Auteur |
Bericht |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Re: en Porsche från Sverige
WAAAUUUUWWWWWW, wat een ontzettend mooie wagen en dito verhaal! Heel veel plezier ermee!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
24 sep 2009 15:12 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Was de hoogte van de boete daar niet afhankelijk van je inkomen? Misschien moeten we een kleine inzameling houden om Olaf de winter door te helpen
|
24 sep 2009 15:43 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
7000 Noorse kronen = 822,631508 euro's
|
24 sep 2009 15:59 |
|
|
Wimpie77
|
Top! Van harte! Hele mooie auto!
En die kleurcombi is ook nog eens super!!!
Veel plezier ermee!
_________________________________________ * * *
|
24 sep 2009 16:56 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Kost best duur daar dan EUR/NOK had ik ik in mijn hoofd wat anders zitten. Doen die jongens toch wat goeds met hun olieinkomsten. I.t.t. tot Uitdeelnederland
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 sep 2009 17:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
In dat geval zeg ik: Olaf
|
24 sep 2009 17:04 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
mooie bak man
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
24 sep 2009 20:54 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 sep 2009 1:14 |
|
|
drknauf
|
|
25 sep 2009 23:55 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Gaaaaf! Weer eens wat anders dan dat saaie zilver en zwart (of aventura).
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
25 sep 2009 23:59 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Geweldig die RS!! Superbak! Veel plezier ermee.
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
26 sep 2009 11:32 |
|
|
smoontje
|
stoere bak eric van harte en veel veilige kilometers zie je op zandvoort vandaag doei Grt Hans
|
27 sep 2009 4:15 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ziet er perfecto uit.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 okt 2009 10:32 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
mooi!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 okt 2009 17:53 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Geweldige foto's Eric (en dr knauf) maar ook een super aankoop. Hey, en dat road tripje naar Zweden: on-be-taalbaar! Vele goede km's toegewenst. Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
|
02 okt 2009 2:02 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Van harte met deze super Porsche ! Schitterend verhaal trouwens zeg, leuk verslag hoor.
En die velgen vind ik top staan. Kan heel goed bij deze. Succes ermee. En wel dikke beveiliging erop, want er ook andere "liefhebbers".
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
02 okt 2009 9:12 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Dikke bak! Gefeliciteerd!
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
02 okt 2009 9:22 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Iedereen dank voor de leuke reacties! Verleden week was ik even wat minder blij..... De motor hield er mee op en sloeg niet meer aan. Een tijdje later deed ie het weer en hield er vervolgens weer mee op. Het leek op de problemen die in Zweden ook al waren opgedoken. Ik was zo verziekt dat ik de P bijna de sloot had ingeduwd maar heb in een moment van helderheid een medeforummer die part time als berger werkzaam is gebeld en die heeft de RS naar de garage gebracht (Mike heeft daar vast een foto van). Daar deed ie het natuurlijk weer prima. Ik rondjes rijden net zo lang tot ie er weer mee ophield zodat dan gekeken kon worden waar het probleem zat maar de motor sloeg niet meer af. Bij wat mensen met verstand van zaken nagevraagd wat het probleem zou kunnen zijn en de antwoorden varieerden van DME, iets met een vacuumpotje van de benzinedruk tot een haperende Motronic. Bij de garage zouden ze stap voor stap gaan zoeken en terwijl we nog wat staan te praten morrelen we wat aan de pluskabel die van de accu naar de hoofdschakelaar loopt. En de motor stopt! Weer gestart, de kabel bewogen en de motor stopte weer. Na dit een paar maal herhaald te hebben was het duidelijk dat het probleem gevonden was. Nieuwe kabel en schakelaar besteld en alles is opgelost. En ik ben weer helemaal blij.
_________________________________________ Boxer power.
|
02 okt 2009 9:55 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
frustrerend, van die niet constante electrische problemen... ga maar zoeken (als je bij de garage bent doet 'ie het natuurlijk altijd gewoon zoals het hoort ) dus top dat het opgelost is
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
02 okt 2009 10:04 |
|
|
horn
PF #57
|
top dat het opgelost is. maar vooral dat je niet je reservespaarvarken kapot hoeft te slaan. ik blijf dat houden met die oude gebakkies... elke keer als er een lampje gaat branden of een vreemd geluid klinkt, voel ik mijn portemonnee al krampachtig samentrekken... Gefeliciteerd met deze 'simple fix'!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2009 10:10 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Hé Eric, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Terecht dat je schrijft dat zo'n P. ook heel geschikt is om lange afstanden mee te rijden. Heb zelf uren in een 964 RS doorgebracht - als bijrijder - tijdens een rit op slingerweggetjes in F. en had er geen enkel probleem mee. Terwijl ik zoals bekend zeker geen ingebouwde kussentjes heb en ze ook niet had meegebracht Al die kul die hier soms langs komt over gebrek aan comfort in een P., zweten door gebrek aan een airco, etc.: mietjes
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
02 okt 2009 10:25 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hey Eric, beetje laat (vakantie) maar alsnog van harte Toch geen GT3 Mk1 dus.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
02 okt 2009 11:17 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
precies! waar zijn de echte tarzans gebleven
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
02 okt 2009 13:47 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
OOEWWWAAHHHHH Je bedoeld zoals ik, inmiddels zonder airco, stuurbekrachtiging, ABS en andere "overbodige" luxe Erik, echt leuke bandjes had je onder je auto (zie eerste foto's van knauf)
_________________________________________ Racefun events
|
02 okt 2009 13:49 |
|
|
drknauf
|
|
02 okt 2009 16:36 |