we dus een gele 993 tegen kwamen die waarschijnlijk verkeerd was gereden :)

Clubrit van PCA naar PCG. Op de Afsluitdijk slechts één rijbewijs ingevorderd...

14 sep 2009 13:46
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Was zelf bij de presentatie in Rotterdam... (Wittebrug en Hoogenboom).

Heb daar zeer veel handjes geschud, ook van veel forummers.

Het was een groots evenement...dacht van GJ Blonk (Wittebrug) te horen van plm 7 a 8 honderd aanwezige..

Kijk hier een wijndrinkende 911 rijdende forummer die ff binnen wil kijken (ondanks ie vorige week in Leipzig er honderden heeft gezien).
Afbeelding

14 sep 2009 13:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende