Re: Oproep 2.7 ltr. G series 1974 - 1977 (register)
Hi Anne,
bij mij is het net anders om, de remmerij is in Stuttgart gedaan Werk 1 ( nieuwe schijven, blokken etc ) als ook een grote beurt, hij liep toen zo mooi dat ik op de terug weg iets te hard geblazen heb en toen is de olie thermostaat blijven hangen en ja te warm gelopen en disaster, vervolgens een komplete motor revisie ( geheel uitelkaar )
bij Lammertink nu Porsche Service Centrum Twente, nieuwe nokkenassen, tandwielen etc. etc, de 915 bak schakelt nog goed, maakt geen lawaai, en dat bij een laufleistung
van 223.000 km, heb toen natuurlijk wel de koppeling laten doen. Lak werk is voor een groot deel nog eerste lak, net als bij jouw niet concours maar nog mooi genoeg.
je hebt een mooie 911 met een leuke historie, heb je al geprobeerd de oud eigenaren te kontakteren ? wat ik ook mooi vindt is slechts die ene spiegel, ik heb er twee beiden electrisch maar dat wordt niet genoemd op de bouw specificatie van de fabriek zal er dus later wel opgekomen zijn.
veel rij plezier bij dit mooie weer overigens bij de fabriek zeiden ze dat we over toch wel zeldzame 911's praten de meeste 2.7's zijn "verbastelt", veel originele Europese zijn er niet meer, prijzen stijgen ook in tijden van recessie en Amerika is bijna leeg geroofd, ondanks de tot opheden onderwaardering weten echte liefhebbers ze inmiddels op waarde te schatten