Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Waarom zijn veel Porsche-liefhebbers negatief over Ferrari’s
de laatste rijden wel goed hoor maar doen me ook weinig...de f40 (zonder cat) en testa met tubi's "pakken" je wel, spectakel auto's !
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
28 sep 2009 17:39 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Doe mij die cijfers maar in een andere volgorde... of de al eerder aangehaalde Aston Martin, fantastische auto's.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
28 sep 2009 18:53 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ok ok ok... er zijn twee Ferrari's die ik wel MOOI vind : de 612: en de 550 Maranello:
_________________________________________ DENK HELDER
|
28 sep 2009 20:27 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Ik vind de huidige reeks sowieso wel mooi; de 599, 612 scaglietti, en de nieuwe 458 Italia binnenkort lijkt me ook mooi. De Califnornia gooit momenteel ook hoge ogen en ziet er erg mooi uit. In Nederland worden deze exoten niet gewaardeerd, maar mooi vind ik ze eerlijk gezegd wel! (zelfs de Lamborghini's begin ik steeds meer te waarderen - publiek erin is helaas niet altijd stijlvol, maar de auto's op zich zijn wellicht opzichtig, maar wel karaktervol).
|
28 sep 2009 21:46 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Heb serieus enkele modellen overwogen voor ik de Porsche ging kopen. Weliswaar de wat betaalbare modellen zoals 308, 328 etc. maar toch. De 355 spider staat bij mij toch wel hoog op de hebbe hebbe lijst, net als de 348 GTS. Als het over de nieuwtjes gaat heb ik toch weer liever een Gallardo dan een F430. Negatief over F??? Not me! Ik hou wel van Italiaans. Rij immers ook al poosje Alfa naast de P.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
28 sep 2009 22:33 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Ik was pasgeleden voor een paar dagen in Italie en mocht toen een klein kwartiertje met een Ferrari 430 Scuderia mogen rijden. Geweldige ervaring die ik graag nog een keer over wil doen en dan het liefst een paar dagen of zo. Dus van mijn kant niks negatiefs over een Ferrari http://www.youtube.com/watch?v=lu68ndWl5bE
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
Laatst bijgewerkt door Blijco op 30 nov 2009 18:19, in totaal 2 keer bewerkt.
|
30 nov 2009 17:54 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ik vind het prachtige wagens. wellicht een keer gezamelijk een tunnelrun doen
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
30 nov 2009 18:15 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
de F40 blijft toch wel m'n ultieme droomwagen hoor... 'k heb respect voor Ferrari's en zou er zeker graag eentje hebben. Het soort mensen daarentegen dat met Ferrari rijdt, is een andere zaak.
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
30 nov 2009 18:38 |
|
|
horn
PF #57
|
F40 was bruut in zijn tijd. Tijdloos vind ik hem zeker niet. Ik vind de oude en de meest recente ferrari's erg mooi. 250 GT, daytona spider, 599, 360 spider etc
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2009 20:03 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Heb jaren geleden in Hilversum waar ik toen bij de Renault dealer werkte met Frits Kroymans gesproken over de verschillen tussen toendertijd Ferrari en de Renault Alpine, zijn woorden die mij altijd bij gebleven zijn: jongen als ik met een Ferrari en jij met een Alpine (of welke andere sportauto dan ook) van Hilversum naar Parijs rijden kom jij uitgerust aan Ik weet a: nog niet of ik aankom en b als ik aankom ben ik helemaal kapot Ik vond dat toen wel een opmerkelijke uitspraak. Verder heb ik persoonlijk helemaal niks met Ferrari, kan er niet in zitten met m'n 2 mtr lengte en de pedalen intrappen met schoenmaat 49 lukt al helemaal niet. Wel mooi het motorgeluid en de looks. Maar doe toch maar een P.
|
30 nov 2009 20:08 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
benno had idd wel mooie fraris. kijk er verder eigenlijk nooit naar, ver van mijn bed show.
_________________________________________ oud is beter
|
30 nov 2009 20:09 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
|
30 nov 2009 20:17 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
30 nov 2009 20:24 |
|
|
RonP
|
Heb afegelopen voorjaar met een Lambo Gallardo gereden op circuit Trappes , net onder Parijs ! Wat een fantastische ervaring. Gelukkig hebben we de foto's en de video nog !! Later ook nog een keer , hier in NL, met een Lambo Diablo. Is een geheel andere auto !
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
30 nov 2009 20:29 |
|
|
Robert911
ex 964 Porsche Cayenne Turbo Marbella
|
Wat voor soort mensen bedoel jij dan? Robert.
_________________________________________ Create your own future
|
30 nov 2009 20:54 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Patsers mischien
|
30 nov 2009 21:26 |
|
|
amandus
Timeless
|
Soms mooi , zie me echter met zo'n auto niet door de sneeuw ploegen of eens flink van jetje geven .....meestal vervolgt door een inspectie cq revisie... 458 wel strak om te zien
_________________________________________ Timeless objects
|
30 nov 2009 21:29 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
458 is adembenemend.... net als de vermogenstoeloop ...paar jaar terug zat die italiaanse V8 rond de 400 pk en nu flirten ze stilaan met de 600...waar eindigt dat
|
30 nov 2009 22:17 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
... ni allemaal natuurlijk, dat wil ik niet gezegd hebben ... maar toch wel heel vaak ja
|
30 nov 2009 22:19 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Ik heb zelf helemaal niets met auto's... Alleen Porsche is vanuit mijn kinderjaren de enige sportauto die me aanspreekt. Een vriend van me rijdt in een Lambo Gallardo... Mijn broer rijdt wel eens een Audi R8 van zijn werk... Optrekken, dat kunnen ze. Maar emoties voel ik er niet bij... Datzelfde geldt ook voor Ferrari... De enige Ferrari die ik ooit leuk vond was de auto waar Magnum mee reed... Kzounietwetenwelkmodeldawas...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
30 nov 2009 22:21 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
308 GTS ... latere Magnum series een 328 GTS of ben ik mis?
|
30 nov 2009 22:23 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ferrari 308 GTS it was...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
30 nov 2009 22:28 |
|
|
amandus
Timeless
|
388 was dat , naar horen zeggen één van de betere , op zich probleemloos ... Spreekt ook nog steeds tot mijn verbeelding de Magnum Vrari , vooral dat stukkie gras de weg op http://www.youtube.com/watch?v=upc6yMKP ... L&index=23
_________________________________________ Timeless objects
|
30 nov 2009 22:31 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Zo lekker, de Ferrari der Ferrari's Of zou dat met onze leeftijd te maken hebben
_________________________________________ rouge et noir
|
30 nov 2009 22:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb in '95 nog op het punt gestaan zo eentje in het zwart te kopen (in Frankfurt). Werd me door iedereen afgeraden... en chicken als ik was, heb ik het maar niet gedaan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2009 22:54 |
|
|