Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Re: Waarom zijn veel Porsche-liefhebbers negatief over Ferrari’s
Nothing beats the sound of a GT3 . Blijf het moeilijk vinden Ferrari , meerder malen naar gekeken maar voel me altijd weer zeer unheimlichin in zo'n olijfolie Italiaan ...... geef mij maar de pasta van ze
_________________________________________ Timeless objects
|
27 sep 2009 18:57 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Als ik mag kiezen niets Ferrari maar den deze My name is Bond..........Boerenbond Greetz JM
|
27 sep 2009 19:00 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik denk dat ik dat met je eens ben MS964. Hoewel een GT3RS ook geweldig klinkt natuurlijk.
Helemaal goed Horn...ook die 360 Spider kan me bekoren
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
27 sep 2009 19:04 |
|
|
Robert911
ex 964 Porsche Cayenne Turbo Marbella
|
Waarvoor P liefhebbers negatief zijn over Ferrari´s? Volgens mij gewoon een groeps/hokjes gedrag, wij rijden P, dus de rest is niks of aso/patser etc, dit soort dom gedrag kom je ook bij de F club tegen en bij de Lamboo rijders. Maar dit hoor je vaak van een beperkt aantal mensen, de meeste P of F rijders, rijden ook andere sportwagens of zijn liefhebbers. Ik rij zelf ook P en F, en vaak van vrienden ook andere exoten, ik vind de meesten geweldige funauto´s. De sensatie van een F is geweldig, het rauwe, gillende en bij het overschakelen geweldige gevoel is super. http://www.youtube.com/watch?v=FTUi88q0Ae4Hoe die foto groter moet, weet ik ff niet, sorry. mod by horn - sufferd (niet de specs van de thumbnail, maar die van de foto gebruiken
_________________________________________ Create your own future
|
27 sep 2009 19:20 |
|
|
drknauf
|
ik negatief , neu hoor niks mis mee zo,n fiat kvind het hele mooie wagens om te zien tis enkelt niet mijn ding en de sound van sommige is werkelijk fantastisch om te horen maar idd er gaat bijna niks boven de sound van een 997gt3 ja maby een carerra gt
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 sep 2009 19:30 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik vind F best een aardig merk maar mijn smaak is Porsche! Niets ten nadele voor F.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 sep 2009 19:32 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Ook helemaal mijn mening. Maar ondanks dat de uitstraling ook naar mijn idee sneller fout is, blijven het machtige auto's. En dat je er nog sneller op leeg kan lopen is vrees ik ook een waarheid die je vooraf moet incalculeren...
|
27 sep 2009 20:01 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zouden Ferrari's ook gevoelige IMS Lager trouwens? Ik denk dat de factuur voor een nieuwe motor ze niet eens opvalt. Kwestie van een grote beurt die wat forser uitvalt.
|
27 sep 2009 21:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
me2 (en vindt dit een beter geluid als Ferrari's en CGT's, ben niet zo van die jank-motoren )
|
27 sep 2009 21:23 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ferrari's krijgen de kans niet om te gevoelige IMS Lager. Bij elke beurt wordt de motor totaal gereviseerd. Als ik het geld zou hebben dan zou ik er zo één kopen: Berlinetta Boxer 512 Wat een brute wagen!!! Mijn favo-Ferrari.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
27 sep 2009 21:24 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Als je een autoliefhebber bent, heb je toch niks tegen Ferrari. Gelukkig zijn er nog merken die zulke exoten maken. De droom om een Porsche te hebben en te rijden is ook gemakkelijker haalbaar dan een Ferrari. Als centen geen rol zouden spelen, zou ik er toch ook één in mijn garage hebben.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
27 sep 2009 22:27 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
JMS, me too Ik heb overigens niks tegen Ferrari.... in de grond geen slechte wagen
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
27 sep 2009 22:36 |
|
|
Gerco
|
En dan zeggen ze dat vrouwen geen verstand hebben van auto's !
_________________________________________ turbo rulezz
|
27 sep 2009 22:49 |
|
|
Lydia
|
Als ik het geld er voor zou hebben, dan zou ik deze Ferrari wel willen hebben. Voor erbij, want ik blijf natuurlijk gepassioneerd Porscherijder!
|
27 sep 2009 22:53 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
ik ook , kon ik hem inruilen op een cgt
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
28 sep 2009 0:04 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
vin die ouwe pr benno raris wel kek. modern spul te flashy voor mij. te duur ook.
_________________________________________ oud is beter
|
28 sep 2009 0:34 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Niks tegen op Ferrari. Het is alleen niet mijn ding. Een F430 spider vind ik een fantastische auto qua looks, sound en rijgedrag alleen bijzonder onpraktisch. Nog even los van het feit dat als je een dagje gaat toeren mensen om je heen de gekste capriolen uithalen om een Ferrari te kunnen zien of fotograferen. Nee als ik dan toch echt goed in de slappe was zat dan is er een ander Italiaans speeltje dat ik graag zou willen hebben. Heb het genoegen gehad er een paar keer in te mogen sturen en dat is absoluut sensationeel, wat een sound en wat een waanzinnige prestaties en wegligging. Om kippenvel van te krijgen. Maar wel een Porsche erbij, gewoon omdat het een praktische auto is
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
28 sep 2009 9:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Denk dat dit qua practische bruikbaarheid weinig onderdoet voor een 911: Betrouwbaarheid schijnt ook wel snor te zitten, alleen de prijs....
_________________________________________ Tjolk.
|
28 sep 2009 12:40 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat het machtige auto's zijn. Dat gehuil van die motoren en die brute kracht is formidabel. Zeker de klassieke Ferrari's (zeg maar tot en met die van Magnum) vind ik qua styling erg mooi. Ook onder de modernere F's zitten hele mooie exemplaren, maar ik zie mezelf toch meer als Porscherijder.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
28 sep 2009 13:42 |
|
|
John
Cayenne
|
als verstokte Porschist kijk ik uiteraard ook om als ik een Ferrari zie rijden.............blijven imponerende machtige mooie creaties.
|
28 sep 2009 13:45 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Maatje van me heeft een 599; geweldige auto en rijdt erg goed uiteraard.
Maar ik vind een F te patserig. Met mijn 911 durf ik nog overal langs te komen; met een F zou ik daar meer moeite mee hebben.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
28 sep 2009 14:12 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ik vind een 997 ook patserig. Dan maakt een Ferrari ook niet veel verschil meer. Maar ik ben dan ook meer van de klassieke 911 ipv. de snelle 911 Ben net terug uit de Alpen/Italië en maar 1 Ferrari gezien (meer dan gemiddeld bij dit soort tripjes) en die reed achter een stel koeien aan die vanaf de Alp naar beneden aan het wandelen waren op de Umbrail pas. Koeienstront tot aan de deurkrukken van een F430 (geloof ik). In dezelfde file nog meer leipe Engelsen in DB9, Ultima´s http://www.ultimasports.co.uk/Default.aspx en een paar Bentleys met Gumball 2009 bestickering. Op een smalle onverharde weg vol met bagger waar een non in een Panda 4x4 ze zo voorbij zou scheuren. on-topic: De huidige F-fjes zijn mij te duur. Een 355 is nog wel bereikbaar en toevallig de laatste die ik mooi vind. Wie weet... Het blijven wel echte dramaqueens.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
Laatst bijgewerkt door Airhead op 28 sep 2009 16:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 sep 2009 14:27 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Tja, blijft toch een kwestie van smaak.... maar... ik vind persoonlijk een Lamborgini mooier en indrukwekkender dan een Ferrari. Op het oldtimer evenement van het weekend 2 Diablo's gezien: nou, daar gingen mijn nekharen echt van overeind staan. Later een paar oude Ferrari's gezien, maar het deed me...niets. Geen idee, maar ze roepen bij mij geen emotie op. Ok, als ik op de normale straat een Ferrari zie, dan kijk ik natuurlijk wél, maar ik zou dus nooit zo'n wagen willen hebben. Dan toch liever een 924ertje met 125PK waar de mensen je niet zo staan na te gapen
_________________________________________ DENK HELDER
|
28 sep 2009 15:51 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Er word een aantal x gesproken over ALS . Tja zo lust ik er nog wel een paar . Ben een groot autoliefhebber , dus vind dat veel merken mooie auto's maken . Voor mij heeft P 3 dingen waar het bij F aan ontbreekt . N.L. de prijs , onderhoud en (dagenlijks) rijcomfort . Ik ben destijds bij de prijs pk verhouding afgehaakt met een F . Ook gezien de onderhoudskosten . Reed toen een 911 3.2 en heb gekeken naar een 348 . Minder pk ,meer geld . Oh en ik ben niet zo gefortuneerd dat ik meerdere auto's heb . En ik moet er ook mee naar mijn werk . Voor het ALS gehalte wil ik nog even DE F enzo opmerken .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
28 sep 2009 16:40 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
En normaal heb je zo'n goede smaak. Vind ze mooi tot de 355, de 360 en 430's zullen heus beter rijden maar qua uiterlijk doen ze me niets ; de 599 daarentegen...wow, prachtig maar te duur voor een taxichauffeur.
|
28 sep 2009 16:47 |
|
|