Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Porsche Scene Live 2009, zondag 27 september, Zandvoort
de muziek is te gek gekke belg bij dat filmpie leuk filmpie ik heb een hele fijne/leuke/gezellige/mooie dag gehad , als ik dan wat langer op m,n eten zou moeten wachten zou dat mijn dag niet kunnen vergallen tip vd volgende keer neem zelf wat te eten mee zakkie brood of zie filmpje op 3.46 of op tijd dus voor etens tijd gaan knagen btw toiletten waren er zat als je de weg weet op zandvoort (maby slecht aangegeven maar ze zijn er wel) ik vond het leuk georganiseerd maarja zo zal iedereen wel z,n mening hebben. fotoos komen later kheb effe geen zin ik heb beetje boel pics in jpeg en raw het is het scheiden van jpeg en raw wat met let vive la france
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 sep 2009 19:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Gekke Belg: leuke sfeerimpressie Leuk om zo al het moois nog een keer te zien. Met dat mooie weer er bij een topervaring
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 sep 2009 20:01 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Wat een ontevredenheid... Ik heb zelden een groot evenement meegemaakt zonder filevorming of parkeer-ongemakken. Hoort er gewoon een beetje bij. Vroeg opstaan en je hebt minder problemen. En even worsten en/of pils halen gaat ook nooit in 2 minuten, tenminste niet wanneer het een goed bezochte meeting is, want het is overal druk. En ik weet niet waar anderen gekeken hebben, maar ik kon gemakkelijk overal piesen. Kom op mensen, het was prachtig weer, er waren enorm veel mooie Porsches, met als bonus de oldtimers/youngtimers/klassiekers/supercars etc. etc. Ook heb ik veel moois op het circuit gezien (o.a. de al eerder genoemde Countach en vele klassieke 911's). Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt!
|
28 sep 2009 20:08 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wat ik overigens nog wilde vragen! Waren er van het weekend ook mensen die problemen hadden met de parkeerautomaten? Tot onze ergernis stonden er een hoop in storing. Maar volgens mij is er niet gecontroleerd, wél politiewagens gezien, maar die reden de file een beetje op en af om te kijken of alles goed ging. Ik snap dat niet! Waarom kan de gemeente zandvoort nou niet effe knappe automaten neerzetten waar je desnoods gewoon kunt pinnen (wie heeft er nou nog chip een dezer dagen!?) en wat heb je aan zo'n ding als ie alleen 1 euro's accepteert en geen 2 euro's?! Dit leken echt wel steen tijd machines! Knauffie heeft overigens gelijk over de wc's; ze zijn er inderdaad wel. En daar heb ik ook nergens in een wachtrij gestaan.
_________________________________________ DENK HELDER
|
28 sep 2009 20:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik lees meer positieve dan negatieve reacties. Het is maar waar je op let.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 sep 2009 20:16 |
|
|
Gerco
|
Ik heb 9 jaar in Zandvoort gewoond, en ik snap het zelfs nog niet ! Woon er nu niet meer, en mis niks...
_________________________________________ turbo rulezz
|
28 sep 2009 20:37 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Alle parkeerders van grote steden zoals b.v. Rotterdam Heb jij geen Parkline-abonnementje dan Ik heb nergens staan wachten - niet bij het naar binnen rijden, niet bij de broodjes, niet bij de toiletten en niet bij het wegrijden - kwestie van timing
|
28 sep 2009 20:40 |
|
|
Jorn
Friesland
|
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
28 sep 2009 20:58 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
we hebben ons wel vermaakt Eerst een toerrit van kasteel Haarzuilen naar Zandvoort een zeer mooie route langs de Amstel lunch parketje mee gekregen. En we mochten om 15.00 uur 30 min. op het circuit rijden (gratis) omdat we met de toerrit mee deden perfect volgend jaar weer
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
28 sep 2009 21:17 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Hallo Jorn
Ik heb je ook van mij een foto zien maken, zat niet ver achter de groene boxster volgens mij. Zou jij deze voor mij op willen zoeken of toe willen sturen.
