Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
goeie smorgens maukers als er over dames gepraat word is DO wel van de partij lees ik hier dan een explosief lekker ontbijt en natuurlijk de jura aanzetten werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
30 sep 2009 6:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen. Ja het was wat vlambaar vannacht en de afsluiting was een privéfeestje van de heren. Ach, nu kunnen ze weer de kurken laten knallen, ook al hoort dat niet. Mensen,fijne woensdag.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 sep 2009 8:02 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Pfff ... wat ziet het er qua weer somber uit vandaag. Ik heb gisterenavond zelfs even de verwarming aan gehad. Volgende week schijnen en nog en paar laatste cabriodagen aan te komen. De maand is al weer om, kan ik weer lekker factureren! Ik wens jullie een mooie woensdag!
|
30 sep 2009 8:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers, Kon vandaag wat langer blijven liggen, heeeerlijk Het weer is hier somber en grijs, maar niet verkeerd voor eind september. Heb de 911 maar weer binnen gezet, al dat water over hem heen. Nog iemand van Mauk wat vernomen Werk of doe ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 sep 2009 8:52 |
|
|
cabrio wim
|
Goede late moguuh deze keer. Zat al vroeg op kantoor bij Timo, overdracht nieuwe loods en nog wat boekhouding. Dus ontbijt maar overgeslagen, en om 10.00 uur 2 lekkere Belgische koffiekoeken gegeten. Hier verder zon en nog steeds geen regen, dus kappie nog open. Wat hebben we toch een mooie cabrio zomer gehad.
|
30 sep 2009 11:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou laat die zon dan hier maar eens komen. Zo meteen 1 1/2 uur de atletiekbaan op en hier is het nog niet echt heel droog geweest
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 sep 2009 14:12 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sigrid, je verbaast me....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 sep 2009 15:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Edwin, ik heb nog zoveel verrassingen in petto Zal je stukje bij beetje af en toe eens gaan verbazen. Dat lukt wel als men altijd van je zegt dat je niks doet, he M&R
|
30 sep 2009 18:02 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Maak me gek, Sigrid... maak me gek!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 sep 2009 18:14 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Hallo Mister gast heb gezien dat jullie nogal plakkers zijn in het café, motten jullie nie slapen? Allez drink een warsty van me ik neem het vaste recept .JM
|
30 sep 2009 20:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
Wat heb ik nou weer gedaan , heb niet eens google genoemd
_________________________________________ Timeless objects
|
30 sep 2009 20:51 |
|
|
amandus
Timeless
|
Gezellig , verheug mij daar nu al op , ga je gelijk het vak van "Dealert" leren
|
30 sep 2009 21:00 |
|
|
amandus
Timeless
|
Uurtje geleden PB gestuurd , denk bij Hazaldonk of zoiets af te spreken ......
Wel jammer via Vive La France rijden , tis een lange maar pracht route via Basel enz ....
|
30 sep 2009 21:06 |
|
|
amandus
Timeless
|
Cool idee
|
30 sep 2009 21:34 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ik weet niet eens wie google is ?
|
30 sep 2009 21:45 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
leenfiets hoop dat ze garantie heeft hij zal toch niet vroegtijdig toe aan een revisie zijn
|
30 sep 2009 21:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, mijn favo heren zitten eens met z'n 3-tjes in de kroeg...kan ik lekker ff vloeken en tieren en jullie me daarna weer afzeiken. M'n auto is kapot, na 7 dagen Net weggesleept en naar huis gelopen, kon ik ff afkoelen. P bij de garage voor APK en ik morgen op de fiets naar Leierdurp &%&$#
|
30 sep 2009 21:52 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kan je niet op de ripstick
|
30 sep 2009 21:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nieuws loopt snel vandaag, heb nog niets gepost en het staat er al..ja, dat krijg je met die moderne middelen als telefoon enzo. Dank voor het medeleven, ga nog ff door, kan ik ook weer lachen aan het eind van de avond. Moet verdorie zelfs m'n keuken, niet van Miele, ook nog opruimen, heeft veel te veel tijd gekost deze ellende. Van een ripstick donder ik gegarandeerd af en ook die moet ik eerst nog halen in H'sum
|
30 sep 2009 21:55 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Kijk ook uit met de flitskasten in Frankrijk, is geen grap, vooral tussen Luxemburg en Dijon hangt het vol...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
30 sep 2009 21:56 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
en wat dacht je van regenbuien he mars ik heb servers zat eentje meegeven aan sig ? ripstickt ze wel even langs je
Laatst bijgewerkt door Richard op 30 sep 2009 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 sep 2009 21:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, dat zou helemaal wat zijn als ik geen garantie had...ben nog niet zo dom als ik er uit zie
|
30 sep 2009 21:58 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
De thee staat nog steeds te wachten Sig De Ripstik van Ries ook, trouwens
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
30 sep 2009 21:59 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik rijd net mijn woonplaats binnen, wel een beetje donker... geen verkeerslichten, geen straatverlichting en allemaal donkere huizen. Gelukkig bleek mijn huis als één van de eerste wel verlicht, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar zwart. En wat ga je doen als er geen stroom is? Rondrijden in je auto, blijkbaar... idioot druk hier in de straat. Wel lekker donker vannacht zonder straatverlichting. Wordt rustig slapen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 sep 2009 22:01 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
denk dan toch dat het de arena wordt morgen rad