Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 20:47

Antwoord op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Drive2Live 11 oktober 2009 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Drive2Live 11 oktober 2009
Heb nog geen event voorbij zien komen waar argwaan niet de hoofdtoon voerde. Maar goed, kritisch zijn is goed zolang de kritiek maar een opbouwende factor bezit.

Ik ga zondag wel even kijken, maar weet niet zeker of ik het terrein op ga voor € 15,-. Zondag dan wel EINDELIJK met mijn nieuwe RUF's.... @Jurgen, die van jou ziet er echt TOP uit zeg :res:

07 okt 2009 0:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
We kunnen ook met z'n allen buiten het terrein parkeren voor 5 euro :mrgreen: Ben benieuwd waar het dan het drukste wordt.... :wink:

07 okt 2009 9:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 T
Rotterdam
De Sluisjesdijk en de Waalhaven Noordzijde (de aanloopwegen naar de Drive2Live locatie) zijn twee lange parkeerplaatsen van ongeveer 1 kilometer lang. En dat kost niets.

Het gaat mij niet om die 15€, maar betalen wilde ik maar niet doen.

07 okt 2009 10:31
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Tja tis altijd wat heh...........

Diegene die niet willen betalen gaan gewoon niet.............die wel willen betalen doneren een deel voor het goede doel (niet onbelangrijk).

Ken me wel een Porscheforumrit herinneren waar we voor minder dan 5 euro alles hadden (routeboek-ontvangstlocatie-koffie met cake-parkeerterrein)...

Voor de puzzelaars.....ut was hier

Afbeelding

07 okt 2009 12:06
Profiel
Westervoort
John schreef:
....ut was hier

Boehoe...wat een veld ; niet eens aangestraat.

:mrgreen:

07 okt 2009 13:00
Profiel
Moderator
PF #57
maar gezellig dat het was! Wel 17 auto's - ik had volgens mij nog nooit zoveel Porsches bij elkaar gezien... en nog bijna mijn tippie achterin de 4S van John geparkeerd :oops:

07 okt 2009 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Ja dat klopt,weten jullie nog in Meerkerk,de Porsche-Ferrari meeting.Dat was toch best gezellig, alleen jammer van het kloteweer wat we toen hadden(kosten nada). Maar zo kan het dus ook.Bij ons op de Ferrari chat.nu forum, is het ook het gesprek van de dag(de week) over het betalen van entreegelden.Wat een onzin.Zoals hierboven al gezegd is "geen auto's geen meeting".En als we een goed doel willen doneren, kan dat zo ook wel.Komen ze maar met een collectebus langs .
In ieder geval, bij goed weer gaan we kijken, en als ze entree vragen gaan we een stukkie rijden en daarna een hapje eten.Het gaat niet om het geld maar om het idee,ze hadden het van tevoren wel ff kunnen melden,of alsnog op hun site kunnen zetten.M.Vr.Gr Jos.
John schreef:
Tja tis altijd wat heh...........

Ken me wel een Porscheforumrit herinneren waar we voor minder dan 5 euro alles hadden (routeboek-ontvangstlocatie-koffie met cake-parkeerterrein)...

07 okt 2009 15:19
Profiel
Westervoort
Had in Meerkerk een leuk uitzicht tijdens de rit... :wink:

Afbeelding

07 okt 2009 15:50
Profiel
981 Boxster GTS
John schreef:
Diegene die niet willen betalen gaan gewoon niet.............die wel willen betalen doneren een deel voor het goede doel (niet onbelangrijk)

Oh, ok dan en hoeveel van die € 15,00 gaat dan wel naar het goede doel...... :?:

:idea: Heb nog een goed doel, het "Please me and my family fund" :wink: Ik regel dan ook nog wel een P plekkie op een ludieke locatie, met een mooie omschrijving erbij.

Ik vond de eerste C&C meetings met aansluitend de kerst special erg leuk en juich dergelijke evenementen absoluut toe, maar ik vind e.e.a. er wel errug knullig aan toe gaan
Voordeel van de twijfel vind ik prima, afwachten dan maar.

07 okt 2009 16:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Sta ik hier weer even versteld!!!!
Moeten we opeens gaan betalen!

Ik weet niet hoor. Maar wat 'kost' het dan om zoiets te organiseren? Ik vind nu opeens komen met een bedrag van 15euro
entree wel erg vreemd?! Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept. Dan kom je dus naar de meeting
omdat je dat ergens gelezen hebt. Je hebt je niet opgegeven, want dat is niet nodig, want het is gewoon vrij om te komen,
en dan moet je opeens gaan betalen? Wat is dat nou weer voor situatie! Dat kun je gewoon serieus niet maken in mijn ogen!

Ik weet nog niet of ik zondag kom.....vind het een beetje een raar geval zo. Als ik kijk naar de eerste meeting van C&C, waar Jeroen(Newt) en ik nog bij betrokken waren. Ook nooit een stuiver voor gevraagd en daar was ook toestemming etc. van de gemeente. Dus ja.....

07 okt 2009 18:01
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Moderator
PF #57
als meer dan 90% naar het Big Machuis gaat en de rest dient om 2 Dixie's te huren vind ik het goed. Als ergens staat dat een gedeelte naar een goed doel gaat, krijg ik altijd de kriebels. Hetzelfde dat ik ooit las dat je als goed doel een keurmerk kreeg als meer dan - ik meen - 40% van de giften uiteindelijk ook echt bij het goede doel terechtkwam... :shock:

07 okt 2009 18:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Ze hebben zich er toch wat van aangetrokken :cheers: .Op de site van hun staat nu HEEEEL klein,dat als je met je dikke auto komt 15 euri moet betalen,en 5 euri als je met de fiets komt(bezoeker) :salut: .Ik denk dat wij dan niet gaan,maar een ritje gaan maken :drive: ,en daarna een happie gaan eten,hier of daar :popcorn: .Voor de mensen die wel gaan ,veel plezier.Gr Jos.