Zwarte boxster 03-ZB-TK
Zou fijn zijn, bedankt.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
28 sep 2009 21:20 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Sluit mij hier volledig bij aan
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
28 sep 2009 21:21 |
|
|
V_D_W
944/911sc/964C4/356 SCAbcoude
|
Ging je overigens goed af op het hoofdpodium! Leuk je weer eens gesproken te hebben en nogmaals gefeliciteerd met je "gezinsuitbreiding"
|
28 sep 2009 21:32 |
|
|
Jorn
Friesland
|
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
28 sep 2009 21:35 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
leuke foto's jorn...........nu kan ik zien dat ik kaal aan het worden ben
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
28 sep 2009 22:10 |
|
|
Lydia
|
Dank je Erwin! Leuke foto. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Mooie auto's in overvloed! Ben er volgend jaar er weer bij.
|
28 sep 2009 22:16 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ondanks de schoonheidsfoutjes (catering o.a.) vond ik het een geslaagd evenement, vele malen beter bezocht dan op Assen en daarom ook gezelliger. Denk toch dat Zandvoort wat centraler ligt dan Assen voor de meesten... Denk dat dit evenement volgend jaar niet hoeft mee te surfen op het classic-car evenement, we krijgen de paddock en de P-plaats na de tunnel ook zo wel vol met Porsche's Alleen het weer kun je niet bestellen natuurlijk en ik denk dat het mooie weer dit jaar ook wel een positief effect heeft gehad op de bezoekersaantallen. Ik heb, ondanks de slechte catering, in ieder geval een leuke dag gehad PS enigszins vreemd om in dit topic mensen te horen klagen die niet eens zijn geweest....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 sep 2009 0:01 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
In blijde verwachting
|
29 sep 2009 0:05 |
|
|
wiredgenius
|
Ik heb ook met volle teugen genoten Van de catering problemen heb ikzelf ook niet veel gemerkt en mijn beide jongens (5-7) hebben hun ogen uitgekeken. Het leukste was misschien nog wel de rit er naartoe, met die snelheid en mooie Porsches bij elkaar. Blauwe lichten zelfs vergeten aan te zetten, maar dat gaan we dunnetjes overdoen tijdens de tunnelchallenge 16 oktober. Veel mooie Porsche gezien, leuke gesprekken gehad en veel geïnteresseerden voor mijn 997 Turbo velgen. Deze week dan toch eindelijk mijn RUF's eronder? Sure hope so! Heb nog wat foto's gemaakt en ook een compilatie van mijn rijden op de natte baan van de slipschool, wat ook een erg leuke en leerzame ervaring was. Vooral het driften was heel cool! Iedereen bedankt voor de gezelligheid en bovenal Porsche Scene Live voor de organisatie... Op naar volgend jaar !
|
29 sep 2009 0:12 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Grappig dat je daar over begint Babs, heb een tijdje geleden ook al geklaagd bij parkeerbeheer van Z'voort omdat ik regelmatig op de boulevard parkeer als ik ga kitesurfen. Ik kreeg vrolijk te horen dat de apparaten allang afgeschreven waren en dat er nog steeds nieuwe geplaatst moeten worden maar het komt er steeds maar niet van Ze hebben veel storing door de zoute zeelucht, moet wekelijks een monteur langs om het zaakje aan de gang te houden.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
29 sep 2009 0:34 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 sep 2009 0:39 |
|
|
wiredgenius
|
Heel ... Euh ... Bijzonder
|
29 sep 2009 0:50 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
No worries. Vette bak, John. Die komt vast met vlag en wimpel door de knaufstyle ballotagecommissie.
|
29 sep 2009 1:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
kan d'r geen ongelijk geven
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 sep 2009 5:28 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
zo, dit zie je niet vaak meer rijden! Mooie auto, was het een echte RS?
_________________________________________ DENK HELDER
|
29 sep 2009 9:55 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ja te gek! Wat zou ze doen wanneer ze niet op evenementen staat?
|
29 sep 2009 10:32 |
|
|