@horn: Wisselgesprekken relaas Is idd nogal bruut zo je tijdelijk weg te drukken, ophangen is dan idd het allerbeste!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
11 sep 2009 23:36
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Re: Nokia 6310 gevraagd
Lachen Horn! Ik moet zeggen dat ik er ook zo over dacht....tot ik de Iphone 3GS kocht. Lyrisch, wil nooit meer wat anders! Manoman wat is dat leuk en handig! (heb geen aandelen trouwens).
11 sep 2009 23:49
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Wat betreft de hele dag bereikbaar zijn. Helemaal mee eens. Ik laat bewust mijn (zakelijke) e-mail niet op de mobiel binnenkomen. Pak per dag 3 bewuste momenten op de laptop om zakelijke e-mail af te handelen (bij binnenkomst, na de lunch en eind van de dag). Mensen wennen daar vanzelf aan. Dat werkt ook een stuk effectiever, voor mijn gevoel. Telefoon zoveel mogelijk op stil. Als mensen mij direct nodig hebben dan bellen ze. Ik heb wisselgesprekken niet aan staan om de door Harald genoemde reden. Helemaal mee eens. Maar ik vind het wel erg leuk en handig dat ik overal wanneer IK dat wil toegang heb tot informatie via internet. Fotootje posten etc, erg leuk. Jij bedient je mobiel, niet andersom.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
12 sep 2009 9:19
horn
PF #57
Zijn ze het toch weer eens - de moderne man en de hunnebedbouwer...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 sep 2009 9:35
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Ik laat ook bewust mijn mails niet binnenkomen op m'n mobiel. Zelfde reden.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum