Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:35

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
ZZF (Zeldzame Ziekten Fonds) Rally (recordbedrag opgehaald) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
981 Boxster GTS
Bericht ZZF (Zeldzame Ziekten Fonds) Rally (recordbedrag opgehaald)
Rijden er nog forummers mee in deze rally ??

Ik ben uitgenodigd om deze bijzondere rit (rally) mee te mogen rijden.

Een impressie van de uitnodiging
Het Zeldzame Ziekten Fonds en Lionsclub Wassenaar nodigen u graag uit voor de ZZF Rally 2009 op zondag 11 oktober a.s.
Ieder jaar is de ZZF Rally weer een belevenis. Een mooie combinatie van exclusieve auto’s, unieke locaties, kronkelige wegen door een prachtig landschap en een gezellige sfeer. De ZZF Rally vindt dit jaar plaats op 11 oktober. We starten in de omgeving van Soest en finishen in Wassenaar.

Premier Jan Peter Balkenende staat bekend als groot liefhebber van snelle sportauto’s. Tegen een uitnodiging om deel te nemen aan de ZZF Rally in een fraaie zilvergrijze Porsche Carrera 356, samen met oud auto-coureur jhr. Gijs van Lennep, kon hij dus geen ’nee’ zeggen.

http://www.zzf.nl/index.php?hash=fd4f2c ... 1252598049

Zo ja, dan zie ik jullie zondag

Laatst bijgewerkt door Nine-eleven op 19 okt 2009 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.

05 okt 2009 18:35
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: ZZF (Zeldzame Ziekten Fonds) Rally (11-10-09)
Vorig jaar wel :mrgreen:
Afbeelding

There are no old Porsches, only new owners.

05 okt 2009 18:49
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Moest je niet hier naartoe dan?

viewtopic.php?f=16&t=24747

05 okt 2009 19:10
Profiel WWW
Deze is misschien leuker omdat Balkie en Gijsje komt. :mrgreen:

05 okt 2009 19:38
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Alweer?
Hier reden ze vorig jaar in:
Afbeelding

There are no old Porsches, only new owners.

05 okt 2009 19:51
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
cabrio wim schreef:
Deze is misschien leuker omdat Balkie en Gijsje komt. :mrgreen:

...of net niet :lol:

05 okt 2009 20:01
Profiel WWW
981 Boxster GTS
M a r c schreef:
Moest je niet hier naartoe dan?

viewtopic.php?f=16&t=24747

Was wel de bedoeling, maar ik kreeg via UTS (volgens de berichtgeving de hoofdsponsor) een uitnodiging of ik mee wilde rijden.
Wellicht een leuker evenement (alhoewel daar natuurlijk de bekende meningen altijd over verdeeld zijn :wink: ), dus heb ik maar ja gezegd.

En, maar toen had ik de beslissing al genomen, kreeg ik vanavond een mailtje van Drive2Live dat ze het leuk vonden dat ik zou komen en of ik dan maar € 15,00 wilde betalen.
Nu zal ik van die 15 euries zeker niet om komen van de honger, maar om nu voor dat geld op een kaal parkeerterrein te gaan staan :roll: :scratch:

Enne, Korsakof zal wel hebben toegeslagen, maar ik was op slag vergeten dat op de 11e Drive2Live werd gehouden, de ZZF rally dan maar.

05 okt 2009 21:30
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Leek me ook een mooi evenement, tot ik het volgende zag op het inschrijfformulier:

Citaat:
Het inschrijfgeld bedraagt E 750,- per equipe

Toch maar vanaf gezien :wink:

05 okt 2009 22:09
Profiel
981 Boxster GTS
Marcel B. schreef:
Leek me ook een mooi evenement, tot ik het volgende zag op het inschrijfformulier:

Het inschrijfgeld bedraagt E 750,- per equipe

Toch maar vanaf gezien

Dat is nou weer het mooie van uitgenodigd worden :wink:

Misschien gelijk ook nog even netwerken . . . . . :shock: 8) Heee JéPé hoe is 't er mee :?:

05 okt 2009 23:41
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Citaat:
Indien de organisatie door externe omstandigheden het evenement moet annuleren wordt het inschrijfgeld onder inhouding van E 150,- administratiekosten geretourneerd.

Hahaha 750 Euro inschrijfgeld......
Ik snap dan niet waarom genodigden gratis mee mogen (tenzij ze een zeldzame ziekte hebben). Of je doet het voor het goede doel en iedereen betaald, of je vraagt normale bedragen voor de organisatie aan iedereen en bezorgd zieke mensen gewoon een leuke dag. Nu ga je als inschrijver dus voor genodigde betalen die daar interessant gaan lopen doen.
Ik snap het niet.

