Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
wat denken jullie is deze laag genoeg zo
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 sep 2009 22:55 |
|
|
cabrio wim
|
Parijs Dakar uitvoering.
|
23 sep 2009 23:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 sep 2009 16:22 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Polizei-eend :
|
24 sep 2009 17:28 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
wat is het kleinste visnet??? een string want daar zit maar 1 mossel in
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
24 sep 2009 20:02 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten . Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?" . De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "Wat?..., me in mijn kont neuken?" . De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe, "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren , en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man schreeuwt:" Wat?...., 500 Euro ?????".
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
24 sep 2009 20:18 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Een boertje heeft bij een hoertje z'n daad verricht, knoopt z'n broek dicht en gaat weg. Vlak voordat hij wegloopt zegt hij tegen het hoertje: "Als jie d'r noe wat van kriegt dan noem je hem maar Harm". Zegt dat hoertje: " Ja en als jij er nou wat van krijgt dan noem je het maar mazelen!"
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
25 sep 2009 8:22 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Belangrijke informatie voor de dames !!!
mannenregels
Wij mannen horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 sep 2009 12:50 |
|
|
ironpatje
|
regel nr 1 klopt helemaal ....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
25 sep 2009 16:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
25 sep 2009 17:40 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
28 sep 2009 19:10 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
30 sep 2009 6:48 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
01 okt 2009 20:34 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Stephen Fry met fotograaf op zoek naar een zeldzame vogel die zich wel erg eenzaam voelde, totdat hij de fotograaf ontmoette: http://www.break.com/index/rare-bird-humps-photographers-head.html
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 okt 2009 12:39 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
hahha verkeerde vid geplaatst ik bedoelde deze: Wat een leuke vorm van kunst ....
|
02 okt 2009 18:00 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
05 okt 2009 14:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Is al een oude, maar ik blijf hem leuk vinden:
A man had been slipping in and out of a coma for several months, yet his wife stayed by his bedside every single day. When he came to, he motioned for her to come nearer.
As she sat by him, he said, "You know what? You have been with me all through the bad times. When I got fired, you were there to support me. When my business failed, you were there. When I got shot, you were by my side. When we lost the house, you gave me support. When my health started failing, you were still by my side... You know what?"
"What dear?" She asked gently.
"I think you bring me bad luck."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 okt 2009 14:11 |
|
|
arenarood
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
05 okt 2009 14:26 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
This is my favorite
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
05 okt 2009 15:28 |
|
|
arenarood
|
|
06 okt 2009 18:47 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Hey Jaap.... De Sint zal nu wel bij jouw in de buurt zitten kijk maar uit voor zijn knecht/Porsche
|
06 okt 2009 19:48 |
|
|
bully
|
|
07 okt 2009 19:17 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
08 okt 2009 20:04 |
|
|
ironpatje
|
Een vrouw zegt tegen haar moeder
: “Ik ga scheiden, mijn man wil de hele tijd anale sex… Eerst was mijn sterretje net zo groot als een muntje van 10 eurocent, maar nu bijna 50 eurocent zeg maar”.
Haar moeder zegt :
“Nou nou… je bent getrouwd met een Multi-miljonair, een succesvolle zakenman, je hebt een woning met 8 slaapkamers, 3 badkamers, je rijdt in je eigen Jaguar, je krijgt per week 2000 euro, gaat 6 keer per jaar op vakantie en dat wil je allemaal weggooien voor een verschil van 40 cent ?!”
|
09 okt 2009 17:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die multi-miljonair moet het dus echt van z'n geld hebben ....
|
09 okt 2009 17:22 |
|
|