Beste Horn,
Waarom durfde je met je 964 dat niet dan? Een 964 rijdt erg rustig naar de 240. Als hij goed is uitgelijnd en gebalanceerd ligt hij bij 285 op de teller nog steeds als een blok op de weg...
Ik begrijp je vraagteken. Eigenlijk komt dat door het beeld dat de 911 staartlastig zou zijn. Ik merk daar wel eens iets van als ik over natte kinderkopje rij en een beetje gas geef. Ik overschat mijn eigen rijcapaciteit in deze dan ook niet, en doe het rustig aan. Maar wel met de uitdrukkelijke belangstelling tot het volgen van een 991-gerichte rijtraining. Overigens ben ik van mening dat de 964 een uitstekende wegligging heeft, en de 993 nog beter. Alleen zijn ze een beetje gevoelig voor zijwind. Ik kan me herinneren dat mijn ega en ik vorig jaar over een zeer rustige Franse tolsnelweg tussen Metz en Straatsburg reden, en bij een snelheid van zo'n 160/170 de windklappen behoorlijk stevig waren. Eigenlijk vind ik de bergen in en met name omhoog het leukste. Bochtige trajecten, hairpins, dan zit ik te genieten. En dan de ideale lijn volgen, althans, voor zover ik daar iets vanaf weet.