Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Re: Porsche Amsterdam
ik ben maar een simpele kloot...en baseer mijn mening daarop...
|
29 sep 2009 14:09 |
|
|
Gerco
|
Ik zie dit toch anders. Als deze "kleine dingen" al niet netjes afgehandeld worden door een bedrijf, ga ik er zeker geen auto van zeg E 50.000 kopen....
_________________________________________ turbo rulezz
|
29 sep 2009 14:11 |
|
|
Wimpie77
|
Dat vind ik ook.
_________________________________________ * * *
|
29 sep 2009 14:18 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dat vind ik ook.
_________________________________________ Timeless objects
|
29 sep 2009 14:36 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
sorry Marcel inkoppertje ( mag nu vast nooit meer in je weiland staan) maar kijk je nooit in de spiegel ?
|
29 sep 2009 15:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste Porsche van het land
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 sep 2009 15:25 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
als ik nog maar wel je weiland in mag je gaat wel komen hoor 13 nov.
|
29 sep 2009 15:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Weer een inkoppertje
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 sep 2009 15:26 |
|
|
amandus
Timeless
|
Boek is niet door Google zelf geschreven , eerst lezen dan oordelen
_________________________________________ Timeless objects
|
29 sep 2009 16:15 |
|
|
RonP
|
hm, zul je wel anders bedoelen.
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
29 sep 2009 18:21 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Precies, een gekozen dictatuur.
|
29 sep 2009 19:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Geheel off topic...nieuwe velgen, nieuwe avatar Jurgen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 sep 2009 20:25 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Helaas tijd teveel momenteel, dan verzin je wat hè... Dank aan Johan vd Gugten en Motron trouwens Beiden door omstandigheden vrijwillig extra stappen gezet, was erg prettig!
|
29 sep 2009 20:46 |
|
|
horn
PF #57
|
tja. als je zomaar alle stukjes er tussen uit laat kan je mooie zinnen maken. Ik schrijf:In de buurt achter mij woont een familie waarvan de zoon bij mijn zoon in de klas zat. Hoe leuk om ze samen te zien spelen. Wij noemden ze altijd Sjors en Sjimmie, mijn zoon wit en hun zoon zwart. De moeder van die jongen was een mooie donkere vrouw. Haar broer had een Porsche, vertelde ze me. Ik zag laatst een hele mooie Porsche 996 in die straat staan. Een zwarte met dikke bumpers. Dat zal hem wel zijn dan. RonP leest:Hoe noemden ze De moeder van die jongen? Een zwarte met dikke bumpersEn dan heb ík het gedaan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 sep 2009 22:06 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Harald......
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
29 sep 2009 22:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
En dan heb ík tijd teveel?
|
29 sep 2009 22:32 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Was ook mijn gedachte!
|
29 sep 2009 22:34 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wil nog ff terugkomen op de Boxster uit Amerika die moeilijk verkoopbaar is. Natuurlijk hoeft zo'n dealer die auto niet in te ruilen dat begrijpt een ieder wel Maar als ondernemer moet je (juist) in deze tijd de strijd aangaan en zo'n klant proberen bij je te houden. Waarom denk je dat de eigenaar van PCG zo'n prijs heeft gewonnen, niet door zijn klanten weg te sturen. PCA geeft een prijs waar hij de auto om elke hoek kan verkopen en als hij hem op mp zou zetten bleef de telefoon gaan. Er zitten veel ondernemers op dit forum en dan weet je gewoon dat je creatief moet zijn. Heb vroeger bij een grote autohandelaar gewerkt (verkocht met handel mee c.a. 20 auto's in de week) nou en als je iemand zo liet lopen dan kreeg je de wind van voren. Het gevecht aangaan, probeer het maar en al ga je een keer op je bek daar leer je van. Prachtige kerel en héél véél van geleerd en liet werkelijk niemand lopen en als het erg druk was stalde hij ze in zijn woonkamer en nam zijn vrouw het over.
|
30 sep 2009 9:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Hans, ik begrijp je punt. Ik denk alleen dat PCG wellicht bovengemiddeld is en PCA in dit verhaal net zo handelt als 90% van hun concullega's
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2009 9:44 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Inruilprijs bij P.C.G al bekend Hans ? ben wel benieuwd
Laatst bijgewerkt door LeoH op 30 sep 2009 12:03, in totaal 2 keer bewerkt.
|
30 sep 2009 10:01 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
klopt, heeft gewoon met de marge te maken..Marc laat niemand lopen en neemt als het moet genoegen met iets minder marge in mijn optiek..wat hij daarmee bereikt is veel hogere aantallen en een klantenkring die vanaf het begin een goed gevoel heeft bij de organisatie, waardoor het gun effect er is en hij bij herhaling / vervangings trajecten de marge wel iets kan optimaliseren, ergo een top tent heeft neergezet in korte tijd! zeer zeer knap !
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
30 sep 2009 10:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
LeoH Wil eigenlijk geen prijzen op het forum zetten, maar wil wel een weddenschap met je aangaan
|
30 sep 2009 10:06 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Ga je dan uit van de hier genoemde 10K ? of.....
|
30 sep 2009 10:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wat kunnen volwassen mannen zich als kleine kinderen gedragen Kom op zeg. Als je het er niet mee eens bent en het ergens anders gaat zoeken dan is dat je goed recht. Net als dat het dat van PCA is om een keuze te maken die je niet bevalt. Dat jij het anders zou doen is toch geen reden dat een ander het ook zo moet doen of daar anders zo op afgerekend te worden? Blijf niet schoppen, maar move on en be happy, bijvoorbeeld bij PCG als het je daar (beter) bevalt wat ik me heel goed kan voorstellen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 sep 2009 10:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
LeoH, heb geen bedragen op het forum gezet Zal hem jou eens laten zien, zoooo'n mooie auto
|
30 sep 2009 10:33 |
|
|