08 okt 2009 17:15
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
En van waaruit start dat ritje :mrgreen:

08 okt 2009 17:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Hoogstwaarschijnlijk Rotterdam Nesselande.Bij het shell tankstation,half 10 vertrekken.Rijden we gewoon naar die meeting toe,en draaien net voor de poort weer om ,haha.We zullen ze krijgen met hun entree :ass: Gr Jos
M a r c schreef:
En van waaruit start dat ritje :mrgreen:

08 okt 2009 18:33
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Met dank aan Olaf voor het ter beschikking stellen van de rit voor de Tunnelchallenge Rotterdam e.o wordt de mogelijkheid geboden deze rit te rijden vanwege de onduidelijkheden op Porscheforum en Ferrarichat inzake Drive2live. Je zult dus niet voor niets komen.

Op het Ferrariforum is het voorstel van een tunnelrit reeds geopperd en ook zij zijn van harte uitgenodigd.

Iedereen kan gaan kijken of Drive2live voldoet aan de verwachtingen. Mocht Drive2live niet voldoen aan de verwachtingen dan nodig ik jullie uit om de tunnelchallenge te rijden. We vertrekken dan om 11:30 uur aan de Aploniastraat 14 te Rotterdam (Porsche Centrum Rotterdam).
Ik zorg dat er een route uitgedeeld wordt en een ieder kan een heerlijk stukje genieten van de tunnelroute. De eindlocatie zal zijn bij een wegrestaurant alwaar men iets zal kunnen eten/drinken.

Nogmaals dank, Olaf :thumleft:

08 okt 2009 22:04
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Tunnel-challenge by daylight :res:

... geen 15 Euro toegang ... geen dixies, geen goed doel, maar wel leuk :mrgreen:

08 okt 2009 22:09
Profiel WWW Facebook 
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Plezier :!: een mooier doel kan ik nu zo even niet bedenken.

There are no old Porsches, only new owners.

08 okt 2009 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Toppie! :wink:

08 okt 2009 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S (986)
Rotterdam
Had gisteren al op het Ferrari forum gelezen dat er een kleine tunnelchallenge op handen was als drive2live niets bleek te zijn.

Toen ik in deze discussie Marcel B. posts hiertussen las hoopte ik al dat hier een gecombineerde Porsche/Ferrari tunnelrit uit zou komen :D

Ik zie je zondag Marcel :ba:

...Ennuh, rij je hem nu wel uit? :lol:

08 okt 2009 23:31
Profiel
PorscheForum Rookie
.. Marcel B. .. We gaan proberen erbij te zijn! Top alternatief!

08 okt 2009 23:43
Profiel
Yer986S schreef:

Citaat:
...Ennuh, rij je hem nu wel uit?

Neen :wink: Het eindpunt zal zijn waar ik ook gestopt ben :D

Mijn achterliggende reden is eigenlijk dat er meer mensen de moeite zullen nemen om Drive2live een kans te geven. Vandaar dat ik hoop dat het zo in de smaak valt dat er niemand mee gaat met de Tunnelchallenge.

Ik hoop dat Danielle deze kans met beide handen aanpakt en er puike meeting van maakt. De Tunnelchallenge kan altijd nog een andere keer :thumleft:

09 okt 2009 7:30
Profiel
Olaf schreef:
Tunnel-challenge by daylight :res:

... geen 15 Euro toegang ... geen dixies, geen goed doel, maar wel leuk :mrgreen:

Klopt hoor Olaf, en die bewuste goede doelen slaan de laatste tijd een beetje door mijn :idea:

09 okt 2009 8:11
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Marcel B. schreef:
Yer986S schreef:
...Ennuh, rij je hem nu wel uit?

Neen :wink: Het eindpunt zal zijn waar ik ook gestopt ben :D

Tweede stop van de originele route, en daarmee nog 'n paar mooie tunnels laten liggen :roll:

09 okt 2009 10:34
Profiel WWW Facebook 
Ja, Olaf, maar het is ook geen officiële tunnelrun :wink: Die worden alleen door jou gemaakt. Hij MOEST dus anders zijn.

Overigens is het niet de bedoeling dat iedereen die er zin in heeft mee kan doen. Dit is alleen mogelijk voor degenen die naar Drive2Live gaan!
Ik zal daar ook zijn, dus weet ik precies aan wie ik de routebeschrijving uit kan geven.

Sowieso weet ik al van 2 groepen dat zij gaan en zij gaan, als ze komen, een routebeschrijving ontvangen.
Als je al weet dat je gaat, stuur me dan even een PB, dan weet ik in ieder geval ongeveer wie er komt.

Maximaal aantal deelnemende auto's is 40

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 09 okt 2009 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.

09 okt 2009 15:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Dus dan is het zondag een Tunnelchallenge by daylight* :res: ! Cool! Ik woon in Portland/Rhoon, dus ben zo bij de Shell. Is er nog plaats of een lijstje?

Deelnemers tunnelchallenge zondag 11 oktober:

1. ....
2. ....
3. WiredGenius (911 C2)

*of loop ik nu op de zaken voorruit?

09 okt 2009 16:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende