Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:49

Antwoord op onderwerp  [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Zojuist bekeken Porsche 3.2 Carrera - 1986 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht Re: Zojuist bekeken Porsche 3.2 Carrera - 1986
grappig dat ik bij elkaar denk ik een jaar lang een echt hele nette originele goedrijdende 3.2 te koop had, welgeteld 2 mensen langsgeweest die gingen zeuren over de prijs (een lachertje voor de kwaliteit van wat ik aanbood (18d))
een mailtje of 80 gehad waarin ook over de prijs werd gezeurd en liefhebbers die echt op zoek waren heb ik niet gezien, als ik nu weer lees wat voor troep er aangeboden wordt echt onbegrijplijk dat dat zo lang heeft moeten duren totdat ie verkocht was

20 sep 2009 11:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
+1

20 sep 2009 15:36
Profiel
aso69 en verbovende200 sharky zoekt geen perfecte.....deze :mrgreen:

20 sep 2009 15:54
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
als liefhebber zal ik hem adviseren zo goed mogelijk te kopen, paar duizend zijn zo op hoor als iets niet ok is en je moet het weer goed laten maken

20 sep 2009 16:56
Profiel
dat zeg ik em steeds maar hij luisterd niet :mrgreen:

20 sep 2009 19:04
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Nou, nou , nou... Hij luisterT niet? Sinds wanneer heb ik jou zeggenschap over mijn geld gegeven?

Oké, wellicht lijk ik een beetje besluiteloos... Maar momenteel ben ik met mijn dagelijkse werkzaamheden erg druk bezig... Dus weinig tijd om in het 'Porsche-zoeken' te steken. Goed. MP in de gaten houden is één. Maar ook nog alle uithoeken van NL door te reizen, daar heb ik tot het einde van het jaar errug weinig tijd voor... (Mijn piekperiode qua werkzaamheden ligt altijd vanaf september t/m december)

Nog even enkele resultaten:
3.2 uit 1987 heeft m.i. te veel km op de teller en geen traceerbare revisies gekregen...
3.2 uit 1986 is inmiddels verkocht...
3.2 uit 1985 - Daar wil ik inderdaad eens een keer naar gaan kijken... Maar ja, tijdgebrek...

van Kessel is een mooie... Dus moet ik ook eens tijd voor zien te vinden

En omdat ik af en toe ook eens luister ben ik tegenwoordig ook in een hoger prijssegment aan het kijken! :salut:

Nog even ter afsluiting.... Ik ben niet desperate op zoek... Of ik er morgen één vind of pas volgend jaar... We zien wel... Droomauto is voor mij een zwarte 3.2 met minder dan 200 k op de teller... Volleder en 16 inch Fuchsen... Onlangs stond er één te koop in Amersfoort (Bully heeft de tip in dit topic geplaatst) Maar helaas was ik de tweede die belde... De eerste had hem inmiddels gekocht...

20 sep 2009 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Droomauto...

Voldeed op alle punten... Behalve de wielen...

20 sep 2009 20:18
Profiel
wat vind je van deze dan gereviseerd......

20 sep 2009 23:52
Profiel
Moderator
PF #57
sharky heeft geen haast. wil een zwarte met volleder interieur en minder dan 200K op de teller. Als hij nou aangeeft dat hij perse die wil, ga dan geen grijze met 212K op de teller plaatsen en dan over een week roepen dat hij niks met de tips doet. de hulp die hij hier krijgt is vrijblijvend. als hij daar niets mee wil doen, is dat zijn goed recht wat mij betreft. en zeker geen reden om daar vervelend over te gaan doen. misschien helemaal niet zo bedoeld, maar zo komt het wel een beetje over. 'ik geef allemaal tips en hij doet er niks mee....' Hoewel ik denk dat Bully's tips sneller en handiger zijn dan zelf zoeken als je weinig tijd hebt. Sharky moet alleen zijn Bully-zoekopdracht duidelijk omschrijven. Wil je echt alleen een zwarte met minder dan 200K? Dan hoef je andere kleuren en meer km's dus gewoon niet te zien. Omdat je daar toch niet achteraan gaat. Scheelt frustratie bij de zoekers... :idea:

Oja, en succes met de drukste tijd van het jaar. September tot december... ben je Sinterklaas ofzo? :lol:

21 sep 2009 7:08
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Sharky_80 schreef:
Nog even enkele resultaten:
3.2 uit 1987 heeft m.i. te veel km op de teller en geen traceerbare revisies gekregen...
3.2 uit 1986 is inmiddels verkocht...
3.2 uit 1985 - Daar wil ik inderdaad eens een keer naar gaan kijken... Maar ja, tijdgebrek...

van Kessel is een mooie... Dus moet ik ook eens tijd voor zien te vinden

Droomauto is voor mij een zwarte 3.2 met minder dan 200 k op de teller... Volleder en 16 inch Fuchsen...

Geeneen zwarte tussen jouw zoekresultaten... :wink: Als je droomauto een zwarte is dan moet je ook alleen maar daar naar kijken lijkt me? Want straks koop je een rode en loop je ineens tegen een mooie zwarte aan. Wat dan? En áls je dus een zwarte vindt dan niet treuzelen en geen smoesjes over "druk" en "geen tijd" of "ver weg". Hup in de wagen en kijken, anders ben je wellicht wéér te laat... Gratis tips :mrgreen:

21 sep 2009 13:30
Profiel WWW
horn schreef:
sharky heeft geen haast. wil een zwarte met volleder interieur en minder dan 200K op de teller.

ja horn zo lijkt het duidelijk maar dat was het niet...hij zet er zelf steeds niet zwarte op met kennen jullie die auto enz, gaan we nog leuk aftellen van 10 :mrgreen: en dan wordt het steeds niets, komt ie weer met vragen over een andere en dat gaat zo maar door....eerst een 2.7, toen een 3.0 toen 964 nou weer een 3.2...er zijn echt een paar hele goeie langs gekomen maar het wordt nooit wat, om wat voor reden dan ook. die van pascal is ook niet zwart maar was te perfect :roll:
Sharky_80 schreef:
Inmiddels ben ik bijna 6 jaar bezig met het kopen van een Porsche..
Sharky_80 schreef:
Oké, wellicht lijk ik een beetje besluiteloos....

:popcorn:

21 sep 2009 14:32
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
de speurtocht is het leukst :?

21 sep 2009 14:42
Profiel WWW Facebook 
Lijkt inmiddels meer op een 'droomvlucht' :lol:

21 sep 2009 14:43
Profiel WWW
Richard schreef:
de speurtocht is het leukst :?

ik vond er niets aan...wil toch altijd zo snel mogelijk rijden....en daarbij op een gegeven moment heb je er zat gezien en moet je een keuze maken...en je vind nou eenmaal haast niet wat je zoekt..heb je een goeie kleur lekt de motor...heb je een topmotor is het interieur anders enz....gewoon voor een topper gaan iimo het beste...but who the verrek am i...

21 sep 2009 14:52
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
is het woord "mauken" al gevallen :?: :cheers:

21 sep 2009 15:09
Profiel
Mauk schreef:
Sharky,.....................................

JE MOET NIET ZO MAUKEN :ba: :ba: :mrgreen: :mrgreen:
Mauk

is ook al langs geweest :wink:

21 sep 2009 15:16
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
bully schreef:
ik vond er niets aan...wil toch altijd zo snel mogelijk rijden....en daarbij op een gegeven moment heb je er zat gezien en moet je een keuze maken...en je vind nou eenmaal haast niet wat je zoekt..heb je een goeie kleur lekt de motor...heb je een topmotor is het interieur anders enz....gewoon voor een topper gaan iimo het beste...but who the verrek am i...

Ben ik niet met je eens. De speurtocht is geweldig... En ga zeker niet een auto nemen omdat ik er inmiddels al tig bekeken heb. Je moet gewoon geduld hebben. Soms duurt het wat langer voor je je liefde gevonden hebt! :mrgreen:

21 sep 2009 16:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Ik zou me bijna schuldig gaan voelen om hier op het forum te posten....

