Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:41

Antwoord op onderwerp  [ 1196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Volgende
Formule 1, seizoen 2009! 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Formule 1, seizoen 2009!
Piet schreef:
Dat hij niet meer in levensgevaar was, was om 9 uur vanochtend niet overduidelijk, en wellicht nu nog steeds niet. Ik vroeg me vanochtend ook af (en ik denk Diablo ook :idea: ) waarop het bericht van de verbeterde situatie gebaseerd was. Op de sites die ik kon vinden werd vanochtend slechts verwezen naar uitspraken die Ferrari gisteravond had gedaan.

Zowel jij als Radboud gaven mij gisteren in dit topic een link waarbij je kon zien dat aangegeven werd dat Massa in levensgevaar was. Toen ik de link van Radboud later nog eens las, was het artikel gewijzigd, dat werd ook aangegeven, en op dat moment stond er, zoals ik hier kopieerde, De toestand van Felipe Massa is stabiel en hij verkeert niet in levensgevaar. Dat las Radboud vanochtend en hij schreef Aahh... het bericht is inmiddels ten positieve gewijzigd.

Als je de 5 posts daarvoor in dit topic doorlas, was dit redelijk duidelijk. Voor mij dan. Vandaar ook mijn - niet gefrustreerde - reactie naar Diabolo na zijn - in mijn ogen onnozele 'ik roep maar dat ik het niet kan vinden voordat ik gezocht heb' - vraag (doen mijn kinderen ook altijd).

26 jul 2009 16:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
Waan jij je nu echt zo superieur aan mij :?: :?: :?:
gewoon omdat GIJ het HIER voor het zeggen hebt :?: :?:

26 jul 2009 16:24
Profiel
Moderator
PF #57
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. maar je krijgt een pb. lijkt me prettiger.

26 jul 2009 16:26
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
En nu weer on-topic graag :!:

26 jul 2009 16:52
Profiel Twitter 
M140i
Nu weer ontopic inderdaad :idea: Ik geloof dat horn die boodschap ook reeds impliciet had gegeven :salut:

was het nog niet expliciet genoeg? :lol:

26 jul 2009 16:58
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Kom net terug uit Keulen en Düsseldorf.
Heb helaas de race niet kunnen zien. Op TT even de uitslag gelezen.
Verrassend. En Do ook weer eens blij. :mrgreen:

26 jul 2009 17:07
Profiel Twitter 
On-topic ?
ok?
heeft er iemand nog nieuws over FM ?
gr Diablo (zonder O)

26 jul 2009 19:29
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Hij wordt 48uur kunstmatig in coma gehouden. Geen nieuws lijkt me goed nieuws dan. :?

26 jul 2009 22:49
Profiel
Ok Mark bedankt dan maar ,
en inderdaad geen nieuws is goed nieuws in dit geval
gr Diablo

26 jul 2009 23:07
Profiel
Lees net dit nieuws :
Renault uitgesloten van deelname aan Europese Grand Prix
Het Renault Formule 1-team is uitgesloten van deelname aan de Europese Grand Prix in Valencia die over vier weken plaats zal vinden. Dit is besloten na aanleiding van de gebeurtenissen rondom het losgevlogen voorwiel van Fernando Alonso, vandaag tijdens de Hongaarse Grand Prix.

De beslissing is gekomen in een discussie tussen de stewards die na de race heeft plaats gevonden. Volgens de stewards heeft het team de regels ver overtreden waardoor een uitsluiting voor de Europese Grand Prix kan worden opgelegd.

Volgens een statement van de stewards heeft Renault zelfs meerdere malen de regels overtreden. De verklaring luidt als volgt: "Renault stuurde wagen nr 7 weg van de pitstop, zonder dat één van de wielmoeren met zekerheid was aangebracht. Dit is een indicatie dat het wiel zelf al niet veilig was aangebracht op de wagen."

