Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 7:37

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
audio/navi/i-pod/hands free in 911 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Carrera 3.2 G50 (1989) ex 964 Carrera 2 cabrio (1994) Aston Martin DBS (2009) RS6 C6 (2010) 991 Turbo S
amsterdam
Bericht audio/navi/i-pod/hands free in 911 3.2
nu mijn tom tom de geest heeft gegeven en een van mijn boxen (standaard porsche systeem) ook de langste tijd heeft gehad ben ik van plan om e.e.a. maar eens te gaan upgraden. zoek eigenlijk een audio systeem met geintegreerde navigatie, i-pod aansluiting en (weet niet of dat ook nog kan) hands free systeem.

Iemand wellicht een goede suggestie over de te plaatsen unit? Ben ook benieuwd waar ik een kwalitatief goede inbouwer kan vinden in Amsterdam of omgeving. Zou mooi zijn als die club ook mijn boxen kan fixen. Bij voorkeur iets passends voor een 3.2 (89)

05 okt 2009 12:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: audio/navi/i-pod/hands free in 911 3.2
Becker --> Olaf op dit forum :idea:

05 okt 2009 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Goeie ervaringen met AMS Mobile in Amsterdam voor inbouw.

Ik zou voor een moderne Becker gaan; dan heb je Navi en bluetooth handsfree voor de phone; en ik vind de looks van een becker (ook een nieuwe) erg mooi in een oudere 911. Een oudere Becker staat nog iets mooier maar dan moet je met een aparte carkit gaan knutselen. Met een iPod interface kun je de de iPod ook nog bedienen vanaf diezelfde Becker; dan heb je echt alles in één.

De Becker navigatie vindt ik lekkerder werken dan een TomTom; ook al heb je geen fancy landkaart voor je neus.
Mijn TomTom doet het nog wel maar ik gebruik hem niet meer.
De Becker heeft een link heeft met je snelheidssignaal van de auto en een sensor heeft die waarneemt wanneer de auto draait / een bocht neemt. Daarmee weet hij beter waar je precies staat en in welke richting; dat werk veel directer.
Ook de instructies van de dame naar keus komen via je audio systeem.

Ik heb in al onze 3 auto's nu een Becker zitten met een Solisto iPod interface.
Zelfs het af-fabriek systeem van mn 1 jaar oude Audi heb ik er uitgesloopt voor een Becker...

05 okt 2009 13:06
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
+1, Lindemans

Inbouw van unit en speakers is best zelf te doen, zeker met de instructies die hier op PF te vinden zijn.

Tip: Een Becker Cascade 7944, zoals ik heb, is nog wel eens op marktplaats te scoren, zelfs incl. iPod interface.

05 okt 2009 13:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]