Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Rollerbank test
En
|
10 feb 2005 11:41 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
231 kW en 379 nM.
Ongelofelijk hoe de auto doortrekt.
Loopt heel erg makke;ijk naar de 250.
Heb hier het vermogensdiagram, kijken of ik er een mooi digitaal printje van kan maken.
|
10 feb 2005 13:08 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Moet scannen, resultaat staat op mijn Personal Gallery.
Helaas weinig op te zien.
|
10 feb 2005 13:26 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
314 pk, voor de mensen die, zoals ik alleen in pk's denken. En idd. , dit heb ik niet van je scan kunnen zien, ben geen arend
|
10 feb 2005 13:43 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ok,
Vond het in eerste instantie een erg optimistische waarde, maar ze hebben 3x gerold, steeds met hetzelfde resultaat.
Ook al zou het te optimistisch zijn, rijden met de auto is altijd het beste bewijs, "und das Auto geht wie Sau" volgens de tuner.
Verder de auto nog op alle punten na laten kijken en auto is in perfecte staat.
hadooknietandersverwacht
|
10 feb 2005 13:56 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Het staat vast wel ergens, maar wat heb je aan je wagen " gekieteld" ?
|
10 feb 2005 14:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nokkenassen, LK993, 100Zellen Kat.
http://www.cartronic-motorsport.de/kunden_993_nw.html
Iest minder vermogen , maar wel meer koppel.
En dat merk je, auto was er voor al niet langzaam, maar nu is die echt snel.
Binnenkort maar eens de Vmax. checken.
|
10 feb 2005 14:27 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 feb 2005 15:36 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ach Eric, wat moet ik met zo'n opmerking??
Maar vooruit, nog een keer, speciaal voor jou.
Cartronic is een serieuze tuner met een zeer goede naam in het Porsche wereldje, als 1 persoon een mindere ervaring heeft gehad wil dat "overall" natuurlijk niets zeggen.
Ik ben erg tevreden over het eindresultaat, en dat is voor mij voldoende.
En het antwoord op je vraag is nee.
|
10 feb 2005 15:49 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Wil er wel nog iets aan toevoegen
Buiten het feit dat Cartronic naar MIJN gevoel, in MIJN geval de bal heeft misgeslagen ... ben ik wel nog steeds overtuigd van de resultaten van hun producten
Mijn auto knalt echt een stuk vlotter met hun kit ... laat daar geen discussie over bestaan.
Thomas weet imho WEL waar hij mee bezig is ...
Dirk
|
10 feb 2005 17:05 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Maar dat komt ook nog wel in orde, koop jij je "Fat Lady" maar, dan regel ik wel wat voor jou.
|
10 feb 2005 19:23 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vreemde opmerking hoor ..... voor iemand die begrijpend lezen zo hoog in het vaandel heeft staan ..... zeg ik iets ten nadele van Cartronic .....
Waarom in dat geval niet
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 feb 2005 19:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, dat was ik...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 feb 2005 19:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
De onderliggende gedachte springt er uit, inderdaad begrijpend lezen.
Iets niet zeggen kan juist wel iets impliceren.
En waarom bij een verkoper niet laten keuren?
Simpel, ik heb er zelf wel iets verstand van en als dat niet helpt ook nog een ter zake kundig persoon die ik altijd "lastig" kan vallen als het om Porsches gaat.
Zo ben ik de eerste keer gaan kijken, gechecked op schade, alle gegevens genoteerd, via mijn bekende in Duitsland de gegevens laten controleren bij Porsche AG, via de dealer van de 1e eigenaar het boekje laten controleren.
Tweede afspraak gemaakt en gaan rijden samen met de "kenner".
Kijken,keuren,rijden en tot slot kopen.
Overigens was elke keuring door de verkopende partij toegestaan.
Zelfs bij de Porsche-dealer zou ik deze manier weer hanteren.
|
10 feb 2005 21:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als jij het dan zo wilt interpreteren ..... dan moet je ook consequent zijn ..... de door jou genoemde reden "waarom niet" past niet bij wat ik volgens jou insinueer.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 feb 2005 21:27 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Precies, daarom ook 3 test runs, um sonst.
Weet je toevallig ook wat zo'n test kost?
|
10 feb 2005 23:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
hoor, maar ook jij weet wel dat je dat indirect al hebt betaald.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 feb 2005 10:23 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nee, da's niet waar.
Check maar bij Dirkie.
En anders toch 2 voor niks.
|
11 feb 2005 17:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Laten we er maar over ophouden.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 feb 2005 21:01 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Bij deze, maar volgende keer rij je maar eens in die van mij,
kun je het zelf voelen.
|
11 feb 2005 21:13 |
|
|