Dat van het terugtellen lag toch niet aan mij??? En andere kleuren... Natuurlijk probeer ik alle opties open te houden en zeker door naar zoveel mogelijk auto's te gaan kijken ervaring op te doen... En ja, misschien dat daar een keer MIJN auto tussenzit....

Maar voorlopig zal ik de komende maanden druk zijn met mijn werkzaamheden... :arrow: Helaas niet als Sinterklaas :|

21 sep 2009 16:58
Profiel
Het zal allemaal wel, we hebben allemaal werkzaamheden of denk je dat wij de hele dag op internet zitten..... :mrgreen:

Maareh.... vandaag plaats je dan weer dit?

Sharky_80 schreef:
Ik heb inderdaad ook mijn bedenkingen.. 118 k... Klinkt ook te mooi om waar te zijn....

Deze SC uit 1978 ziet er ook mooi en vooral authentiek uit... Origineel Nederlands geleverd en mooie nummerplaten... Heb er een mailtje aan gewaagd... Zeker wanneer je de kilometerstand bekijkt en er niets over een revisie in de advertentie wordt gesproken...

Dát is nou zo op het eerste gezicht een mooie eerlijke wagen, zeker de moeite op te gaan bekijken voordat iemand je voor is. Maar laat me raden..... "het is te ver weg" ?

In mijn ogen schiet je op zowat alles wat er voorbij komt zonder serieus te richten....

Althans zó lijkt.... :scratch:

21 sep 2009 19:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Beste naamgenoot (Sharky_80 heet ook Marc) en anderen. Ik heb deze bijdrage geplaatst in de rubriek 'koopjes van het ogenblik' gewoon omdat dat het juiste topic is...

Aangezien deze auto niet 100% is wat ik zoek en na het lezen van de ad wat vragen openblijven (interieur? wordt de hoge kilometerstand ondersteund met revisies? Huidige eigenaar heeft de auto drie jaar. Hoe zit het met de Historie?) kan ik er wel meteen als een zot naartoe rijden maar het lijkt me beter eerst deze vragen beantwoord te krijgen voordat ik überhaupt aktie ga ondernemen... Vragen staat tenslotte vrij. En een SC is tenslotte geen 3.2 Carrera. Kortom, ik ben gewoon nieuwsgierig en probeer door de antwoorden mezelf steeds meer te bekwamen in de Porsche materie. En wie weet dat ik er dan over tien (10) jaar zelf een kan kopen...

Vandaar dat ik na een bezichtiging een verslagje probeer te posten... Niet omdat ik de auto meteen wil kopen, maar om te kijken wat jullie reacties zijn. Bij het model van dit topic was ik gewoon benieuwd of anderen deze auto kenden... Naarmate het topic vorderde kwam er inderdaad iemand die de auto beter kon beoordelen. Deze reactie bevestigde mijn eigen gevoel alleen maar. Wat alleen maar betekent dat ik er ook meer kijk op ga krijgen...

En nu ben ik mezelf alweer aan het verantwoorden... Misschien moeten we wel een speciaal topic openen waarbij jullie* mij (en andere besluitelozen) publiekelijk aan de schandpaal kunnen nagelen.. :cheers:

*) jullie = niet generaliserend bedoeld...

Ga nu weer lekker naar The Stones luisteren...

21 sep 2009 21:14
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
No satisfaction :twisted: :mrgreen:

21 sep 2009 21:15
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
dus ....... we mogen nog 10 jaar lang verslagen lezen en tips geven :roll:

over 10 jaar is de mijne zooooooooo duur geworden :cheers:

21 sep 2009 21:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
wolf schreef:
No satisfaction

Nee, You can't always get what you want :mrgreen:

21 sep 2009 21:24
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Zou op zich 'Start me up' adviseren. Anders wordt het 'Miss You' 8)

21 sep 2009 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Oosterhout nb
Zit nu bij "19th Nervous Breakdown"... Heb zojuist "It's All Over Now" geskipped... :twisted:

21 sep 2009 21:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende