Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:02

Antwoord op onderwerp  [ 520 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Porsche Scene Live 2009, zondag 27 september, Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht Re: Porsche Scene Live 2009, zondag 27 september, Zandvoort
Rond 14:15 uur weggegaan en pas 2 uur later thuis in Zwolle.... wat een drukte zeg :(

Heb me naar en op het evenement wel vermaakt. Veel mooie bolides gezien en (nog steeds) helemaal verliefd op m'n GT3 :drive: :D

Gert('s bolide) en Amandus niet gezien, verder wel een hoop 'usual suspects' :wink:

27 sep 2009 18:04
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Targa '02 voorheen 911 3.2 Carrera Jubileum '88
Den Haag
Balen, balen, balen, zou ik net voor het eerst het circuit op gaan, waarvoor ik hele goede tips van de forummers heb gekregen (WAARVOOR DANK!!), krijg ik vannacht een nare buikgriep! Voel me als een vaatdoek en niet echt in staat de concentratie op te brengen voor het rijden op het circuit. Balen! En verder ben ik nooit ziek.
Ga me wel richten op het onder de knie krijgen van het rijden op een circuit, voertuigbeheersing en zo. Mijn P is me te dierbaar om de eerste de beste keer de vangrail in te rijden.
Heel veel plezier vandaag met dat fantastische weer!

27 sep 2009 18:09
Profiel
PorscheForum Rakker
911 sc,964/2 en weer op zoek...
EDIT: Volledige quote van direct bovenstaand post verwijderd :idea: O.

Heey wat naar voor je, mischien verstandiger om een keer een auto te huren of een dedicated track tool aanschaffen als je van plan bent om circuitrijden etc te doen, want vergeet niet dat op het circuitrijden met je dierbare elfje de slijtage ook wat hoger is!

Er zijn ook de carcontrol dag en clubslalom dagen om je wagenbeheersing te oefenen.

Beterschap!
Greetz! G.

27 sep 2009 18:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Ik denk dat het geen buikgriep was... maar zenuwen :wink: Maar zó eng is het nu ook weer niet hoor 8)

Ik snap alleen niks van dat circuitrijden.... alleen klassiekers mochten er toch op? Zie ik race-Clio's rijden, Mazda RX, Gallardo's en nog véél meer nieuw spul :roll: Schijnbaar zijn de regels er dus om deze te buigen..??! Niet zo netjes v.d. organisatie, aangezien ik dan ook wel een paar ronden had willen knallen.

27 sep 2009 18:42
Profiel WWW
Timeless
M a r c schreef:
Afbeelding

Op de terugweg nog even een krachtmeting met een witte 997 GT3 :lol: Is toch nét weer een fractie sneller zo'n nieuwe GT3, duimen omhoog nadien en de witte ging er bij Amstelveen af. Top :thumleft:

Heerlijk was het die krachtmeting !

Wat die vrouwen betreft , moeten ze verbieden ........heb ik ze ook vertelt ....

27 sep 2009 18:54
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Mooie dag, erg genoten. Idd. was het parkeerterrein veel te klein. :roll:

Leuke trein vanuit Shell A1 Amersfoort-Noord, kon nog net aanhaken!

27 sep 2009 18:56
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik was er pas na drieën. Ruim voldoende parkeerplaatsen aanwezig :wink: , en nog een paar BF'ers gespot.
Mooi weer, veel mooie auto's. Wat wil je nog meer. Mijn oudste zoon heeft er ook van genoten. 8)

27 sep 2009 19:04
Profiel
PorscheForum Rakker
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold boxster
cuijk
leuk treintje vanaf Amersfoort! zijn er trouwens mensen uit dat treintje die foto's gemaakt hebben tijdens die rit? filmpjes mag ook :mrgreen: ik had geen fototoestel bij me :bang: ......het viel niet mee om eten/drinken te krijgen op het park!.....stonden wel heeeeeel veel mooie porsche's!!!!!
986
http://spaces.msn.com/john944s2

27 sep 2009 19:25
Profiel WWW
Ik was er even voor tienen. Geen drukte of files gehad. En ik had een super parkeerplekje! :wink:

Super evenement, gave oldtimers, prachtige Porsches en geweldig weer. Erg veel oude bekenden ontmoet. Lekker staan kletsen over auto's. Moest onder vriendelijke maar dringende 'dwang' ook nog even het podium op met de kikker. Was erg leuk! :mrgreen:
En wat betreft de catering: het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er niet veel problemen mee gehad. Ja, het was druk, maar nergens langer dan een paar minuten in de rij gestaan. Om 15.00 uur terug gereden (vanwege de kinderen), ben via Bloemendaal gegaan. Wederom geen files of drukte.

Kortom, ik vond het top :thumleft:
Volgend jaar weer? Dan misschien de Porsche parkeerplaats achter de pits!

27 sep 2009 19:34
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Even snel een indruk:

Afbeelding

drukte bij het parkeren

Afbeelding

Iedereen heeft een plekje

Afbeelding

Mijn eigen 964...

27 sep 2009 19:42
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Ik hoorde vanochtend pas van deze dag, nota bene van een Alfa rijder: gauw alles afgeblazen, koters ingepakt, en rond 2 uur aanwezig. Tis wel slepen met twee kids, maar heb ze toch alle hoeken laten zien :mrgreen:
Vond overigens die Countach 5000 (ann.) toch nog steeds de meest schrille auto van het park. Daar wil ik graag een stukje in rijden.
Wat dat plekkie betreft: stond net voorbij Bloemendaal stil in de file, aan boulevard geparkeerd en een paar kilometer gelopen. :tongue:

27 sep 2009 19:48
Profiel
Westervoort
Jezus wat een drukte. Bij 't willen inrijden van de hoofdingang werd vriendelijk gezegd dat ik met de Porsche ook via de Slotemaker-ingang naar binnen kon, wat niets anders betekende dat ik zo'n 30 tot 40 minuten (ondertussen Mike gezien, die mooi vooraan stond te blinken :wink: ) later via een omweg gewoon tussen degenen die via de hoofdingang waren gereden kon ritsen :( . Heb uiteindelijk de auto ergens achteraan het veldje achter de tribune gezet na een goed uur.
Na dat mindere begin wél véél leuke auto's gezien, niet alleen Porsche's maar ook oude liefdes als Bertone's, Supertjes en Alpine's.
Vond die kleine NSU'tjes erg leuk om te zien knallen over de baan, samen met diverse Donkervoorts en Elise's.

Tja, en de catering ; snap niet goed dat Lydia maar enkele minuten heeft hoeven wachten, want de rij bij Mickey's was zó lang dat we 't bij 't restaurant probeerden aan de overkant, en daar na stug volhouden na ca. 35 minuten een bakje koffie gescoord. Eindelijk vooraan zag ik wat die groep mensen betekende die links van de rij allen stonden...die stonden daar nog eens minimaal een half uur te wachten op een snack. Sorry hoor, maar als er al dágen dergelijk mooi weer voorspeld is, kún je redelijkerwijs verwachten dat... :( , maar ik ben geen ondernemer meer, dus moet maar niet meer zo denken.

Al met al blijven lachen en 't was toch een mooie dag met geweldig weer en veel mooie auto's.

27 sep 2009 20:20
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Paar plaatjes die ik geschoten heb:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

27 sep 2009 20:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
cms
020
M a r c schreef:
Op de terugweg nog even een krachtmeting met een witte 997 GT3

m a r c je zat door haarlem achter mij, ik dacht ik laat je wel even voorbij op de A9, kun je even spelen met de witte gt3, je ging ervan door alsof ik stil stond, mooi geluid ook !

27 sep 2009 20:43
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
He Porscheboy,

Ja ik heb wat foto's gemaakt en ook wat gefilmt vanuit de P waar jij ook goed op te zien bent.
Heb ook een stuk achter jullie gezeten en wat van jullie gefilmt.
Had de cam op proef in de auto zitten.
Zal het deze week even op youtube zetten, geef je wel even een seintje.

Foto's staan in mijn webalbum welke onderaan deze pagina staat.

Ber.

porscheboy schreef:
leuk treintje vanaf Amersfoort! zijn er trouwens mensen uit dat treintje die foto's gemaakt hebben tijdens die rit? filmpjes mag ook :mrgreen: ik had geen fototoestel bij me :bang: ......het viel niet mee om eten/drinken te krijgen op het park!.....stonden wel heeeeeel veel mooie porsche's!!!!!

27 sep 2009 20:54
Profiel Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
Lydia schreef:
En wat betreft de catering: het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er niet veel problemen mee gehad. Ja, het was druk, maar nergens langer dan een paar minuten in de rij gestaan.

:shock: Heb je wel gegeten :?:
Na 15 minuten bij de frietkraam riepen ze dat we beter weg konden gaan omdat alles op was. Het zou 30-60 minuten duren voordat de voorraden weer aangevuld waren. Uiteindelijk bij Mickey's een tosti kunnen scoren. Door het professionele gedrag van de dames achter de toonbank daar (echt respect voor die meiden, die hadden duidelijk ervaring en tapten in 1x 5 bestellingen tegelijk weg... :thumleft: ik denk dat die geen eelt meer op de voeten hebben vanavond :wink: ) uiteindelijk "maar" 20 minuten hoeven wachten.

27 sep 2009 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Ik heb een geweldige dag gehad. Ik was er als eerste PF'er rond 9:15 (stond ook bovenaan de inschrijflijst, lijk zo wel erg gretig :wink: ). Ik ging even later bij Slotemaker een beetje slippen (leuk, wist niet dat je met 911 ook zoveel onderstuur kon hebben) en toen ik terug wilde (20 meter?) deed ik daar 10 minuten over en kon ik nog met moeite parkeren (in lengterichting). Inschrijflijst van PF die daar hing had 50 inschrijvingen er op, misschien handig om de volgende keer een uiterste inschrijfdatum af te spreken? Tenslotte waren we met veel meer. De meneer die ons onze plek toewees werd al een beetje bleek toen ik vertelde dat er veel meer zouden komen, het was voor 50 al veel te krap.

Maar goed, misschien weinig ruimte maar wat stonden er mooie wagens! Nog even Marcels (58GT) Clockwork Orange bekeken: die is echt mooi geworden :thumleft: En verder een beetje zenuwachtig al het stilstaande en rijdende moois bewonderd in gespannen afwachting van mijn rondje op het circuit. En dat was pas echt heel erg gaaf :!: Mijn SC heeft er flink van langs gekregen, banden, remmen en motor zijn nog nooit zo warm geweest. En het ging eigenlijk heel goed, tips goed opgevolgd. En dit klinkt mischien gek: ik heb erg veel gehad aan het vele oefenen dat ik met TOCA Racedriver 3 heb gedaan. Ik kon het circuit al dromen en wist een beetje hoe ik de bochten moest aansnijden. In het echt natuurlijk heel anders, het was hard werken. En jammer dat ik niet heel-toe kan doen met de pedaal afstelling die de SC standaard heeft want zeker twee keer dreigde ik de bocht uit te vliegen omdat ik vlak ervoor naar de 2 terugschakelde en bij het opkomen van de koppeling remde hij erg sterk af.

Dit wil ik vaker doen! Misschien niet zo goed voor de P, ik kan me voorstellen dat mensen er speciaal een racer voor bouwen. Maar hopelijk gaan ze volgend jaar (sprak iemand van PorschScene) inderdedaad heel Zandvoort of andere locatie huren.

27 sep 2009 21:13
Profiel
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
ik ben al even terug wij hebben ons prima vermaakt vandaag met Arjen met dochter en Jan S :thumleft:

volgens mij hadden ze niet gerekend op zoveel P's en de catering :thumbdown:

volgend jaar gewoon weer maar dan zonder oldtimers van al de andere wazige merken :mrgreen:

27 sep 2009 21:41
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Stimpy911 schreef:
Maar hopelijk gaan ze volgend jaar (sprak iemand van PorschScene) inderdedaad heel Zandvoort of andere locatie huren.

Ik ben benieuwd of het blad dan nog bestaat in NL... :roll:

27 sep 2009 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Vandaag ook naar Zandvoort geweest. Was voor mij de eerste keer, zo'n P-evenement. Hoop niet dat het representatief is voor alle Porsche-festijnen...? Rommelige opzet,
te weinig catering en sanitaire voorzieningen en volstrekt overbodig online twee kaarten gekocht (€ 16) waar niemand om vroeg. Ook niet elders op het park/circuit.

Als de geluiden die ik hier en daar hoorde kloppen (en er dus volgend jaar idd een puur Porsche-event komt) dan mag de organisatie nog wel eerst een grondige evaluatie doen.

BTW, wel veel mooie Porsches gezien, Dat dan weer wel.

Groet,

Ernest

Laatst bijgewerkt door Ernest op 28 sep 2009 0:02, in totaal 1 keer bewerkt.

27 sep 2009 21:54
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Wij waren er rond een uur of 11. Porscheforum plek was bezet werd ons verteld :( :? :| Bleek naderhand toch echt wel plaats zat. Top weer , mooie auto's en..................voor het eerst op het curcuit.................... :ba: wat was dat super gaaf, en wat ligt zo'n oude targa met de 15 inch teledails en boge dempertjes waanzinnig goed op het asfalt. helemaal super, kan me voorstellen dat het racen een verslaving is.

Trouwens wel zo prettig om op de pc te hebben geoefend :mrgreen: En wat een top weer.

Ik heb je RS gemist Eric. komt de volgende keer wel.

27 sep 2009 21:57
Profiel WWW Facebook 
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
-bassie- schreef:
ik heb me er vermaakt.

alleen jammer dat er om :10 niemand ij de shell stond te wachten en om half 10 nog steeds niemand.

Bassie,

Vreemd, wij hebben toch nog even gewacht bij de shell, was nog een aardige groep geworden. Denk dat jij ons net gemist hebt. Jammer. :bang:

Berrie

27 sep 2009 22:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
@Jos Targa: Reed je mee in de Porsche sessie? Ontbreekt op jouw P het type plaatje? Zo ja: volgende keer wat eerder opzij graag :wink: :mrgreen: Geintje natuurlijk, het was geen wedstrijd. Maar je weet hoe het gaat...
O ja, en was jij het niet dan dit berichtje negeren.

27 sep 2009 22:12
Profiel
Veenendaal
Jongens,

Die korte wachttijden die Lydia heeft gehad die kloppen hoor, ik was er ook bij en wij hebben echt maar max. 5 minuutjes gewacht. Waarschijnlijk net de juiste momenten gekozen. :mrgreen: :mrgreen:

Berrie

Laatst bijgewerkt door Ber op 28 sep 2009 7:10, in totaal 1 keer bewerkt.

27 sep 2009 22:13
Profiel Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
Dan hebben jullie waarschijnlijk anticyclisch gegeten :wink:

27 sep 2009 22:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 520 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende