Hoi beste leden, Even men flickr-account promoten hier : http://www.flickr.com/photos/alexwillems/ Aangezien dit een porscheforum is zal ik enkel porsche-pics posten, hope you enjoy!
Ik zal foto's posten in een klein formaat, zodat het laden sneller gaat , high-res op aanvraag!
Heb te weinig ervaring om goed commentaar te kunnen geven/leveren. Wel vindt ik de foto met de 959 op de voorgrond super! Heb je meer foto's met de 959, ben nog op zoek naar een bureaublad achtergrond
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
26 sep 2009 15:52
911-CAR
Re: Alex Willems's fotopagina
Helaas niet,sorry De wagen stond niet echt ideaal Nog wat pics:
Zou er wel 3 willen in "the real format..." Pag 7: GT3 & 964 (2x) Pag 4: Family... Pag 6:996 GT3RS
Kun/wil je deze doorzetten ??
gr. Peter
_________________________________________ Kosten waarvan het resultaat niet meetbaar wordt, moet je niet maken
04 nov 2009 20:53
Whaletail
Er zitten heel wat knappe foto's tussen, maar ben ik de enige bij wie er tamelijk veel foto's niet verschijnen? De foutmelding is telkens "This photo is currently unavailable". Ik vind het een beetje zonde van een voor de rest heel tof topic.
27 nov 2009 20:44
911-CAR
Neen, dat klopt. Heb enkele foto's verwijdert. Ik heb een paar nieuw foto's op men pagina, maar aangezien dit geen Porsche's zijn , mag ik ze hier niet posten Dus neem zeker eens een kijkje zou ik zeggen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum