Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Goedemorgen.. Hier ook bewolkt. @Renger: Die Buma/Stemra, dat is toch die klup die zogenaamd voor artiesten int maar niet afdraagt? Moet Youtube maar gaan melden op welke filmpjes auteursrechten zitten en hoeveel. Hoe moet een normaal mens zoiets weten? Internet is qua content voor mij public domain. Als er rechten op zitten, moet je het achter een password zetten. Mauk ze en werk ze... En voor wie het NU al weekend is: mazzelpik ze !
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
02 okt 2009 9:42 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Morning... Hier een waterig zonnetje, meer wordt het niet denk ik. Lekker vrij; dus boodschappen doen, de was regelen, op de kinderen passen, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, bedden verschonen, lekker vrij... geloof dat ik toch maar ga werken Eerst maar een capo-tje.
_________________________________________ rouge et noir
|
02 okt 2009 10:37 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Het begint nu 's morgens wel kouder te worden, al een poosje niet meer lekker buiten gezeten met het ontbijtje. Ach, binnenkort ga ik weer aan het werk en dan moet ik ook al eerder opstaan...
Buma/Stemra en Stichting Brein zijn in mijn ogen dievenclubs. Als de de platenmaatschappijen hun cd's etc goedkoper maken, kopen meer mensen cd's. Hoeveel huizen kan een artiest tenslotte hebben.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 okt 2009 11:35 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1 Wij moeten als praktijk ook betalen omdat we wel eens naar de radio luisteren. Ondernemertje uitmelken heet dat.
|
02 okt 2009 12:18 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Als eenmanszaak kreeg ik ook een keer een rekening van Reprorecht (ook weer zo'n wazige stichting die geld krijgt van de overheid en ook nog ondernemers probeert geld af te troggelen). Als bedrijf gaan ze ervan uit dat je artikelen uit tijdschriften kopieert en verdeelt onder je personeel. Afhankelijk van het aantal kopieermachines (dus niet van het aantal personeelsleden) krijg je een aanslag.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 okt 2009 12:37 |
|
|
Ewout
|
Helaas kent de fantasie van sommigen geen grenzen als het er om gaat nieuwe geldbronnen aan te boren
|
02 okt 2009 12:41 |
|
|
cabrio wim
|
Heren en dames, de zon schijnt hier weer al een dagje, dus de riem eraf gegooid en mij een Palmke ingeschonken. Prettig weekend allemaal.
|
02 okt 2009 15:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Marcel is het bij jou ook zo heet en benauwd Zit hier in mijn t shirt, wat een zon zeg
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 okt 2009 15:48 |
|
|
cabrio wim
|
Was toen al 15.00 uur geweest, stoppen dan met werken en gaan opruimen. Klopt, en zeker doen. En rondleiding ook bij de prijs inbegrepen.
|
02 okt 2009 17:20 |
|
|
cabrio wim
|
Wacht nu even op vrouwke haar telefoontje dat ik de mosselen kan ga koken, en fles witte wijn staat ook al klaar. Dus zien wel waar we stranden.
|
02 okt 2009 18:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
De heren zijn al flink aan de drank, dus die kunnen niet meer echt bedienen op dit tijdstip. Zal voor mezelf zorgen. staat nog steeds bij de garage.P is gelukkig weer thuis, dus daar maar in rond rijden de komende dagen. Is tenslotte ook geen straf.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 okt 2009 22:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
En is manlief ook weer thuis? Wel zo gezellig, toch Is de schade groter dan verwacht aan je BMW-tje
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
02 okt 2009 22:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Manlief is weer thuis. Schade is nog niet goed vast te stellen. Vanmiddag weer op de brug geweest, heb niet meer gebeld. Nieuwe Laguna daar weer neer gezet, want de P is weer thuis, dus daar lekker in rijden. Hopelijk dinsdag die hele grote auto weer thuis
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 okt 2009 23:39 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
mmm... inderdaad twijfelachtig. Net zoiets twijfelachtigs als de heffing op copieermedia (cd's etc.) Deze regelingen zijn uitsluitend bedoeld om de opbrengsten van de entertainmentindustrie te spekken, zonder dat er veel concreets aan ten grondslag ligt. Ik begrijp ook niet waarom die clubs subsidie krijgen, hun belanghebbenden zouden de financiering moeten regelen en niet de belastingbetaler (die dus eigenlijk dubbel betaalt). Maar toch, goedenavond allemaal.. Middag kon niet kapot met een zeer fraaie blonde passagiere in de P Dan heb je weer extra bekijks ... en allerlei frusten die het niet kunnen uitstaan Ik zie dat het alweer laat is en tijd voor onderzeil Truste allemaal!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 okt 2009 0:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Eindelijk je vrouw mee gekregen in de Porsche Edwin
|
03 okt 2009 0:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Staan ze (helaas) bekend om .. en dat is MI zelf met de zoekfunctie op DIT forum te vinden ... minimaal 2 forummers die blij zijn inmiddels van hun Cooper verlost te zijn MoGgUh ....
|
03 okt 2009 0:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach, ik ben er nog steeds blij. Als je leest wat er allemaal met je P kan zijn....en ook is hier zo af en toe, dan overleef ik dit wel. Het ploft nog niet, m'n haar zit zoals ik wil, begin al aan wit te wennen , dus het komt wel weer goed( hoop ik)
|
03 okt 2009 0:58 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik zal Dick (en de rest) eens verwennen met een luxe weekend ontbijtje. Ik ga aan het werk. Maak er een mooi weekend van!
|
03 okt 2009 5:46 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Jij bent er vroeg bij Is dit nu een goede tijd voor factuurtjes?
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
03 okt 2009 5:51 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en Lydia bedankt voor de sandwiches. En vandaag ritje Deurne, bij Eindhoven. Kot daar ook nog iemand van het forum zo'n lekker bakkie doen daaro.
|
03 okt 2009 7:06 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 okt 2009 7:26 |
|
|
Ewout
|
Goeie morgen, wat een vroege vogels hier. Bedankt voor het ontbijtje. Ik zal ook nog een paar uurtjes administratie moeten doen, maar dat stel ik lekker uit tot morgen.
Fijne dag.
|
03 okt 2009 7:38 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers heerlijk zo'n sandwitch Lydia, dan zet ik de jura nog even aan werk en maukse allemaal
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
03 okt 2009 7:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ook goedemorgen, Eric, dat zal Willem op die manier toch uit maar uit z'n hoofd moeten laten Geniet van het weekend als je niet werken moet.
|
03 okt 2009 8:45 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Lekker Lydia weer eens wat anders dan de "standaard " ontbijtjes van de laatste tijd
|
03 okt 2009 9:26 |
|
|