Om te vervolgen met: "Renault was zich bewust van dit feit en heeft geen actie ondernomen om de wagen voor het einde van de pitstraat te laten stoppen. Renault heeft ook de coureur niet ingelicht over het probleem of advies gegeven om zelf actie te ondernemen. Sterker nog, de coureur nam zelf contact op met het team via de boordradio met de melding een lekke band te hebben."

Renault kan als het wil in beroep gaan tegen de beslissing. Voorlopig zullen Alonso en Piquet niet aan de start staan in Valencia, tenzij ze uit kunnen komen voor een ander team.

Moet het nog gekker ?
gr Diablo

26 jul 2009 23:10
Profiel
Groningen
Behoorlijk onzinning IMHO.

27 jul 2009 0:09
Profiel
MarkS schreef:
Hij wordt 48uur kunstmatig in coma gehouden. Geen nieuws lijkt me goed nieuws dan. :?

Is vrij normaal hoor.

Een kennis van ons kreeg 3 jaar geleden een garagedeur veer tegen zijn hoofd, en geen van zo'n standaard deurtje maar van een vrachtwagen kantelpoort.
Is toen met spoed naar Gent gebracht en geopereerd, daar hebben ze een plaatje van 2 bij 3 onder de huid moeten zetten omdat de schedel daar weg was.
Daarna 4 dagen in kunstmatige coma gehouden, deden om alle activiteiten van hersenen en bewegingen uit te schakelen om geen extra druk te creëren.
Is gelukkig allemaal goed gekomen, en kan weer normaal functioneren.

27 jul 2009 7:56
Veghel
ma 27 jul 2009, 08:17 'Gezondheid Massa gaat vooruit'AMSTERDAM - Het gaat iets beter met de Formule 1-coureur Felipe Massa. De Brazilaan crashte zaterdag zwaar en ligt in het ziekenhuis met een gebroken schedel. Volgens het Hongaars ministerie van defensie kan Massa weer actief communiceren en beweegt hij zijn armen en benen.

Massa ontwaakt meer en meer uit zijn kunstmatige coma en reageert als er tegen hem gesproken wordt. In het Hongaarse ziekenhuis zijn ze optimistisch gestemd over zijn herstel, al zal het een langdurig proces zijn.

27 jul 2009 8:58
Profiel
Als het werkelijk zo is dat ze bij Renault een risico hebben genomen door een wielmoer niet goed aan te draaien en dan bewust de auto niet binnen hebben gehaald om dat als nog te doen, vind ik het terecht dat ze uitgesloten worden van deelname!

Ik noemde hier al eerder het ongeluk van Surtees die geraakt wordt door een band (alhoewel het hier gebeurt door een ongeval). Zo'n band is gewoon een dodelijk projectiel!
http://www.youtube.com/watch?v=WgE24Zhc ... re=related

27 jul 2009 9:03
Rodger that! schreef:
ma 27 jul 2009, 08:17 'Gezondheid Massa gaat vooruit'AMSTERDAM - Het gaat iets beter met de Formule 1-coureur Felipe Massa. De Brazilaan crashte zaterdag zwaar en ligt in het ziekenhuis met een gebroken schedel. Volgens het Hongaars ministerie van defensie kan Massa weer actief communiceren en beweegt hij zijn armen en benen.

Massa ontwaakt meer en meer uit zijn kunstmatige coma en reageert als er tegen hem gesproken wordt. In het Hongaarse ziekenhuis zijn ze optimistisch gestemd over zijn herstel, al zal het een langdurig proces zijn.

Dat stemt mij weer gelukkig vandaag :ba: :ba:

@Lydia:

Ik denk echt niet dat ze dit met opzet gedaan hebben hoor,
ze riskeerden toch ook het leven van hun geliefkoosde piloot FA , nee ? :mrgreen:
Dat ze een straf krijgen bij Renault ben ik volledig mee akkoord
maar ik vind persoonlijk (wie ben ik) dat deze toch een beetje te hoog is,
btw ik ben echt geen Renault maar een Ferrari fan hoor, :mrgreen: :mrgreen:
gr Diablo

27 jul 2009 9:19
Profiel
Diablo, ik baseer mijn mening op dit gedeelte van de tekst:
Citaat:
Om te vervolgen met: "Renault was zich bewust van dit feit en heeft geen actie ondernomen om de wagen voor het einde van de pitstraat te laten stoppen. Renault heeft ook de coureur niet ingelicht over het probleem of advies gegeven om zelf actie te ondernemen. Sterker nog, de coureur nam zelf contact op met het team via de boordradio met de melding een lekke band te hebben."

en dan vind ik het méér dan terecht.

27 jul 2009 9:39
Tja Lydia ,
als dat daadwerkelijk zo is dan geef ik jou gelijk ,
maar volgens mij zijn dat gewoon krantenknipsels hoor ,
ik zie Renault of een andere team dat echt niet met opzet doen.
gevolgen zouden dan toch catastrofaal zijn ,nee?
gr Diablo

27 jul 2009 9:44
Profiel
Groningen
Als het 2 weken geleden was gebeurd, had niemand zich er druk om gemaakt, vermoed ik. Ik kan me meerdere soortgelijke situaties uit het verleden herinneren, zonder heftige sancties acheraf. Tenzij de regels in dit opzicht recent wezenlijk zijn veranderd, doet het voorkomen als een ad hoc reactie van de FIA.

27 jul 2009 12:33
Profiel
Denk ik inderdaad ook

27 jul 2009 13:02
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Schumi is terug! 8)

Afbeelding

29 jul 2009 19:06
Profiel WWW
wo 29 jul 2009, 18:55 | 0 reacties
SCHUMACHER TERUG IN F1
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Michael Schumacher keert terug in de Formule 1. Dat laat de Duitser weten op zijn persoonlijke website. Hij vervangt Felipe Massa, die vorige week in Boedapast crashte tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Hongarije.

Krijgen we hopelijk weer wat spektakel te zien. 8)

29 jul 2009 19:17
Westervoort
Hoop dat 't waar is. Ik verwacht niet dat Schumi de rest wegrijdt, zeker niet na zo'n afwezigheid, maar vind 't erg mooi dat'ie terugkomt, ook al is 't tijdelijk.

29 jul 2009 19:24
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Ik ben benieuwd of hij nu nog steeds zo dominant is als vroeger , zonder brawn en todt. Ik hoop van wel , komt er nog wat spanning op de baan.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

29 jul 2009 19:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Ik ben nog veel benieuwder naar het gesprek dat Stefano Domenicali met Marc Gene en Luca Badoer gehad heeft. :mrgreen:

29 jul 2009 19:47
Profiel
Nog een stukje gevonden.

Citaat:
Het belangrijkste nieuws is: Godzijdank zijn de herstelresultaten van Felipe positief. Ik wens hem bij deze het allerbeste toe", schrijft Schumi op zijn website. "Vanmiddag had ik een bespreking met Stefano Domenicali en Luca di Montezemolo van Ferrari en samen hebben we besloten dat ik me ga voorbereiden om de plaats van Felipe in te nemen."

"Hoewel ik het hoofdstuk Formule 1 lang geleden al gesloten had, is het aan de andere kant ook waar dat ik loyaal ben aan het team en ik kan de onfortuinlijke situatie op dit moment niet negeren. Mijn sportieve ik kijkt uit naar de eerste race", besluit Schumacher zijn relaas.

De zevenvoudig wereldkampioen zal tijdens de Grand Prix van Europa, op 23 augustus in Valencia, voor het eerst in de bolide van Ferrari plaatsnemen. Hij rijdt voor Ferrari ook de overige zes wedstrijden van dit seizoen.

29 jul 2009 20:00
Antwoord op onderwerp   [ 1196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Volgende