Auteur |
Bericht |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Grappig. Daar erger ik me dus ook rot aan. Moet je hier eens op een beurs wat te eten halen, peperduur en niet te vreten. Kom je in België of Duitsland- precies andersom. Prima eten voor een redelijke prijs.
Daar snappen ze het tenminste.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 sep 2009 23:02 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Yep... vaak onderkoeld... Je bent aardig snel ingeburgerd hiero.... Geef je de dame (als ze zich zometeen meldt) en heren ook een welkomst rondje?
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
16 sep 2009 23:04 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Krijg gelijk honger en ben du maar aan het eten geslagen.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
16 sep 2009 23:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik ben inmiddels aan de Ricard Gewoon ontkennen dat de zomer op z'n eindje loopt Iemand ook een Overigens: bosbrand bij het mooiste strand van Nederland... Ik hoop maar dat ons PF meissie niet geevacueerd is
_________________________________________ rouge et noir
|
16 sep 2009 23:21 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Dat mooiste strand kunnen we over discussieren maar dat klinkt niet best; die brand.
p.s. ik zit ook in de ontkennigsfase qua einde zomer.
|
16 sep 2009 23:24 |
|
|
Reñger
|
Oewh........
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
16 sep 2009 23:28 |
|
|
Wouter
|
Dumb move.....anyway ik ga tukken
|
16 sep 2009 23:41 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik ook. trust
_________________________________________ rouge et noir
|
16 sep 2009 23:47 |
|
|
Reñger
|
+2 welterusten ......
|
16 sep 2009 23:47 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja, dat heb ik gemerkt
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 sep 2009 0:13 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier dan weer het uitgebreide ontbijt en de jura natuurlijk werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
17 sep 2009 5:54 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
zo kop koffie en een broodje en dan zo maar heerlijk met de 924 naar zeist maukse en werkse
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
17 sep 2009 7:05 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal!
Kop thee en een bak muesli, nog een dag werken en dan een lang weekend. Leuk vooruitzicht.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 sep 2009 7:42 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Pffffffffffffff, zo eerst maar een bakkie en is Wim al wakker Zoon gaat straks praten met de Decaan, kijken wat eruit komt Kan voorlopig vooruit met mijn Nokia's, bedankt hiervoor. Gisterenavond nog bij een forummer thuis geweest en een bakkie gedaan, heel erruuug gezellig. Lekker over onze hobby kunnen kletsen en veel overeenkomsten. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 sep 2009 8:19 |
|
|
cabrio wim
|
Moguyhh allen, en Wim was er al, maar mocht deze morgen vroeg weg om een auto op te halen. Ben nu net terug, dus nog even langs de ontbijt tafel lopen. Gelukkig nog wat ontspanning gehad Hans, doet een mens ook weer deugt.
|
17 sep 2009 9:41 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allen.... Helaas was de Pantat-poll al gesloten zodat ik me niet eens bij de mening van Boxy&Boraman kon aansluiten. (bij deze dus! ) al die andere konten zijn maar van blik en kunststof en wie mij kent weet dat ik een hekel heb aan neppers. Werk ze, Mauk ze en Pantat ze...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 sep 2009 10:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Was me ook al opgevallen, we mogen ook niks meer
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 sep 2009 10:13 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Zow, ik ben vanmorgen slecht mijn bed uit gerold. Voelde me gisteren al niet helemaal top. Vandaar dat ik maar even uit de kroeg gebleven ben gisterenavond. Vanmorgen hoofdpijn, dikke pijnlijke keel, duizelig, koorts, pfff ... Maar goed, het leven gaat door en na een flinke schop onder mijn pantat gaat het wel weer. Ow, en wat lees ik nou? Heb ik een pantat-topic gemist Waar? Waar? Tja, dat was paniek hier gisteren aan het inderdaad mooiste strand van Nederland. Gelukkig hadden ze deze brand redelijk snel onder controle. Er is nu toch aardig wat uniek duingebied (want dat is het gebied tussen Schoorl en Egmond) verloren gegaan. Das nou weer jammer, hè? Maar zolang je vrijwillig hoge hakken mag dragen Ja, klopt. Sta ik nog steeds achter Ik loop tegen de veertig, de jaren gaan tellen, dus ik kan nu gerust in een 996 rijden Kop thee en beschuitje zijn op, dus ik ga maar eens wat doen. Ik wens jullie een mooie donderdag!
|
17 sep 2009 10:34 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
G'morgen,
Zat vanochtend vroeg al bij de makelaar om even te praten over de verkoop van m'n huis. Hij komt maandag even langs om te kijken wat volgens hem de vraagprijs moet worden en wat dan uiteindelijk een reële verkoopprijs is. Ben wel benieuwd, kan ik tenminste plannen gaan maken voor een nieuwe woning samen met m'n lief.
Nog even een kopje koffie, daarna workmate en decoupeerzaag de tuin in en maar weer aan het werk.
Fijne dag allemaal
@Lydia: beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 sep 2009 10:48 |
|
|
esgigt
|
Er zal wel weer iets de ronde doen, want mijn dochter klaagde gisteren ook al over wat hoofdpijn en dat was nog geen PMS! Maar zolang je geen Mexicaanse hoeden gaat dragen, valt het wel mee... Beterschap! Zo rond je 40ste wil je het inderdaad wat rustiger aan doen.... dan lokken die snelle Opeltjes en VW'tjes niet meer zo... en koop je een Porsche... uitsluitend voor de stijl natuurlijk! Ik heb vanmorgen weer wat staan klussen, vanmiddag verder.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 sep 2009 12:59 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
'K dacht ga maar lekker hier zitten Ruzie en voetbal gaat toch niet samen Viltjes op tafel, kaarsjes (en de kachel!) aan en de geluidsinstallatie (pc) op mmm 6. Tap is open, proost p.s. Breedbeeld staat aan hoor! (zonder geluid dat dan weer wel)
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
17 sep 2009 21:41 |
|
|
esgigt
|
Ja, 'Beus.... lekker een biertje!
Zit net naar Sarah Connor te kijken....
|
17 sep 2009 21:52 |
|
|
racebeus
|
Hoppa, 1 biertje voor meneer! Zat andere tijden te kijken op 2, "bankzaken"
|
17 sep 2009 21:56 |
|
|
esgigt
|
Ook niet altijd leuk die TV... Lekker biertje
|
17 sep 2009 22:05 |
|
|
racebeus
|
Cheers Kan het niet laten, ben een beetje fanatiek met nieuwsgaring Gister en vandaag ook veel van het kamerdebat gevolgd. Heb het niet zo op soaps maar dit is veel beter
|
17 sep 2009 22:09 |
|
|