T was al weer een tijdje geleden dat ik een probleem met de 964 had maar t lot is mij niet vergeten gelukkig..
Mijn alarm doet niet meer wat hij zou moeten..als ik m activeer valt hij niet automatisch meer in de portiervergrendeling.. er knippert wel wat en de startonderbreker werkt wel op dat moment maar kan de deuren wel gewoon openen.. Met wel de gebruikelijke sirenes tot gevolg.. Een dag later waren alle alarmlampen aan t knipperen, zonder sirene, en bleek het rechterportier in t slot te zitten en BLEEF dat ook..
Heb t hele binnenwerk van de deur er af moeten halen om m weer fatsoenlijk uit t slot te krijgen..heb die bekabeling nu maar los laten liggen voor t geval t weer gebeurt.. En heb m gelukkig in een afgesloten garagebox staan.. Onder de passagiersstoel zitten volgens mij de regelkastjes van t alarm.. ik hoor ze onregelmatige "ratelgeluiden" maken.. zou dat de oorzaak zijn? En nee.. weet t merk van t alarm niet eens.. staat nergens op.. miss op die kastjes onder de stoel maar dan moet ik eerst de stoel eruit halen voordat ik daar bij kan.. was me ff te veel van t goeie vandaag.. tips welkom