Enne Nine eleven niets ten nadele van jou hoor. Ik snap het niet van de organisatie, wel van de genodigden.

Laatst bijgewerkt door dynamic op 06 okt 2009 0:38, in totaal 1 keer bewerkt.

05 okt 2009 23:48
Profiel WWW
981 Boxster GTS
@dynamic

De ZZF rally is voor iedereen vrij om aan deel te nemen, tegen het gevraagde inschrijfgeld natuurlijk.
Van het inschrijfgeld wordt de rally betaald en gaat de rest van het ingezamelde geld naar het ZZF.
De zgn. "bobo's" (waar ik mij niet toe reken) hebben een leuke dag en voor het ZZF wordt een substantieel bedrag ingezameld.

Daarnaast zijn er sponsoren die soms forse bedragen neertellen en vervolgens relaties kunnen uitnodigen (zoals mijn persoontje), niets nieuws onder de zon.

Doe ik ook met mijn relaties.

06 okt 2009 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Nine-eleven schreef:
Daarnaast zijn er sponsoren die soms forse bedragen neertellen en vervolgens relaties kunnen uitnodigen (zoals mijn persoontje), niets nieuws onder de zon.
Doe ik ook met mijn relaties.

Okee dan betalen de sponsoren dus. Duidelijk en eigenlijk ook wel logisch

Was denk ik te veel onder de indruk van het bedrag :bang: .

06 okt 2009 0:44
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht ZZF (Zeldzame Ziekten Fonds) Rally (recordbedrag opgehaald)
Beetje laat, maar beter laat dan nooit.

De ZZF Rally was absoluut geweldig en heeft een recordbedrag opgebracht, uiteindelijk bijna € 80.000,00 (netto) voor de Stichting Hartedroom.
Na het welkomstwoord van de burgermeester van Soest, die nadrukkelijk zijn Gemeente promootte :wink: kreeg de directrice van ZZF, Simone Groenendijk het woord en liet na een korte uiteenzetting van de ziekte cardiomyopathie en het voorstellen van de ouders van Doris (het meisje uit de film) een film vertonen. Na afloop werd het beeld zwart met de tekst: Drie weken na deze opname is Doris overleden.

Het was doodstil in de zaal.

Waanzinnig knap van de ouders dat zij aanwezig waren en vertelden dat zij Doris niet hadden kunnen helpen, maar met het oprichten van de Stichting Hartedroom misschien wel andere kinderen. Hulde.

De Rally was van het bolletje - pijltje model en zeer professioneel uitgezet met genoeg uitdagingen erin, een klassementsproef was halverwege het eerste traject opgenomen. Onze welbekende Gijs van L. startte met de bekende donkerblauwe State of Art 911 S als eerste en mijn gastheer Andre van Herk (UTS) met een Ford A vrachtwagentje uit 1930 als 2e.
Ik had startnummer 17 gekregen en was dus al vroeg op weg met mijn gelegenheidsnavigatrice (en PA van Andre, vandaar de uitnodiging) Evelyne.
Saillant detail, op de klassementsproef (slalom) was mijn tijd 29,7 en die van Gijs 29,1 seconden, niet iets dus om het schaamrood op mijn kaken van te krijgen :oops:
Na de lunch in restaurant Soesterduinen werd met het tweede traject gestart en togen wij richting Wassenaar.
Ook hier weer hetzelfde model als het 1e deel met halverwege een fototraject opgenomen, de route bestaat dan uit foto's die men voor het gemak maar even niet op volgorde heeft geplaatst.
Uiteindelijk in Wassenaar (Gemeentehuis) aangekomen en bij het finishen volgt dan het "moment van glorie", twee glazen champagne de auto in, een kort interview en foto's.
Auto parkeren, even bijkomen en vervolgens aan de oesters, nog meer champagne en alle wilde verhalen vertellen.

Tot slot het bekend maken van het opgehaalde bedrag, prijsuitreiking en daarna genieten van het uitgebreide buffet.

Een een paar dagen later word je dan geconfronteerd met het feit dat je in het AD staat, vol in beeld en achter de oesters.

Afbeelding

En als het meezit, tot volgend jaar :thumleft:

Kunnen we er niet een Forum meeting van maken? :wink:

19 okt 2009 21:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]