Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 20:45

Antwoord op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Drive2Live 11 oktober 2009 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht Re: Drive2Live 11 oktober 2009
ok ik zal er zijn.

03 okt 2009 19:40
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Ook als het regent dan :wink:

03 okt 2009 19:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Friesland
Verwachtingen voor het weer van Zondag zijn tot nu toe nog redelijk goed!

Sideways is also forwards

03 okt 2009 19:57
Profiel Facebook 
981 Boxster GTS
Jorn schreef:
Verwachtingen voor het weer van Zondag zijn tot nu toe nog redelijk goed!

:?: :?: :?:

KNMI kan niet eens een dag van te voren fatsoenlijk voorspellen :bang: Laat staan een week . . . .

Schijnt dat de meetapparatuur al een halve eeuw (of zoiets) verkeerd staat opgesteld, lkkr profi dus

03 okt 2009 20:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Targa 1985
Uden
Ik ga ook mee.

03 okt 2009 20:19
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Sibult, Ga jij ook via de 58?

Dan kunnen we elkaar al eerder treffen bij de Essopomp net voor Oirschot om 08:45.

04 okt 2009 9:23
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
WM550spyder schreef:
Kreeg de mail ook; eerst was het Cars and coffee, daarna life in the fast lane en nu dit. OPZOUTEN!! Jammer dat de originele formule weg is (Newt nog destijds) en dat er nu geld verdient moet worden.

Ja, dat is erg jammer. Daar hebben Jeroen(Newt) en ik altijd met veel plezier aan gewerkt al hadden wij al snel door wat voor vlees we in de kuip hadden. Daar da handjes dus maar snel weer van af getrokken. (Beide al na de 2e meeting). Ik ben zelf sindsdien ook nooit meer geweest.

Ik ben blij dat er nu een nieuwe organisatie is en hoop serieus dat het gewoon goed en leuk geregeld gaat worden. Jeroen(Newt) en ik hadden het er toevallig afgelopen week nog over. Het idee is namelijk gewoon erg leuk en goed! En kan gewoon erg leuk zijn mits de juiste organisatie.

Ik ga het dus zeker weer een kans geven en zal er dan zeer waarschijnlijk ook gewoon bij zijn met de M3 volgende week!

04 okt 2009 11:23
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Targa 1985
Uden
hielkema993 schreef:
Sibult, Ga jij ook via de 58?

Dan kunnen we elkaar al eerder treffen bij de Essopomp net voor Oirschot om 08:45.

Is goed.

04 okt 2009 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer: Boxster S maar wel: Jaguar XKR
Gemert
"drive 2 live" :scratch:

Dat is een titel die nergens op slaat. Letterlijk vertaald vanuit het nederlands door iemand die de engelse taal niet echt machtig is.

05 okt 2009 19:15
Profiel WWW
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Nine-eleven schreef in een ander topic:
Citaat:
En, maar toen had ik de beslissing al genomen, kreeg ik vanavond een mailtje van Drive2Live dat ze het leuk vonden dat ik zou komen en of ik dan maar € 15,00 wilde betalen.

Gaan we weer :scratch: Nooit een mededeling over geweest en ineens........

Gaat natuurlijk niet over de hoogte van het bedrag, maar over de communicatie :bang:

05 okt 2009 21:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Friesland
Dit is inderdaad raar.. 15 euro toegang vragen voor een parkeerplaats meeting :scratch:

05 okt 2009 22:02
Profiel Facebook 
huh? :roll:

De auto's máken de meeting... zonder auto's geen meeting..... :scratch:

05 okt 2009 22:32
Profiel WWW
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Ik zei toch opzouten :mrgreen:

There are no old Porsches, only new owners.

05 okt 2009 22:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Omiel schreef:
"drive 2 live" :scratch:

Dat is een titel die nergens op slaat. Letterlijk vertaald vanuit het nederlands door iemand die de engelse taal niet echt machtig is.

Inderdaad een soort van : Drif toe lif (want dan rijmt het), of "draaif toe laaif" maar dat klopt ook niet. :mrgreen:

In het kader van "drif toe lif" zeg ik: Waarom niet gewoon "Live to drift" dat rijmt wel en is leuk en het klopt ook nog!

:D

V.w.b die entree prijs voor een parkeerplaats meeting.. ik ga toch maar niet dan.

06 okt 2009 0:12
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Waarom zou ook maar iemand willen betalen daarvoor? Wat krijg je ervoor terug? Zijn genoeg leukere meetings die gratis zij (parkeerplaats meetings) Als ik iets betaal wil ik er ook iets voor terug hebben, koffie, cake, routeboek (die dan ook gereden gaat worden), naja punt lijkt me wel gemaakt.

06 okt 2009 0:28
Profiel Facebook 
Marcel B. schreef:
Nine-eleven schreef in een ander topic:
Citaat:
En, maar toen had ik de beslissing al genomen, kreeg ik vanavond een mailtje van Drive2Live dat ze het leuk vonden dat ik zou komen en of ik dan maar € 15,00 wilde betalen.

Gaan we weer :scratch: Nooit een mededeling over geweest en ineens........

Gaat natuurlijk niet over de hoogte van het bedrag, maar over de communicatie :bang:

Toch vreemd... want er staat helemaal niet op de website dat je je moet aanmelden.... gewoon verzamelen om 10 uur op het parkeerterrein Willem Egmondstraat in R'dam. Dat is wat ik dan ook ga doen, is toch gewoon openbaar terrein? Zodra ik moet betalen draai ik linea-recta weer om.

06 okt 2009 15:32
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
mmm ... dit geeft niet echt het vertrouwen in een goede start!

Na alle ervaringen ben ik misschien al erg argwanend, maar dit bevordert mijn gevoel niet. Nu maar eens goed nadenken of de nieuwsgierigheid de bovenhand krijgt, boven het gezonde verstand :scratch: en we eens tot R'dam rijden.

06 okt 2009 17:04
Profiel
981 Boxster GTS
Het mailtje wat ik mocht ontvangen:

Drive2Live laat de passie leven
Na het verzenden van de nieuwsbrief, druppelde de aanmeldingen binnen voor de eerste meeting van Drive2Live op zondag 11 oktober a.s. Hartelijk dank daarvoor.
De meeting zal plaats vinden in het haven gebied Waalhaven van Rotterdam, met prachtig uitzicht en een industriële ambiance.
Het parkeerterrein van de Willem Egmondstraat is zeer ruim opgezet, waardoor er voldoende ruimte is om uw bolide zo veilig mogelijk te presenteren.
Maar er is ook een mogelijkheid gecreëerd om het asfalt te betreden.
Er zullen hekken worden geplaatst en beveiliging, om de veiligheid van bestuurder en bezoeker zo goed mogelijk te waarborgen.
Uiteraard is een ieder verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zijn Burn-out, Donut, wheel-spin etc. niet toegestaan.
Mocht dit wel gebeuren dan is deze persoon verantwoordelijk voor alle bijkomende schade en schoonmaakkosten voor deze actie.
Helaas is het in Nederland zo dat alles geld kost, en ook het organiseren van een kleinschalige meeting brengt de nodige kosten met zich mee.
Daar deze meeting in het teken staat van het goede doel het Ronald Mc Donald Kinderfonds, zal er een gedeelte van de opbrengst gedoneerd worden.
Wat houdt dit in voor u als berijder? Bij aankomst ontvangt u een toegangsbewijs in de vorm van een sticker welk ieder evenement terug zal komen waarop de datum en locatie zal worden vermeld.
Voor de meeting van zondag 11 oktober zal een toegangsbewijs € 15,00 kosten per auto.
Dit toegangsbewijs biedt u de toegang tot het parkeerterrein.
Verder rest mij om te zeggen dat ik erg uitkijk naar zondag 11 oktober en hoop u daar te treffen zodat we persoonlijk kennis kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Daniëlle van den Bosch
Organisatie Drive2Live

Wellicht ten overvloede, ik ben er niet bij.
(Heb inmiddels andere bezigheden buitenshuis gekregen :wink: )

06 okt 2009 17:30
Profiel
Het woord opbrengst doet nu echt niet vermoeden dat die 15 euro er alleen is om de beveiliging, de hekken en het goede doel te betalen... Met andere woorden; Drive2live is een bedrijf die geld wil verdienen? Niks mis mee, ik kan ondernemersgeest wel waarderen, maar ben er dan wel duidelijk en open over. Waarvoor dienen dan eigenlijk die sponsors die ze op de website hebben staan.... :scratch: Of zouden dat betalende adverteerders zijn..

:popcorn:

06 okt 2009 18:03
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
.. volgens uitspraak door Daniëlle op een andere site "GP-Elite sponsort??? Hoe kom je aan die wijsheid?" wordt het event niet gesponsord :roll:

Parkeerplaats meeting hoeft mijn inziens (en heb er al wat ervaring in) geen of nauwelijks geld te kosten, dus mijn vraagtekens bij de organisatie groeien toch.

Ben benieuwd!

06 okt 2009 18:14
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Gelet op de historie van C & C en de nieuwe insteek van Danielle heb ik haar per email verzocht te reageren op het verhaal rondom de betaling.
Ik zal trachten de essentie weer te geven uit de mail die Danielle mij stuurde. Een ieder kan daar voor zichzelf een beeld van vormen:

Citaat:
De reden dat hier niet over gecommuniceerd is heeft meerdere redenen
De grootste reden is dat ik er bij de eerste communicatie niet over na heb gedacht
Je krijgt te maken met allerlei regels en voorwaarden die er gesteld worden, bijvoorbeeld een verkeersplan, hekken voor de veiligheid, vergunningen, toiletten, flyers etc
Aangezien dit het eerste evenement is en ik de pech heb dat sponsoren eerst willen zien hoe het gaat, na de hele geschiedenis van Cars and Coffee Benelux, word alles uit eigen middelen gefinancierd

De kosten voor deze meeting zijn € 15 per deelnemende auto, dan al niet aangemeld via de mail
En voor bezoekers word er € 5 gevraagd per auto voor het parkeren
Dit is echt gedaan om de kosten te drukken en om Drive2Live een eerlijke kans van slagen te geven

Ik geloof in het concept en geloof nog meer in het geen waaraan ik ben begonnen
Iedere start is moeilijk en aldoende leert men
Ik waardeer het ook zeker dat ik gewezen word op zaken die ik ben vergeten
Maar ik wil dat je weet dat dit niet bewust is gedaan

Ik ben het helemaal met je eens dat alles samenhangt van een goede communicatie
En zal dan ook mijn uiterste best doen om dit zo goed mogelijk te doen
Er hangt heel veel af van 11 oktober, want vanuit daar is het een start voor nog meer evenementen

Maar ik hoop ook dat er vanaf de andere kant begrepen word dat ik als "nieuwkomer" een nog grotere achterstand heb door mijn voorgangers

Ik hoop dat het duidelijk is dat er geen sprake is van opzet en ik bied mijn excuses aan voor de ontstane onduidelijkheden

Hopelijk tot ziens op 11 oktober

Groeten, Danielle van den Bosch

06 okt 2009 18:35
Profiel
OK.... ik geef ze het voordeel van de twijfel, begrijp hieruit ook dat de parkeerplaats dus ook officieel via de gemeente e.d gereserveerd is voor het "evenement" en daar zullen dan inderdaad wel weer leges e.d. voor moeten worden betaald. 8)

Maareh.... kan ik mijn C&C poloshirt nu wel omruilen tegen een Drive2live shirt..... :mrgreen:

06 okt 2009 18:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Friesland
Op Ferrari chat zijn ze op het idee gekomen, dat als Drive2live niks is. Gewoon gelijk een tunnelrit te organiseren.. Prima 2e optie toch?

06 okt 2009 19:43
Profiel Facebook 
Westervoort
Dusse...bínnen 't hek parkeren E 15,- en buíten 't hek E 5,- ... :mrgreen:

Misschien snap ik het hele verhaal niet helemaal, en vraag me ook een beetje af waar die " 100% aandacht voor de deelnemers" eigenlijk op slaat, maar misschien ben ik gewoon onterecht argwanend. Komt wss door 't vergeten van betaling te melden.

06 okt 2009 23:53
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Hoe kan je nu van plan zijn zoiets te organiseren, dan iedereen mailen en vervolgens, "vergeten te melden wat de kosten zijn."
Ik zie totaal nut niet en wat er goed is aan dit "concept".
Het is naar mijn idee niks anders dan geld vangen van liefhebbers die dat er voorover hebben om met elkaar op een plek elkaar te ontmoeten ofzo. Voor het mooie een gedeelte doneren aan goed doel en verders... KASSA. :bang:

07 okt 2009 0:03
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende